Jump to content

Virin3l

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Virin3l last won the day on October 23

Virin3l had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    opel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Virin3l's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Clasicele simeringuri de la supape. Nu mai sunt elastice și permit uleiul sa treacă pe lângă ele și apoi ajunge in cilindru unde arde ai da acel fum de care spui
  2. EGR, răcitor egr și admisie au fost schimbate pe rechemare in iulie. Înainte de asta, am schimbat senzorul de presiune diferențială (credeam că e defect dar nu a fost...). O îmbunătățire semnificativă a fost după ce am pus aditiv liqui moly dpf protect. Abia după un rezervor cu aditiv din asta și 2 drumuri de Grecia au apărut îmbunătățiri. Momentan, trendul e ok, dar o țin sub monitorizare.
  3. Are, e pe siteul liqui moly. Da, nici nu mă aștept altfel, dar cică in mi-a aia de km poți observa zonele cu probleme. Anyhow, eu nu pentru asta m-am orientat la el ci mai mult pentru protectia dpf-ului. In ianuarie face un an decand e mașină la mine, am luat-o cu km putini(88k) dar a mers mult în oraș și era filtrul îmbâcsit.... Acum are 109k și abia acum a început să își facă regenerările in regim combinat(30urban-70extraurban) pe la 200-250km. Când am luat-o își făcea la 100-150km.... Deci e o îmbunătățire, sper sa se mențină așa, cel puțin.
  4. ieri am facut schimb-ul de ulei si filtre la un X3 F25, cu B47 ca si motor, am ales ulei-ul de mai jos, sunt curios cum se va comporta.... Initial am avut un soc cand am vazut culoarea verde fosforescent, dar din ce inteleg e special facut asa pentru a vedea posibile scurgeri de ulei; motorul momentan nu are, dar vedem peste vreo 1000km...
  5. Nu toate. Eu am luat original și la fel că și cel anterior, cu motorul oprit corecția e la -3. La un B47, aveam aceeași problema precum cea spusa de colegul mai sus. Rezolvarea a fost totuși alta, am făcut 2 drumuri de Ploiesti -Volos(GR) in care am mers ceva mai agresiv. Și am folosit la ambele drumuri aditiv de la liqui moly(dpf protect). Acum situația sta mult mai bine. Înainte aveam regenerări la maxim 150km, indiferent de regim. Acum am undeva la 200-250. Vorbim de un X3, f25 cu B47 de 190ponei.
  6. Subscriu, la fel și la mine, la un X3 f45, nu s-au resetat valorile la regeneration request
  7. Un motor diesel cu compresie scăzută va porni greu sau chiar nu va porni deloc....
  8. Salutare! Funcționează doar cu cablu enet sau și cu obd-uri cu conexiune Bluetooth?
  9. Virin3l

    coduri recall

    nu am, il am pe cel normal de F45/48...etc. WBA2C11060V478931 Multumesc anticipat.
  10. Virin3l

    coduri recall

    Salutare, La un F45, 218D, am verificat si am 2 coduri de recall: "Enhancement codes 0011360700, 0011290700." Unul dintre ele e pentru verificare racitor EGR, celalat in schimb, nu am gasit la cautare pe Google.... Are cineva vre-o idee de cum as putea afla ce e in afara de a suna la reprezentanta?
  11. o sa fac un deep dive pe problema si revin aici cu informatii. Actualmente, merg cu un OBD + Bimmertool, dar parca m-am cam plictisit de asta si solutia cu led-ul mi se pare mult mai eleganta....
  12. oare la BMW, cand se face regenerarea, nu se intampla la fel ca la alte marci si anume sa se activeze automat degivrarea lunetei si incalzirea in oglinzi? la Opel de exemplu asa se intampla si cea mai simpla solutie este inserierea unui mic led pe alimentarea incalzirii in oglinda, in felul acesta, daca vezi ca se aprinde ledul si tu stii ca nu ai actionat degivrarea, stii ca masina isi face regenerare.
  13. bafta la vanzare! 22k mi se pare un pret corect! daca vedeam anuntul asta prin decembrie-ianuarie o faceam prahoveanca, acum e prea tarziu
  14. eu am achizitionat recent un 70mai A810. ma declar multumit. inca nu i-am luat si cablul necesar pentru alimentare direct din panoul de sigurante, dar o sa fac asta pe viitor.
  15. Salutare! O curiozitate am si eu. Este adevarat ca presiunile declarate de producator si scrise pe sticker-ul de la usa, sunt pentru anvelope RFT? presupun ca atunci cand montezi anvelope Non-RFT ar trebuie cel putin 0.2 in plus la presiune. voi ce parere aveti?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.