Jump to content

Mios

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525D

Mios's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. Cert este ca mie imi da fum albastru cand o bruschez. Nu mult, dar da. Asta pt ca nu mai am catalizatorul si DPF, si vad astfel fumul care iese.
  2. Cumpar pentru BMW E60 2004, urmatoarele, pentru refacerea motorului din cauza consumului de ulei: -set garnituri motor -segmenti -supape -ghiduri de supape Serie autoturism: WBANC71071B657948 Astept oferte.
  3. Motorul e de 3000cmc. De ce sa nu pape ulei un diesel? Da fum albastru cand o calc de pe loc. E clar ca papa ulei pe undeva.
  4. Nu. Nu am sesizat un consum de ulei. Cel putin nu asa mare ca inainte... oricum si eu banuiesc la fel... sa nu fie ceva pe la motor...
  5. Problema fumului alb-albastrui persista. Dupa ce am lasat masina pe loc pornita vreo 10 min, cand am dat sa plec, iar ditamai fumul. Sa fie cum a spus colegul de mai sus, de la injectoare? Intr-adevar un injector mi-e sarit din valori.
  6. Pe tubulatura care iese din filtrul epurator si care duce spre turbina trebuie sa fie vaporii aceia de ulei?
  7. Noutate: Aseara am lasat masina pe o straduta putin declinata, maxim 10grade sa zic, unde motorul a mers cam 10 minute, pentru a nu se face frig inauntru. Dupa acestea, cand am inceput sa dau inapoi, sa urc putin cu spatele, din nou fum alb, nu foarte mult, dar iesea. Mentionez ca turbina e noua, tubulatura si intercoolerul curatate, filtrele noi, ulei nou, iar galeriei de admisie tocmai i-am anulat clapetele cu acele dopuri. De asemenea, mi se pare ca pe tubuletul ala care vine de la epurator, e ceva ulei, sau vapori care s-au transformat in ulei. Care ar putea fi cauza fumului care l-a dat doar urcand cu spatele dupa ce masina a mers pe loc cca.10 minute?
  8. Am si eu problema aceasta cu "Restraint....etc", in urma careia imi stau aprinse mereu beculetele rosii de centura si airbag in bord. Am pus un tester pe masina, si mi s-a spus cum ca este defect un "modul BSM" sau ceva de genul, care se afla pe stalpul dreapta dintre usi. Stie cineva ceva despre acest modul? Eu unul credeam ca pot rezolva problema cu rezistenta+dioda.
  9. Corect. Subscriu. Am gresit, am platit. Acum masina nu mai da fum, si sunt in cautarea unui catalizator bun, fie el si din dezmembrari.
  10. Catalizator complet echipat pentru acest model nu are nimeni de vanzare?
  11. Problem solved! Turbina avea un oarecare joc, nu foarte mare, insa manca ulei pe paine, si astfel am reconditionat-o frumusel la Turbomecanica(sper sa nu se considere reclama), cu piese noi, partea mecanica+partea electronica, i-am schimbat uleiul complet cu unul 5w-30, si filtrele de ulei, aer si motorina Mann. Acum masina nu mai da fum deloc. Pe data de 6 ianuarie voi primi si galeria de admisie, si sper cat de curand sa gasesc si un catalizator.
  12. Acum singura mea temere este sa nu fii patit ceva axul cu came, culbutorii sau tachetii, sau chiar turbina... restul se pot rezolva mai usor.
  13. DPF o sa il anulez si din soft. Cat despre catalizator, il voi schimba, dar dupa ce voi rezolva cu cele anterioare. 1. Schimb complet ulei si filtre 2. Schimb galerie admisie 3. Schimb filtru epurator Si nu e vorba ca nu imi permit masina, cat e vorba ca nu ma pricep mai deloc la partea mecanica... a E60ului. Omul din greselile pe care si le plateste, invata. Nu e problema, cu ajutorul vostru al colegilor de aici, invat, si sper sa readuc la viata exemplarul meu de BMW.
  14. Da, pai asta o sa fac pana la urma. O sa o duc la reprezentanta din Ploiesti, sa ii faca si o testare, dar asta dupa ce ii schimb uleiul, filtrul epurator, si galeria de admisie care este crapata, si se vede mult ulei scurs pe ambele parti ale motorului. Probabil insa, dupa ce ii schimb uleiul si filtrele, sa merg cativa km buni cu ea asa, pentru curatare. Galeria de adimisie crapata duce la pierdere de ulei clar nu?
  15. Eu am plecat de la Ploiesti pana la Dortmund, iar acolo cand am ajuns, masina mi-a cerut sa completez cu minim un litru de ulei. Bun. Am pus 5w-30 ca am gasit, iar apoi, eu cum nu ma pricep, am pus 10w-40. Sincer, masina a halit in 25.000km, cam 20l de ulei cat am mers prin Germania. Acum cand am venit acasa, am completat iar cu 5w-30. Dar de ce a papat atat de mult ulei? Cred totusi ca o sa incep reconditionarea motorului cu schimbarea uleiului, a filtrului de ulei, a galeriei de admisie, si a filtrului epurator. Apoi sunt curios ce se va mai intampla...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.