Jump to content

Nym

Contributors
  • Posts

    131
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Nym last won the day on October 3

Nym had the most liked content!

About Nym

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92 320i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Nym's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

61

Reputation

  1. Stiu. Daca bateria e mai veche de 5 ani merita sa o schimbi si vezi dupa. Eu si cu baterie noua tot simteam ca invarte lenes. Am schimbat starterul si invarte repede acum. Daca stii ca bateria e noua inseamna ca e putin descărcată si ii tre un drum mai lung sa se mai încarce. Daca vrei sa stii sigur ca bateria e ok, gasesti pe emag tester de baterie. Nu e f scump si merita pt ca iti poate spune si care e nivelul real de incarcare si care e conditia ei. Pe meniul ascuns ce iti arata cred ca ia in calcul si consumatorii activi din masina. Spre exemplu, la mine cu baterie noua agm de 95Ah, pt ca nu conduc f des masina, după cateva luni era la nivel de incarcare 70%. Am scos bateria si am pus-o la incarcat peste noapte si voltajul pe teste imi arata undeva la peste 12,7v si incarcare 100% In meniul masinii imi arata 12,3v Nu m-as increde f mult in meniul ascuns. Nu stiu exact ce calculeaza.
  2. Daca nu te descurci pe net si iti e mai simplu atunci da. Avem aici un coleg care te poate ajuta cu cod fsc lifetime. Pe youtube gasesti cum arata procedura de update la diverse navigatii bmw.
  3. Nu cred ca exista coduri fsc piratate. Sunt generate dupa seria de sasiu. Daca e lifetime o data ce l-ai bagat nu iti mai trebuie altul. Bagi doar stickul cu harti si gata. Asta vor face si la reprezentanta. Iti baga un cod fsc lifetime sa scapi de deranj la urmatoarele updateuri, dar ii zic repair kit... pentru ca repara conceptul in sine de a fi necesare coduri noi pentru fiecare update.
  4. Daca ai verificat pe bord voltajul cu meniul ascuns s-ar putea sa te induca in eroare. Si la mine arata tot atat cu bateria noua incarcata la 70% in meniul ascuns pe bord. Verifica direct la borne pe baterie.
  5. Posibil sa fie insusi displayul la final de viata. Nu stiu cum e la ccc dar la cic parca display-ul se schimba separat.
  6. De cat timp l-ai observat? Acum ca a venit vremea mai rece si a mea produce tot felul de zgomote pe care vara nu le aud. E posibil sa nu fie nimic. O rezonanta dubioasa la ceva. La mine se aud tot felul de pacaneli in habitaclu. Si cand deschid usa si ascult de afara motorul totul suna normal. Vezi pe la accesorii cu capota deschisa daca auzi ceva. O fi zgomot de la injectoare. Oricum. Sunetul se propaga mai usor in aerul rece mai dens si motorul poate sa para mai zgomotos. Nu mi-aș bate capu prea mult.
  7. Motorina sau benzina? Manuala sau automata? Se modifică frecventa zgomotului in functie de turatie? Apare si in mers sau doar la relanti? Se aude ceva acolo. Dar e la frecventa mai redusa decat cea a motorului. Sau asa pare.
  8. Salutare. Revin cu problema pornirilor. Din 25 septembrie dupa resetarea de adaptari si pana acum pornirile balbaite au revenit in forta. Ba mai mult acum se simt cateodata si ca misfire la rece pana cand se stabilizeaza relantiul. Dupa ce am mai citit pe forumuri posibile cauze am decis sa fac un test simplu si sa decuplez senzorul MAF sa vad cum se manifesta masina. La prima impresie pare ca merge mai rotund numai ca.... la rece relantiul a devenit foarte instabil in momentul in care calc pedala de frana. Masina fiind automata doar asa se poate porni. Dupa ce relantiul se stabilizeaza sau la pornirile cu motorul cald pedala de frana nu mai afecteaza turatiile. Am mai observat ca in trafic cand opresc la semafor turatiile nu mai scad la 500 ture in timpul franarii ca atunci cand MAF-ul e activ. Pe langa consumul crescut la care ma asteptam, masina accelereaza mai liniar schimburile de viteza sunt mai fine. Dar nu mai are aceeasi putere la turatii joase. Asta presupun ca e de asteptat. Am facut cateva video-uri sa vedeti cum se manifesta: Prima Pornire la rece cu MAF decuplat. Pornirea a fost fina si rapida dar relantiul instabil cu frana calcata pana cand s-a incalzit putin motorul. Pornire cu motorul caldut dupa vreo 11 km de condus si o pauza de 20 min: Pornire dupa ce masina a stat parcata 3 ore. Acelasi relanti instabil pana se incalzeste putin motorul si simtomele pornirilor scuturate/balbaite incep sa isi faca usor aparitia chiar daca pe video nu e foarte evident. Pornire imediat dupa cea de mai sus cu motorul deja caldut. Rapid fara scuturari, doar cloncul acela care suspectez ca e de la convertizor(neimportant acum) @HitmaNLive Daca nu ii foarte mare deranjul, stiind ca si tu ai tot 320i, ai chef sa faci un test video la a ta cu niste porniri la rece si cald cu maf-u decuplat si cateva pedale de frana sa imi fac o idee daca e normal sau nu? Parca stiu ca a ta e manuala deci e posibil sa nu se manifeste la fel cu frana dar nu mai stiu pe altcineva la care sa apelez. In momentul de fata tind sa cred ca senzorul MAF e ok dar ca masina in timp isi face adaptari si compenseaza pentru un posibil aer fals de undeva si de-aia dupa reset adaptari merge foarte frumos o perioada dupa care revine la comportamentul initial. Orice alte pareri sunt binevenite.
  9. Farurile matuite pot ramane super dupa polish daca pui folie transparenta pe ele. Eu asa am facut si la fosta si la actuala masina si nu se mai matuiesc.
  10. Cat te-au costat si cat de complicat e sa pui asa ceva? Trebe codate? Astea sunt perfecte pt nevasta-mea ca nu are forta sa inchida usa pana la capat :)))) mi-as pune si eu.
  11. Poate filmezi fenomenul cu turatiile sa vedem cum arata si cum se aude.
  12. Electromotorul la porniri. Asa învârtea si la mine, anemic. Am pus unu nou si invarte bine. Scaparile alea. După ce pornești motorul astepti sa scada turatiile sub 1000? Sau pleci direct? Nu mai stiu cum e la diesel dar stiu ca la rece parca intervine faza de incalzire a catalizatorului si daca nu astepti putin se simte mai ciudat masina.
  13. Asta e ca filmele alea dupa care vrei sa o suni pe mama sau sa pupi nevasta. Cred ca o sa merg să-mi spal masina....s-a pus un pic de praf pe ea.... it's the right thing to do.
  14. Nym

    Recomandare dpf

    Mecanicul meu mai demult zicea ca a pus de la bosal cuiva si a fost ok. Eu am incercat ceva din Germania AM dar a venit indoit si nu l-am putut monta pe masina. După niste filme horrir cu returul am cedat si am pus original si 5 ani cat am mai tinut masina a fost super. L-am schimbat pe la 250mii si masina am dat-o cu 300si ceva fara probleme de functionare. Daca vrei sa fii linistit pune oem si iti vezi de viata si problemele ei. Daca vrei sa faci experimente pune AM. Poate ai noroc și e ok.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.