Jump to content

Adrian320d

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e 46

Adrian320d's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu stiu ce sa zic. Am inteles ca doar ei si cei de la Bucuresti au banc cu senzor laser de reglaj. Rectificarea a costat 1600 lei. Si de retrimis am trimis-o inapoi la turbocar si mi-au spus ca turbina este rectificata in parametrii, cand am primit-o a doua oara tragea la fel ca prima data. De montat am montat-o la service aici la mine in zona. Chestia e ca e aceeasi turbina, nu am schimbat-o, ar trebui sa traga la fel, poate au facut cei de la service ceva gresit :-??
  2. Buna ziua, sunt fericitul posesor al unui Bmw 320d 2002 150cai. Am avut o problema cu turbina(imi consuma ulei, cam 3 litri intre schimburi) si am hotarat sa o rectific(una noua e mai greu) la TurboCar Brasov(din cate am auzit baietii de acolo sunt foarte buni in ceea ce fac) dar dupa ce am montat-o inapoi pe masina surpriza, automobilul mai sus mentionat nu mai trage asa cum tragea anterior. Abia in treapta a doua dupa 3500 turatii incepe sa traga cat de cat. Antreior acestei operatiuni masina tragea puternic/smuncea/te baga in scaun in toate treptele si la toate turatiile, mai exact imi intra DSC mai mereu daca acceleram in forta la trepte inferioare, acum deloc. Are o acceleratie lina si deloc placuta. Pur si simplu e closca. Mentionez ca toate operatiuniile la masina au fost facute in service si cei de acolo mi-au zis ca "masina trage foarte bine", probabil din dorinta de a scapa cat mai repede de mine. Am schimbat si debitmetrul cu unul original nou, dar nu se simte mai nimic. Am schimbat o turbina care consuma ulei si scotea putin fum la pornire in sezonul rece cu una care nu mai trage deloc . Multumesc pentru anticipat pentru orice parere/sfat care m-ar putea ajuta.
  3. Ai mai reusit sa rezolvi cu pocnitura aia de la prima cheie? La mine se aude si cand pun, dar si cand iau contactul. (acum recent l-am reparat si eu)
  4. Am si eu o problema noua la masina mea, un bmw 320d 2002 (cu aproximativ 270.000-300.000km). Dimineata la pornire (doar cand accelerez) scoate un fum inecacios(fum normal). Asta tine cam 500 de metri. Dupa nu mai are nici o problema. Am fost la service si mi s-a spus ca nu e cine stie ce, dar e deranjant. Zici ca e tractor la plecare. Masina nu face alte probleme, trage la fel de bine, nu bate nu troncane nimic pe la motor. Locul meu de parcare e putin inclinat spre partea stanga si nu pot verifica uleiul zilnic, dar ultima data (acum 5 zile) aveam ulei destul. La ultimul schimb am inclcuit doar uleiul si filtrul de ulei(am pus dintre cele mai bune la sfatul mecanicului, restul nefiind cazul sa le schichimb. Vreo idee? A mai avut cineva problema asta? Stima!
  5. Problema rezolvata. Senzor DSC stanga spate defect. Avea cateva urme de taituri pe plasticul de la bobina, probabil de la o piatra. (am atasat foto).
  6. Bun si ce sa fac? La ala care am fost azi si la pus pe tester a zis ca nu stie, ca vrea sa desfaca bordul sa vada daca nu stiu ce lipitura pe calculator e facuta calumea. Sa merg la altul? Sa ii spun sa-mi schimbe senzorul la abs? Care? De pe fata de pe spate?(poate intrebarile par penibile, dar e prima masina si sunt proprietar de curand)
  7. Nu am demontat volanul. De curand am fost in service, frana de mana nu tinea deloc, erau clamele alea pline de rugina, le-a curatat mecanicul si le-a pus inapoi(nu cred ca e de la asta, deoarece la service am fost in urma cu vreo 14 zile, daca era ceva se strica atunci senzorul). Am fost si la un test pe calculator astazi dar cica nu stie nici ala de ce s-au aprins (DSC,ABS, alte pericole). Cica sa merg maine sa dea jos bordul.
  8. Am un 320d 2002 si de curand am ceva probleme cu el. Acum ceva timp mi s-a aprins DSC si ledul la frana de mana, dar dupa ceva timp s-au stins. Acum problema a reaparut si pe deasupra nici acul de la vitezometru si consumul de motorina nu se mai ridica(mai pe scurt nu-mi arata cu ce viteza merg),(turometrul functioneaza normal). Are cineva vreo idee? S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Multumesc anticipat!
  9. D2S 4300k scrie pe unul iar pe celalalt Philips Germany D2S 35W 85122 03V E227 (E1). Becurile le am de la un prieten si sunt 100% originale, acum nu stiu sigur daca sunt noi ), dar nu cred sĂŁ fie.
  10. Da, farurile sunt originale de fabricĂŁ. Am schimbat astĂŁzi becul cu xenon (tot cu unul original) și pânĂŁ acum s-a aprins dar cine știe pentru cât timp. Mulțumesc pentru sfat. Revin cu rezolvarea finalĂŁ. Și dacĂŁ tot sunt aici aș vrea sĂŁ mai ĂŽntreb ceva. Un xenon vede mai puternic decât celalalt sĂŁ fie vorba de becuri sau de balast?
  11. Buna bĂŁieți, Am și eu o problemĂŁ spinoasĂŁ, am de curând un bmw 320d, 08.2002, faruri cu lupa xenon. Problema e cĂŁ, xenonul stânga(faza scurtĂŁ), se aprinde doar când vrea. Când am mai mare nevoie merg doar cu un singur far(sau fazâ lungâ, sĂŁ pot vedea și eu cât de cât). Adunci când are el chef și se aprind ambele, cel din stanga se aprinde puțin mai greu, e mai leneș ca sĂŁ zic așa. Are cineva vreo idee? Mulțumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.