Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

DragosDinu

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39

DragosDinu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. CasetĂŁ cost separat, restul pieselor separat, iui investiĂâşie 15000 ron, dar nu despre bani este vorba, ci de faptul ca am schimbat tot, tot , tot (bucsi, pivoti, brate, bielete, capete de bara, arcuri, amortizoare, flanse.....fata-spate)Ăâ˘i totuĂâ˘i bate( am verificat Ăâ˘i cadrul motor la prindere si este Ok). Am vorbit ffff serios ca ofer recompensĂŁ celui ce reuĂâ˘eĂâ˘te sa gaseasca problema, simt ca o iau razna..... Trimis de pe al meu SM-N9002 folosind Tapatalk
  2. Salutare Am un e39 520D la care am schimbat absolut TOATA articulaĂâşia Ăâ˘i bucsaraia faĂâşĂŁ-spate inclusiv arcuri, amortizoare Ăâ˘i casetĂŁ direcĂâşie, tampoane motor, flanse cardan E.T.C. Toate piesele sunt de calitate (casetĂŁ originalĂŁ 7000 ron) lemforder care au costat total, peste 8000 ron. Cu toate acestea la gropi cu muchie dreapta gen linii tramvai, zone betonate cu gropi de 1-3cm adâncime, cu vitezĂŁ micĂŁ, bate faĂâşa de zici ca acum se rupe roata (roĂâşile sunt conform specificaĂâşiilor constructorului nu mai mari). Am mers ĂŽn "Nspe" service- uri Ăâ˘i dupĂŁ zeci de opinii Ăâ˘i "sfaturi de calitate" (cel mai tare sfat a fost sĂŁ o vand ca e posedata Ăâ˘i vrea sĂŁ mĂŁ omoare ........omul vorbea serios Ăâ˘i este mecanic la un service de renume) si alte cateva mii de lei investite inutil, problemĂŁ persista. Oricine doreĂâ˘te sĂŁ examineze maĂâ˘inĂŁ, sĂŁ meargĂŁ cu ea, sau sĂŁ ĂŽĂâ˘i exprime o opinie, sunt disponibil ĂŽn BucureĂâ˘ti. DacĂŁ cineva a pĂŁĂâşit aĂâ˘a ceva sau a auzit Ăâ˘i are o soluĂâşie......astept o mâna de ajutor......FAC CINSTE CELUI/LOR CARE GASESC SOLUTIA.
  3. Salve Am ĂŽntâmpinat exact aceastĂŁ problemĂŁ la maĂâ˘inĂŁ mea, un 520d e39. ProblemĂŁ are 2 pĂŁrĂâşi Ăâ˘i anume: 1. Intradevar piesĂŁ cu Ăâşepi este "principalul vinovat" Ăâ˘i este clar ĂŽn "moarte clinicĂŁ", deci TREBUIE ĂŽnlocuitĂŁ. 2. Compresorul de AC are depuneri sau uzurĂŁ mare ceea ce denotĂŁ Ăâ˘i o scadere a puterii motorului ( aĂâ˘a a fost la mine) ĂŽn mers . Nu Ăâ˘tiu care este interconexiunea dintre pisa cu Ăâşepi Ăâ˘i compresor insa, dupĂŁ ce am schimbat piesĂŁ cu tepi, mergea un timp ĂŽndelungat bibe, dar tot apĂŁrea sincope. DupĂŁ ce am curĂŁĂâşat compresorul Ăâ˘i toatĂŁ instalaĂâşia de AC, am mers pânĂŁ la Viena fĂŁrĂŁ nici o ĂŽntrerupere, plus ca aĂâ˘a crescut semnificativ (sau mai bine zis a revenit la normal ) puterea motorului cu AC pornit. Trimis de pe al meu SM-N9002 folosind Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.