tomcrft
Members-
Posts
45 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
F11 535d Xdrive
tomcrft's Achievements
Newbie (1/15)
10
Reputation
-
Salut baieti, Asteptarea s-a terminat. Am achizitionat masina joi. Sunt foarte multumit de achizitie. Are cam tot ce mi-am propus pe ea in afara de cateva chichite printre care pachetul M si niste jante mai spectaculoase. O sa ma ocup de ambele in urmatoarele luni. Este vorba de un 535d Xdrive F11 din 2011, culoare Sophistograu. Primele impresi: Headup Display - Nu este o optiune pe care o doream dar am fost foarte surprins de cat de fain poate sa fie si cat de mult iti schimba viata sa ai toate informatile direct proiectate in fata ochilor, sa nu mai trebuiasca sa te uiti la GPS si la alte informati pe display-ul principal. Adaptive Drive - No comment. Chiar simti diferenta intre sport si confort. Pe confort este mai confortabila decat mercedes cls-ul care l-am avut. Pe sport suspensia devine mai rigida, masina se tureaza si abea asteapta sa fie solicitata. HiFi Pro - Aici apare o mica dezamagire. Se aude decent dar nu pe asteptarile mele. Nu vreau sa ma gandesc cum este hifi-ul normal sau boxele standard dar ce pot sa spun este ca nu se compara cu sistemul Bang & Olufsen care il aveam pe A5, desi avea doar 550W vs 600W pe BMW. Adaptive Headlights - Nu am avut timp sa testez pentru ca nu am umblat deloc cu masina pe timp de noapte, inca. In rest, masina se comporta super pe drum. Directia electronica este putin enervanta dar o sa ma obisnuiesc cu ea in timp. Scaunele confort sunt exact asa cum sunt definite de alti userii pe forum, exagerat de confortabile. Senzatia de acceleratie este putin sufocata de greutatea masini dar cand te uiti la turometru intelegi ca ai accelerat foarte repede in foarte putin timp. Insonorizarea este super, nu se aude absolut nimic. Cateodata am chiar impresia ca plutesc si nu ating soseaua. Lista optiunilor: P7A2A Innovation Package II P7VGA Warmth Comfort Package Comfort and Interior Equipment S402A Electric Panoramic Roof S417A Roller Sun Vizor Rear Door S418A Luggage Compartment Package S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S456A Comfort Seat With Memory S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4CEA Fine Woodgrain Vers Fineline Anthrac S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4URA Ambient Interior Lighting S4UYA Ski And Snowboard Case S4U2A Driving Experience Switch Incl ECO PRO Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S612A BMW Assist S614A Internet Preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice Control S633A Preparation Mobile Phone Business S677A HiFi System Professional DSP S698A AreaCode 2 For DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control For Teleservices S6FLA USB Audio Interface S6VCA Control For Combox S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment S7SPA Nav Professional cellph Prep Bluetooth Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S575A Supplementary 12V Sockets S548A Kilometer calibrated Speedometer Wheels And Drive S223A Dynamic Damping Control S229A Dynamic Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S205A Automatic Transmission S2K1A BMW LA Wheel V Spoke 236 Environment And Safety S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S320A Deleted Model Lettering S3AGA Reversing Camera S3ATA Roof Rail Aluminum Satin Finish S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8SCA Telematics Access Requestcountryspec S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8TNA Daytime Runlights Adjusvia Light Menu S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S761A Individual Sunshade Glazing Other Equipment S1CBA CO2 Package L801A National Version Germany S1CCA Auto Startstop Function S1CDA Brake Energy Regeneration
-
Ok, au renumit optiunea si de aia era o confuzie totala in capul meu. Credeam ca sunt 2 lucruri diferite.
-
Eu ma refeream in special la stabilitate decat la confort. Pentru confort nu prea imi faceam griji. Nici nu vreau suspensie sport wolfenstein99, pentru ca stiu cat de rigida este o masina cu suspensie sport. Vreau doar M-paket vizual. EDC-ul e standard la toate F11-ele sau este optional ? Stie cineva codul optiunii ? Daca am EDC, am butoanele alea langa schimbator cu confort si sport sau alea sunt de la DDC ? In anunturi vad in general codurile de optiune pentru DDC sau Adaptive Drive listate, dar EDC nu am vazut niciodata. De aia intreb.
-
Salut baietii, M-am tot jucat cu cautarile zilele astea si am observat ca gasesc mult mai usor, si in bugetul meu combinatia urmatoare: M-Sportpaket + xDrive + HiFi + Scaune confort decat M-Sportpaket + Adaptive Drive sau DDC + HiFi + Scaune confort Criteriile acestea fiind cele mai importante pentru minem doar dupaia vine restul. Eu zic ca e ok sa merg doar pe xDrive, chit ca Adaptive Drive mi-ar putea oferi poate altceva in anumite conditii. Am avut Audi cu Quattro si am fost foarte multumit deci ma gandesc ca xDrive este lafel de bun daca nu si mai bun. Nu am avut nici un fel de emotii cu Quattro la vremea respectiva in nici un fel de conditii meteologice (ploaie, zapada, etc...) Astept pareri din partea voastra daca aveti
-
Da, singura problema este ca as pleca pe o suspensie normala/bazica fara nici-o asistenta care ar lipi masina mai bine pe drum si anume xDrive/DDC/Adaptive Drive/Suspensie Sport M; chit ca asta inseamna reparatii mai putine.
-
Masina asta mi se pare super. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530d-touring-m-sport-paket-hud-panorama-xenon-gro%C3%9Fostheim/274013722.html?action=parkItem Dar din pacate se pare ca nu are nici Dynamic Damper Control nici Dynamic Drive. Doar pachet-ul M vizual, neincluzand suspensia sport. Daca avea si Adaptive Drive sau macar DDC si mai putini km, era perfecta.
-
Myx, la ce te referi ? Mai multi km si optiunile dorite sau mai putini km si compromis la optiuni ?
-
Da ) Asa credeam si eu dar acuma ca am aprofundat lista dotarilor si stiu exact ce vreau, mi se pare ca nu gasesc nimic.. ori km prea multi ori nu are dotarile pe care le vreau )) Intotdeauna e asa la mine.. S-ar putea sa fie doar psihologic si sa fie o impresie gresita de a mea.. Pana la urma aleg o masina si fix dupa ce o cumpar, am impresia ca se ieftinesc toate si gasesc parca exact ce mi-as fi dorit ))))
-
Buget cam 20000. Este cam mic pt facelift din cate vad, comparativ cu ce pret-uri sunt pe piata, avand in vedere ca as lua-o sub maxim 150-160k km. Am mai cumparat masini peste 200k si totimpul am avut anumite probleme la ele. Poate nu am fost norocos dar prefer sa gasesc o 1st hand sau maxim 2nd hand cu carnet service la zi si bat in lemn fara defecte/probleme ascunse.
-
Merci wolfenstein. Imi plac postarile tale detaliate . Clar o sa incerc sa o gasesc cu Dynamic Drive si EDC pentru ca nu conduci niciodata in aceleasi conditii. Daca ma lasa buzunarul sa cumpar facelift, o sa incerc sa o gasesc cu HK. In caz ca optez pentru un model pre-LCI, o sa ma uit neaparat dupa o varianta cu macar HiFi, daca nu gasesc HiFi Pro... F10 sau F11 ramane surpriza . O sa revin cu detalii despre masina odata ca am achizitionat-o.
-
Stiu ca masina este mult mai rigida si neconfortabila cu suspensie M. Intrebarea este care dintre suspensie sport sau adaptive drive este mai eficienta si tine masina mai bine pe drum Stiu ca adaptive-ul elimina bodyroll-ul (nu stiu cum sa ii zic in romana) dar oare face asta mai bine ca o suspensie sport ? Pe alte forum-uri parerile sunt impartite. Nu ajunge nimeni la o concluzie care ar fi mai buna pt stabilitatea masini. Unii zic ca ambele sisteme sunt echivalente, alti spun ca suspensia M este mai buna, alti ca adaptive/dynamic drive-ul este mai bun. Complexa treaba...
-
Pe mine ma intereseaza sa fie cat mai stabila pe drum si nu, nu ma tem de tractiune spate (am mai avut bmw si nu am avut nici-o problema). Tocmai de aia ma interesa sa stiu ce se poate combina cu supensia M (care am avut-o pe un E39 si ajuta deja foarte mult sa stea masina nemiscata in curbe si pe drum). De aia intrebam ce este posibil sa combini, si in caz ca se poate, combinatia ideala mi se pare xDrive cu Adaptive Drive sau suspensie sport si ce se mai poate adauga pe langa. Daca se poate suspensie M + adaptive drive, ar fi demential. Ce stiu sigur este ca nu se poate xDrive + suspensie M, ci doar xDrive si M paket vizual (neincluzand suspensia sport). DDC-ul nu cred ca ajuta pentru stabilitate asa ca iese din calcul. Anuntati-ma daca ma insel.
-
Senzorii nu i-am adaugat pentru ca vin de serie pe F10/F11. Trapa am avut la ultimele 3 masini, nu am folosit-o niciodata. Dar panorama in caz ca cumpar F11, deja vorbim de altceva. Aia da.
-
E o configuratie care nu merge impreuna, nu te lasa sa alegi in configurator cand iti iei masina. Parca nu poti sa ai adaptive drive combinat cu M paket, sau M paket cu DDC parca. Era vorba de asa ceva pe un alt forum dar nu mai stiu despre care dintre combinatii era vorba.
-
Asta este lista mea de extras pentru masina. Cum vi se pare ? BMW 5er F10/F11 - 530/535 (x)d - 258/313 ps Must have Automatic 8-speed Transmission Dynamic Damper Control (DDC)** Xenon Lights Black Panel* Soft Close* Navi Professional Hi-Fi Professional Confort Seats M Sport Paket** Good to have Integral Active Steering Adaptive Drive Active Blind Spot Detection Rear View Camera Surround View Speed Limit Info USB Automatic Air Conditioning 4 Zones xDrive** * Not so mandatory ** either M-SportPaket with DDC OR M-SportPaket with xDrive and without DDC