Jump to content

Pl@y3R

Contributors
  • Posts

    91
  • Joined

  • Last visited

About Pl@y3R

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    BMW, PC

Previous Fields

  • Masina
    2013 E84, 2009 E60LCI, 2010 E93(sold) , 2001 E46(sold)

Pl@y3R's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Spor la citit: :-D https://www.performancealloys.com/alloy-wheels-offset
  2. "Cum am zis, masina am echipat-o cu ce recomanda producatorul. Si e un sedan" +++Mai putine probleme "Se poate verifica pe realoem.com dupa seria de sasiu ce anvelope sunt disponibile. Pe 19 nu am vazut nimic pentru E60 xdrive cu face-lift" +++ Corect, insa nu uita ca sunt distantiere si daca omu' a vrut sa-si puna jante staggered pe xdrive cine-l poate opri? nutu_tim - pune pe masina fix ce dimensiune da producatorul. +1
  3. Pe jantele 8jx18 poti sa pui cauciucuri 225, 235 sau maxim 245, din punctul meu de vedere ideal ar fi 235, tinand cont ca inainte ai avut 225 ET43, 235 ET 30 vor fi putin mai late insa si mai concave ĂŽn acelasi timp, iar faptul ca sunt toate 4 la fel nu cred ca-ti va afecta cutia de transfer. Eu am pe masina 245 ET 20 si la rotile din fata intre cauciuc si suspensie e distanta de ~1 cm, ĂŽnsĂŁ masina mea nu e xdrive, deci daca ai posibilitatea sa le ĂŽncerci nu ezita.
  4. Ma bucur pentru tine si-ti doresc multi km fara probleme,insa eu nu-i pot recomanda acest lucru atâta timp cat nu-i scrie dimensiuni diferite fata/spate pe stalp. Am vazut eroarea "transmission/drivetrain failure" la 2 E60 cu aceleasi jante. Primul caz la vecinul meu avea un E60 535xd pre-facelift cutie automata si-a echipat masina cu jante oem stil 128 8x19fata 9,5x19spate, la mai putin de un an dupa ce si le-a instalat pe masina au inceput problemele . Aceleasi roti i-au fost vandute unui coleg detinea un E60 520xd facelift cutie manuala (conducea destul de agresiv)-aceeasi problema. Stiu ca nici unul dintre ei nu avea trecut pe stalp dimensiuni diferite. Rotile sunt singurele care au contact cu solul si pe langa faptul ca asigura confort si securitate pot influenta amortizoare, brate, caseta de directie, transmisie... Etc. M-as gandi de mai multe ori inainte sa fac pasul asta chiar daca tentatia e mare (le-ai gasit la un pret bun, iar masina va arata "bestial") iar un prieten i-ti spune "ia-le boss stiu pe cineva care are la fel si nici o problema". Chiar la 2 masini cu aceeasi configuratie, sunt multi factori care influenteaza buna functionare a acestora: stilul de condus al soferului, itinerariul (oras/autostrada), reviziile efectuate la timp, daca e reprogramat motorul, etc... Cu stima
  5. Bag mana-n foc ca e de la cauciucuri. Aceeasi problema am avut-o si eu: cu cauciucuri de iarna Bridgestone RFT aproape noi , daca temperatura era aprox 10-15 grade, soseaua umeda, la viteza mica 20km/ora in curbe sau sensuri giratorii, fĂŁrĂŁ sa accelerez, spatele o lua razna, am schimbat cauciucurile si nu mai am nici o problema.
  6. Pl@y3R

    cablaje

    Cauta aici codurile cablurilor si verifici la mai multe surse, poate le gĂŁsesti la un pret decent.http://bmwfans.info/parts-catalog
  7. Salutare, daca nu ma ĂŽnsel la xdrive rotile trebuie sa aibĂŁ aceeasi dimensiune. Arunca o privire aici: http://www.bmwstylewheels.com/5/E60+
  8. VO (FA) este vehicule order (optiunile cu care a fost comandata masina), butonul FA il gãsesti În NCSexpert, choose profile, F1, butonul din mijloc e FA, apãsând-l si se deschide o fereastra, alegi modelul EXX dupã care poti adaugã sau sterge optiuni. Dupã adãugarea optiunii se codeaza modulele În care e Înregistrat VO [enter FA] (laE60 sunt CAS si LM) + default la modulele legate de optiunea respectiva. Operatiunea e usoarã În sine Însã trebuie respectati niste pasi.
  9. PĂŁrerea mea e ca dacĂŁ vrei sa câĂâ˘tigi timp fĂŁrĂŁ sa iroseĂâ˘ti bani aiurea pune-o pe un tester INPA, ISTA.
  10. Pl@y3R

    faruri e90

    La E60 cu xenon Ăâ˘tiu ca se poate, ai mai jos un video cu un z4 ca sĂŁ ai o idee despre ce e vorba.
  11. Pl@y3R

    Soft BMW F32 425D

    In comparatie cu alte marci, BMW si masinile nemtesti in general i-si cam respecta puterea preconizata (kw,cp) la iesirea din uzina, binenteles ca in timp se mai "pierd", insa daca intretinerea este facuta corespunzator, schimburi de ulei, filtre, bujii, combustibil de calitate, pierderile sunt minime.Cum ai spus si tu mai devreme indicat e sa puna masina pe dyno ,vede care este puterea actuala si la cat se poate reprograma in limita bunului simt.
  12. Pl@y3R

    Soft BMW F32 425D

    ...are deja stock 218cp, dupa resoftare poate ajunge usor la 250cp, 30cp chiar nu risca.Din experienta proprie N47-le meu (177stock) dupa reseftare a fost dus la 215cp cu test pe dyno , dupa care i-am schimbat intecooler-ul a mai castigat cativa caluti, am facut 20k km deja fara nici o problema, cel mai bn ar fi sa-i confirme o persoana/firma serioasa care se ocupa de asa ceva.
  13. Comboxul i-a fost testat de un prieten si apare ca fiind functional, sa presupunem ca codajele sunt facute corespunzator, modulul poate comunica cu telefonul stiind ca-i lipsesc antenele? :-?
  14. I-i recomand cu incredere, recent mi-am trimis combox-ul la ei, mult mi-au spus ca e irecuperabil si dupa o saptamana l-am primit inapoi in stare perfecta de functionare.
  15. Oglinda EC si FLA sunt alimentate de aceleasi fire,deci primeste curent, daca canhi/lo esti sigur ca sunt ok, ce-ti ramane de facut e sg_codieren cu empty.MAN la FLA
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.