Jump to content

All

Members
  • Posts

    920
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

All last won the day on July 15 2019

All had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    campanie.alexandru@gmail.com

Previous Fields

  • Masina
    318ci 2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

All's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

406

Reputation

  1. All

    Gpl

    Consuma foarte mult pentru ca pe valvetronic trebuie montata instalatie GPL care citeste datele de pe OBD in timp real si facute setarile cu atentie. Montatorul respectiv probabil a pus Qbox Basic (exista si model Plus) si nu a facut setarile cum trebuie.
  2. Primul link de pe google: https://aerosus.ro/bmw/seria-5/e39/perna-de-aer-e39-spate-dreapta.html Gasesti si facuta de Lemforder <1000 lei. Se inlocuieste foarte usor.
  3. Pai e destul de simplu. Nu ai bani de seria 3 2006-2008... Ce vezi tu in anunturi la ~4500 euro sunt niste daramaturi care nu merita considerate Bmw-uri. Si pe langa masina ar mai trebui sa ai deoparte si vreo 1000 euro pentru diverse reparatii dupa cumparare. Sansele sa gasesti unul intretinut si sub 350-400k km in 5000 euro sunt fix 0. Iar daca maresti bugetul 500-1000 euro...tot nu te gandi ca are vreuna sub 300k km. Nu este o masina atat de usor de intretinut si nu are rost sa te bagi in asa ceva decat daca nu iti permiti. Permis nu inseamna sa ai 5000 euro sa cumperi masina, ci sa poata sa iti pice intr`o zi oarecare ceva la masina (exemplu: turbina) si sa dai 1500-3000 lei pe reparatie fara sa mananci covrigi cu iaurt toata luna.
  4. Daca erau asa bune arcurile OE, nu mai ajungea omul in situatia asta, sa i se rupa un arc la o masina veche de 5-7 an (cu care sunt destul de sigur ca nu a carat saci de ciment si caramizi zilnic). Care ar fi justificarea de a lua un arc OE de 500 lei in loc de un aftermarket de ~180 lei? Am inteles situatia cu stergatoarele, dar nu se aplica la orice piesa. Exista si cazuri (rare) in care piesele aftermarket sunt mai bune decat cele originale.
  5. Am avut valvetronic care consuma 1l in 800-1000km (mai mult decat motorul din topic) si testul este inutil.
  6. Da, fix asta e problema...nu iti permiti sa pierzi 3-4 ore in urmatoarele 12 luni... Si fix asta o sa faci dupa ce te zgarcesti la ~700 lei, o sa spui clientului ca mananca ulei ca sa pierzi 200-300 euro la pret sau sa ramai cu ea nevanduta. Povestea oricarei masini din Romania :goodjob:
  7. Pentru un 2.0 obisnuit condus normal este anormal un consum de peste 300ml-400ml/1000km. Daca era vreun GTI,RS etc. sau daca masina mergea toata ziua in 5000-6000rpm era de explicat, dar ma indoiesc ca este cazul. Ce ''consum mare'' de ulei ai avut mai exact la e46 si e90 ? Ca ma indoiesc ca ti-a consumat vreuna dintre ele constant 5 litri intre schimburi.
  8. Ar trebui sa o ridici pe elevator undeva si sa vezi cum arata racordul. Poate nu au montat un racord identic cu cel original si stand intr`o pozitie neobisnuita/tensionata transmite vibratiile mai mult decat ar trebui. Din ce am gasit ar trebui sa arate asa la tine https://www.pieseauto.ro/poze/racord-flexibil-bmw-2-0d-e90-e91-e92-e93-e60/racord-flexibil-bmw-2-0d-e90-e91-e92-e93-e60-1a5a4f0ae8af8633e4-512-0-1-95-1.jpg Costa 240 lei asta din poza. 500 lei mi se pare cam exagerat raportat la ce necesita montajul...Si sunt sanse mari sa fi pus un racord universal de 40-50 lei, restul pana la 500 lei => profit.
  9. Pai ce are pistonul? A plecat in tarile calde, s-a gaurit, e lovit, e plictisit etc? Nu ti-a dat o explicatie mecanicul?
  10. Da, trebuie inlocuite semeringurile. Daca mergi cu ea asa o sa infunzi catalizatorul si o sa apara probleme la sondele lambda (care din pacate sunt 4 x 250-300 lei). Oricum sa bagi ulei in ritmul asta inseamna ~200 lei de ulei la 10k km. In 30k km iti scoti banii pe semeringuri doar din uleiul pierdut.
  11. Eu nu ma refer ca sunt ele proaste ca masini...desi nu sunt cele mai fiabile oricum. Ideea era ca un proprietar tipic de e46 (in 2019) nici macar nu ia in considerare sa bage 700 lei in urmatoarele 12 luni de utilizare. Sunt vai si amar de ele in momentul de fata din cauza proprietarilor.
  12. Cum adica exclus Rusia? Nu de altceva, dar eu am niste Zline pe masina in momentul de fata.
  13. Imi place ca nici macar nu iei in considerare ca vei avea imensa suma de 700 lei in urmatoarele 12 luni. Vai de capul lor de e46 ca nici macar pisicile cand erau la moda si costau 800 euro nu erau in stare atat de jalnica de functionare. Ontopic: daca nu consuma mai mult de 250-300ml/ 1000km poti s`o lasi asa. Nu pune aditiv in ulei, nu pune ulei mai gros. Ramai la 5w30/5w40 si cand va depasi consumul respectiv de ulei trebuie sa schimbi semeringurile.
  14. Pai aia ce ti-au schimbat? Racordul? In mod normal se cumpara bucata aia de evacuare si se inlocuieste. Si nu costa 1800 lei...
  15. Resetarea se poate face cu Carly, Delphi, Launch, cam orice diagnoza dedicata Bmw sau multimarca...Si sunt multe service-uri care cer 50 lei pentru asta. Nu implica cunostinte de niciun fel, nu implica codare etc. Doua click-uri si aia e tot. 150 lei este aberant de mult pentru o treaba de 5 minute care poate fi facuta cu aparate care costa...incepand cu 150 lei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.