intai de toate rog moderatorii si ceilalti utilizatori sa nu ma certe pt un nou topic despre care cred ca s-a mai discutat , dar am ales sa deschid unul nou fiindca pe cele pe care le am gasit nu mai erau actualizate . ma rog.... sa trec la fapte vreau un bmw. un e46 fl 316 sau 318 i . m am plimbat cu amandoua dar am gasit unul 316i cu aproape ce vreau eu ca si dotari. Multi imi spun sa fug de motoarele astea mai noi de 2002 care au valvetronic. Multi spun ca sunt bune . Altii imi spun sa caut 2000-2001 si mai exact 318i 118cp fiindca e un motor fara moarte, dar nu mi place modelul nfl . Am gasit un e46 fl 316i verde inchis metalizat cu jante de 18 luate de la un seria 5 , are climatronic , trapa , 4 x geamuri electrice , dsc , faruri cu lupa(fara xenon) stopuri led , BC si cere 3500( mi o lasa in 3200 fiindca are parbrizul crapat). interiorul este ff curat , nu prezinta urme de uzura , nu are cotiera si nici comenzi pe volanul in 4 spite. Km multi pe an nu fac fiindca am masina de servici.Imi trebuie o masina de weekend . Gandul care ma sperie e ca am vazut la cineva un 318 fl care la relanti ii cam varia turatia. O alta cunostiinta de a mea a avut un 318i fl caruia l-a lasat pompa de ulei si mi-a zis ca totul se trage din valvetronic fiindca n a mai alimentat corespunzator cu ulei ....ceva de genul. Daca mi-ar explica cineva si cum sta situatia cu valvetronicul si cu vanosul asta. Se poate repara..nu se poate rrepara ...sunt pacatoase sau nu sunt.... Multumesc