Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

sk1000mb

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Paris, FR

Previous Fields

  • Masina
    e46 318d

sk1000mb's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Va salut, Am citeva intrebari: Am un BMW 318d/2004/e46/doar 40000km si as vrea sa stiu la citi km se schimba filtrul epurator, uleiul din cutia de distributie in conditiile in care masina a stat. Apoi mai am un numar de magie daca cineva ar putea sa imi explice: in momentul cind scot joja de ulei (masina statuta ca de obicei, motor rece) nivelul e abia vizibil - ca si cum ar trebui completat; introduc din nou joja in motor si minune - nivelul e cel previzibil in limite normale. Bineinteles ca iau de buna a2a incercare altfel ar trebui sa completez citiva litri buni. Care e diferenta intre Longlife 01 si LL 04? Din cite am citit 04 se preteaza pentru filtru de particule ceea ce nu e cazul meu, as putea sa folosesc LL01? E mai performant/indicat LL04 (ma refer in cazul meu)? Se apropie schimbul de ulei si nu imi amintesc exact citi litri intra - parca in jur de 5? de obicei iau 1l in plus sa fie.. in caz ca trebuie completat. va multumesc!
  2. nu ai inteles nimic!! daca in 2010 ai 100.000km 2012 150.000km 2014 200.000km cum sa te duci in 2015 cu 100.000km? pricepi ca toti anii 2010-2014 cu kilometrii inregistrati anterior sint trecuti pe CarPass? cam asa arata un car pass: ai achizitionat masina in 2005, din 2005 pina in anul de gratie 2015 vei avea inscris istoricul numarului de km. pe fiecare an cind ai trecut CarPass-ul. imi pierd timpul
  3. probabil ca se dau si acolo, dar e mai complicat si riscant daca esti prins, in primul rind nu o poti face singur, trebuie sa fii ajutat de personalul de la CarPass, insa se poate cere oricind originalul. mie mi se pare un sistem foarte bun in sensul de corect pentru cei ce cumpara: la fiecare 1 sau 2 ani (depinde de vechimea masinii) esti obligat sa treci un control tehnic al masinii (RAR), in urma caruia se face un istoric al km care se trec pe acel car pass ori de cite ori mergi sa treci testul in anii urmatori. din cite imi amintesc nu se poate inmatricula masina fara acel car pass. car pass-ul e insotit si de fisa controlului (noxe, directie, etc), eu zic ca e greu sa o falsifici - trebuie sa falsifici pe linga car pass si rezultatul testarii, etc. apoi pentru a obtine numerele de inmatriculare va trebui sa prezinti car pass-ul fimei de asigurare care isi poate da seama daca e falsificata. unii dealeri spun clar la unele masini - doar pentru export...insemnind ca masina nu are car pass -> echivalentul cumpararii din Germania, ca sa nu zic RO. in FR de exemplu se trece nr. de km. dar nu se tine istoricul, insa un om corect iti poate prezenta controalele din anii precedenti. daca DonJon va posta car pass-ul meu, va fi usor de inteles mecanismul.
  4. nu e nava spatiala, e doar o masina veche cu km putini atita tot. DonJon-esti un gentleman! intr-o lume normala cam asa se procedeaza. le postam si eu insa nu am voie mai mult de 1000k iar tu mi-ai dat adresa de e-mail. faci cum crezi insa nu vei rezolva nimic altceva decit sa intretii o polemica total inutila, cred ca 75% din topic s-a axat pe nr. de km. mai bine ai posta acel 'car pass' care insoteste orice masina pentru a se vedea sistemul belgian de control periodic (echivalentul RAR) la care se mai aduaga si cartea service - pentru cei amatori de masini sh. (am vazut si un golf1 sub 100.000km scos la vinzare de primul proprietar). multumesc celor care mi-au oferit raspunsuri!
  5. DAN: imi plac masinile/motoarele ca hobby, imi plac mai ales cele simple 'user friendly', pentru mine cel mai bun raport motor/masina/pret achizitie/fiabilitate este ALH de la VW, in ideea de masina si atit (nu vreau cancan gen liniute, sute CP inutili, la fel nu discut de gusturile fiecaruia), dar mi se pare ciudat ca la o marca BMW care la dotari decente cu pret plecind undeva de la 30.000 in sus sa intilnesti lucruri care te pun pe ginduri, le-am enumerat pe cele corespunzatoare anului 2004-2005. iar la modelele noi sa pui lantul inapoia motorului (nu neg ingineria solutiei) care sa duca la probleme mari de tot pe care sa le ignori... tractiunea spate e discutabila, cum am zis o fi avind plusuri, dar punind in balanta ce pierd/ce cistig, eu unul sint convins ca ies pe minus. am avut sansa sa discut cu mecanici adevarati/pasionati, toti au zis cam acelasi lucru - masinile adevarate s-au facut pina prin 2000-2003, 'restul e cancan'. si daca ti-as spune ca sint primul proprietar ma crezi? daca mai intilnesc multi ca tine o sa ajung sa cred ca ma mint singur. astea cu DOT la cald, km masluiti o fi in RO, intereseaza-te de sistemul belgian acel controle technique si car pass. da-mi o adreasa de email si ti-l trimit, are holograma dar daca masluiesc DOT-ul la cauciucuri banuiesc ca holograma e zero. am pus niste intrebari si am ajuns sa conving si sa ma conving ca am km reali, as dori doar raspunsuri la acele 3 intrebari sau la ultimele 2 macar.
  6. sb25gas - mi se pare ciudat (cind te numesti bmw) sa pui frina de mina pe saboti cind deja ai disc; sa insisti cu tractiunea pe spate care o fi ea buna cumva dar daca pui in balanta +/- cred ca iesi pe minus; swirl flaps care zboara... atentie mare la dieseluri dupa 2005 la care lantul de distributie e o problema pe care nu vor sa o recunoasca. stiu 2 tipi la care s-a rupt cu masina in garantie! (sub 100.000km)si au suportat cheltuielile. VIN:wbaeu71070kv92659, a avut schimb de ulei pe la 4000,8000, schimb lichid racire toate la bmw (Belgia) cit a fost in garantie, nu imi mai amintesc exact datele, cartea e in masina. urmeaza sa schimb lichidul de frina, cauciucurile, astept bateria sa cada sint tare curios cit o mai rezista.. botosani - mi s-au mai blocat placutele la rotile din fata.. aveti dreptate si o stiu foarte bine ca nu e bine 'sa stea'. srb alex- acea piesa 11 apare la cele cu transmisie automata, nu e cazul meu. voi incerca cind am timp sa ma uit. 1.Legat de trepidatie, nu face totdeauna, daca accelerez mai tare nu face. 2.Vreun sfat legat de filtrul de ulei? sa il desfac sa ma murdaresc? 3.uleiul din diferential la citi km se schimba? Am incercat sa pun o foto dar nu ma lasa mai mult de 1000k, donjon ti-am trimis pe email. am pus si pe imageshack (sk1000mb).
  7. Domnilor, Stiu ca e greu de crezut dar masina are doar 25.000 (anul trecut avea 9000), am cauciucurile si bateria din fabrica (sint convins ca devine si mai greu de crezut!!), am si lista cu controlul tehnic facut in Belgia (pt. necunoscatori&curiosi - in Belgia la fiecare control tehnic (anual) se trece nr. de km. care va insoti masina; cei ce doriti masini sh, va recomand Belgia, uitati de Germania), doritorii de poze sa imi dea adresa de email sa nu incarc inutil forumul. (Adi&Unu: am depasit faza misto-urilor legate de km/nu sint pensionar etc). Am schimbat bujiile incandescente si nu imi amintesc sa fi vazut acele flapsuri (clapete admisie) care am inteles ca exista pe 320 si care pot crea probleme mari; nici nu as vrea sa ma apuc sa demontez doar sa verific; stiu 318 e mai 'sarac' in probleme decit 320 (turbina, swirl flaps). revin la 2 probleme: - acel tremurat (vibratie) la plecarea de pe loc, nu e permanent, dar devine enervant, iar mecanicii din zona unde stau.. mai bine va scriu voua. - un exemplu de mecanic - la ultimul schimb de ulei - simbata trecuta, 'meseriasul' de mecanic nu a impins filtrul de ulei in capac sa se simta/auda acel 'clips', doar l-a asezat in capacul de plastic si l-a montat. Sa inteleg ca prin infiletarea capacului filtrul se fixeaza singur? sau ar trebui sa demontez sa verific daca filtrul 's-a asezat'/clipsat. bmw mi se pare o masina ciudata la care tre sa fii atent la orice detalii marunte.. plus o multime de lucruri fara nici o logica, in fine va multumesc pentru raspunsuri! Vlad&Adi - am gasit si info ca ar exista si pe 318. culmea e ca am si curatat de depuneri acea galerie din plastic..dar nu imi amintesc.
  8. Va salut, Am 2 intrebari: - Am citit ca, in special, la 320d/e46 ar fi niste probleme cu niste clapete (swirl flaps) dispuse pe admisie. Am tot incercat sa aflu daca la modelul meu - BMW 318d (2004/e46), exista aceste clapete si inca nu am gasit raspuns. - Apoi la plecarea de pe loc in treapta 1, masina trepideaza insa nu intotdeauna. Tind sa cred ca e vorba de ambreiaj, masina are doar 25.000km mai mult a stat.. Poate cineva sa ma lumineze?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.