Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

adi76

Members
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

adi76's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Masina este noua, 1000km si m-amn trezit cu beleaua asta. La inceput a fost ok, acum dupa ce a dat putin frigul pana se incalzeste nu vrea sa se mai regleze oglinda din dreapta. Dupa ce creste temperatira exterioara pare ca e inregula. Sau cel putin pana acum a fost. Stie cineva ce poate sa fie? Este un defect aleatoriu si nu stiu daca pot sa il demonstrez la service. Credeti ca apare eroare la computer macar? Multumesc. PS: In plus, masina de noua avea ceva fire care se atingeau, nu mergea stopul pe spate, a fost remediat dupa o vizita la service. Cam slabuta masina pentru banii astia, la un hyundai cred ca nu patesti asa ceva...
  2. Si 3.0d merge foarte bine, depinde ce vrei de la masina si pentru ce o iei. Eu am ales 3.0d pur si simplu pt ca nu vreau mai multa putere de la asa o masina. Nici macar nu am pus pachet sport si am luat si jantele standard. Vreau confort si viteze de maxim 140-150 km/h iar asta in depasiri. Poate ca ar fi bine sa mergi cu ele ca sa iti dai seama pe care sa o alegi. In alta ordine de idei daca te hotarasti pe sd obligatoriu zic eu sa iei si pachetul sport ca doar de aia iei motorul mai tare altfel si celalalt se descurca minunat. Edit: ma gandesc sa mai iau o masina pentru fun care sa fie sportiva cu adevarat dar pe X5 nu vad rostul sportivitatii, e doar opinia mea. Ma atrage tot mai mult 135icoupe. Poate il iau la anul :twoup:
  3. ALeX_507, tu ai facut fixatie cu firmele. Eu iti zic una si tu imi zici alta. Normal ca daca faci bani pe firma iti iei si masina pe firma. Ti-am zis, bani buni se pot face si pe PF(adica nu pe firma, ca sa intelegi si tu). Gata, chiar ca nu mai postez pe tema asta.
  4. Ma efortez si mai pun un post pe tema asta. :D Ultima data cand am vrut sa fac un casco, acum cativa ani imi iesea aproape dublu pe PJ fata de PF. De atunci nu m-a mai interesat ca nu mai fac casco deloc, o pierdere de vreme. Intelegi ce vrei din ce ti-am zis, ideea mare e ca banii nu se fac numai vanzand suc si alte marfuri en-detail sau fugand dupa muncitori si clienti ci se fac si pe persoana fizica pur si simplu, platind taxe si impozite. Eu am cumparat ultima data un E70 pe PF, astept sa soseasca, nu sunt nebun cum ai insinuat si sa dea domnu sa cumpar de acum maisni numai pe PF :twoup: Hai noroc! Edit: Sa nu uit, e luat de la dealer, nu aduc masini din US ca sa ies mai ieftin cu 10k Eur, deci nu fac gainarii si nu platesc TVA totusi. :twoup: Hai noroc inca odata!
  5. Partea cu TVAul recuperat e cu dus si intors. Tu deduci TVA dar daca firma ta lucreaza cu PFizice sau nu esti platitor de TVA asta se replica 1:1 pe profitabilitatea firmei tale marindu-ti preturile pe care le practici automat. Asa ca nu spun decat ca multi lucreaza fara TVA si cumpara cu TVA pe PF. Uiti un lucru in micul tau calcul. CASCO. Numai ala si face diferenta pe 5 ani mai ales daca esti PF si indeplinesti conditii de reduceri.
  6. Nu trebuie sa fii nebun sa iei masina pe PF. Sunt multi care castiga bani pe persoana fizica in mod legal. Investitii in general. In plus, ce pierzi pe TVA neluand pe firma castigi la taxe si impozite luand pe PF. Fa si tu un calcul de taxe si asigurari pentru PF si unul pentru PJ pe 5 ani sa zicem si vezi ce iese. Dupa aia poti sa ii numesti nebuni pe cei care iau masini pe PF.
  7. adi76

    bmw x5 e70

    asa or fi, mici daca spui tu. :twoup: Eu vad asa, ori iei motor 4.8i sau 3.0sd si atunci pui si jante pe 20 cu suspensii adaptive ca vrei sportivitate, ori iei motoarele mici si pui rotile standard daca mergi pe drumurile din romania. Si aici spun romania, nu drumul bucuresti-sinaia :twoup:
  8. adi76

    bmw x5 e70

    Da, e bun si pentru confort si pentru sportivitate dar din cate am inteles 18" cu suspensie standard este la fel de confortabil sau peste. Voi vedea cand vine masina. Depinde ce vrei de la masina, pentru mine 18" e ok, dealerul spunea ca nu e barca. Daca e prea moale totusi poate pun 19" si tin jantele astea pt cauciucuri de iarna. Daca vrei imagine, lucru care pe mine nu ma intereseaza iei 20" nu 19, mie personal nu imi plac modelele de jante pe 19 existente in oferta asa ca sper sa ma descurc cu cele pe 18.
  9. adi76

    bmw x5 e70

    Din aceasta cauza am comandat si eu jantele standard pe 18 fara adaptive drive. Dealerul mi-a recomandat sa iau asa daca vreau confort. In plus, el zice ca masina este suficient de sportiva si asa, mai ales pt motorul 3.0d pe care l-am ales eu. Masina inca nu a venit deci nu pot sa iti spun cum e dar pot sa iti spun ca pana acum am mers cu una cu pachet sport si nu e prea confortabila. Nu avea adaptive drive.
  10. visiniul din prezentare. Masina oricum e foarte bombastica zic eu asa ca nu mai e nevoie si de culoarea alba :twoup:
  11. Am ales pana la urma E70, 3.0d cu optionale cam de 8 mii eur.
  12. Cat de aeriana aceasta argumentatie si totusi suficient de tehnica pentru a te baga in ceata. Ce aliaje fato? Si daca tot compari BMW cu VW iti spun eu ca le am pe ambele. Pe un Passat B6 il bag peste tot pe unde nu am curajul sa bag suvul. Masina de santier, are 40 mii de km si inca nu a cazut caseta sau cutia sau mai stiu eu ce. Si merge pe niste hartoape cum nu cred ca au vazut multi oameni in viata lor si asta zilnic. Asa ca lasa teorii din astea ca drumurile de la noi sunt proaste si de aia pica casetele de directie.
  13. Din pacate chiar in logica ta lipseste inertia Egalata de forta normala pe suprafata care genereaza o forta de franare proportional mai mare exact cu inertia marita. Iti amintesc ca forta de franare este egala cu o constanta de material inmultita cu GREUTATEA. Gata, va las ca vad ca nici macar nu vreti sa faceti vre-un efort sa intelegeti fizica de-a 9-a. Avlad, esti aproape de realitate dar tot aberezi putin. :blink: Sigur ca marimea si puterea franelor conteaza. Daca pui franele mari de pe camion pe trabant o sa franeze chiar mai bine trabantul chiar daca masa trabantului tot mica ramane. Hai mai oameni ca nu e asa de greu... Va las ca vad ca nu am cu cine, ba chiar mai si insistati.
  14. Formula ta este diferita fata de ce am scris eu. Nu stiu de unde ai scos in partea din dreapta ca fiind MASA DISCULUI pentru ca este tot MASA MASINII. Ce are masa discului intr-o formula simpla de descompunere de forte? Vai vai, nu mai postez pe subiectul asta ca ma intristez doar. Aici e o chestiune de descompunere de forte. Pentru cel care zicea ca un trabant franeaza mai rau decat un Iveco de 30t. Fals. Un trabant cu frane in stare perfecta franeaza exact ca si un camion. Daca trabantului ii spui porsche atunci va frana mult mai repede pentru ca are frane mai puternice, cauciucuri mai de calitate. discuri de frana mai de calitate si placute de frana mai de calitate. Oameni buni, intelegeti odata, masa nu conteaza pentru ca altfel Am avea foarte multe accidente de masini care tamponeaza din spate tiruri si basculante. Nu e asa, ce vreti mai mult? Si ca sa revin la dilema mea in alegere, un e90 330xd franeaza cel putin la fel de bine ca un E70. Testati si voi ca eu am testat :blink:
  15. Exact asta se si intampla. Tu singur ai spus-o, doar ca pote iti pare neverosimil. Un tir chiar daca are 16 tone nu opreste cu nici nu metru mai eficient decat un Logan de exemplu, ambele avand frane la fel de eficiente si cauciucuri de aproximativ aceeasi calitate. Edit: Ca sa iti mai dau un exemplu. O masina super sport care este extrem de usoara franeaza mult mai rapid decat orice X5 standard doar datorita franelor mult mai eficiente. In momentul in care tunezi x5-ul, pui frane adevarate, discuri de carbon o sa franezi exact la fel ca un Porsche Gt3, nici macar cu un centrimetru mai putin...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.