Jump to content

Virin3l

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Virin3l last won the day on October 23

Virin3l had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    opel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Virin3l's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Probabil și tetierele, că au o poziție ciudată acum, zici că sunt aruncate în fața.... Anyway, am fost ieri la constatare, a ieșit valoarea de piață a mașinii peste 21k euro, deci cred că am scăpat de dăuna totala economică. Nu are cum sa coste reparația peste 10k euro....
  2. Sper sa nu fie dauna totala. Am pierdut mult timp și nervi sortând prin epave până am găsit ceva ok.... Nu vreau sa o iau de la capăt.
  3. Salutare! Se da următoarele date ale problemei: BMW X3, F25, ~114k km, fabricație 2016, dotări medii(nu am camere 360, sau acc...). Am fost lovit în spate de un bizon care probabil se uită după vre-o fustă.... La prima vedere ar fi de înlocuit haion plus bara spate și ce mai e pe sub bară, dar sunt foarte ingrijorat de faptul că după accident am primit erori pe centuri și airbag( lovitura a fost în spate, nu s-au declanșat Airbags). A mai pățit careva ceva similar? Să mă aștept oare la dauna totala? P.s. sper că nu am deranjat pe nimeni cu postarea
  4. Oare ar merge ce spuneți voi mai sus și la fratele mai mic? X3 F25? Are keyless entry
  5. Clasicele simeringuri de la supape. Nu mai sunt elastice și permit uleiul sa treacă pe lângă ele și apoi ajunge in cilindru unde arde ai da acel fum de care spui
  6. EGR, răcitor egr și admisie au fost schimbate pe rechemare in iulie. Înainte de asta, am schimbat senzorul de presiune diferențială (credeam că e defect dar nu a fost...). O îmbunătățire semnificativă a fost după ce am pus aditiv liqui moly dpf protect. Abia după un rezervor cu aditiv din asta și 2 drumuri de Grecia au apărut îmbunătățiri. Momentan, trendul e ok, dar o țin sub monitorizare.
  7. Are, e pe siteul liqui moly. Da, nici nu mă aștept altfel, dar cică in mi-a aia de km poți observa zonele cu probleme. Anyhow, eu nu pentru asta m-am orientat la el ci mai mult pentru protectia dpf-ului. In ianuarie face un an decand e mașină la mine, am luat-o cu km putini(88k) dar a mers mult în oraș și era filtrul îmbâcsit.... Acum are 109k și abia acum a început să își facă regenerările in regim combinat(30urban-70extraurban) pe la 200-250km. Când am luat-o își făcea la 100-150km.... Deci e o îmbunătățire, sper sa se mențină așa, cel puțin.
  8. ieri am facut schimb-ul de ulei si filtre la un X3 F25, cu B47 ca si motor, am ales ulei-ul de mai jos, sunt curios cum se va comporta.... Initial am avut un soc cand am vazut culoarea verde fosforescent, dar din ce inteleg e special facut asa pentru a vedea posibile scurgeri de ulei; motorul momentan nu are, dar vedem peste vreo 1000km...
  9. Nu toate. Eu am luat original și la fel că și cel anterior, cu motorul oprit corecția e la -3. La un B47, aveam aceeași problema precum cea spusa de colegul mai sus. Rezolvarea a fost totuși alta, am făcut 2 drumuri de Ploiesti -Volos(GR) in care am mers ceva mai agresiv. Și am folosit la ambele drumuri aditiv de la liqui moly(dpf protect). Acum situația sta mult mai bine. Înainte aveam regenerări la maxim 150km, indiferent de regim. Acum am undeva la 200-250. Vorbim de un X3, f25 cu B47 de 190ponei.
  10. Subscriu, la fel și la mine, la un X3 f45, nu s-au resetat valorile la regeneration request
  11. Un motor diesel cu compresie scăzută va porni greu sau chiar nu va porni deloc....
  12. Salutare! Funcționează doar cu cablu enet sau și cu obd-uri cu conexiune Bluetooth?
  13. Virin3l

    coduri recall

    nu am, il am pe cel normal de F45/48...etc. WBA2C11060V478931 Multumesc anticipat.
  14. Virin3l

    coduri recall

    Salutare, La un F45, 218D, am verificat si am 2 coduri de recall: "Enhancement codes 0011360700, 0011290700." Unul dintre ele e pentru verificare racitor EGR, celalat in schimb, nu am gasit la cautare pe Google.... Are cineva vre-o idee de cum as putea afla ce e in afara de a suna la reprezentanta?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.