Jump to content

dany.2007

Members
  • Posts

    72
  • Joined

  • Last visited

dany.2007's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Done. 1. Schimbat filtru combustibil 2. Inversat ordinea ( rezervor --> pompa --> filtru --> motor ) 3. Rezolvat si cu mecanicul ... nu-mi mai raspunde la telefon dupa ce i-am spus ordinea corecta din diagrama, ofticos Pana acum nu s-a mai oprit, still rollin' Merci pentru sfaturi
  2. Pai vine fix daca sunt montate in ordinea corecta . La mine am vazut ca alimentarea pompei vine din fata ( de la motor ) iar pompa e prima, apoi filtrul , apoi rezervorul . A ramas cablu dar nu mi-a trecut prin cap sa-l intreb de ce a ramas atat cablu. O sa fac o poza de genul 'ASA NU' cand le schimb .
  3. Stiu ce am de facut : 1. Batut mecanicul si dat cu schema in cap 2. Invatat minte ca ce e ieftin nu e bun ( cel putin in cazul de fata ) 3. Schimbat pompa cu OEM sau Pierburg + filtru nou 4. Inversat ordinea lor in pompa --> filtru --> motor Daca n-am fost documentat si atent ... 10x pentru pareri si daca are cineva nevoie de un mecanic care le inverseaza .... hit PM
  4. Oooooops ... piesa 6 nu este filtrul de motorina ? La mine sunt in ordinea urmatoare : rezervor --> regulator --> fltru motorina --> pompa motorina --> motor , am vazut cu ochii mei . Si asa este de la inceput, si a mers ... pana acum
  5. Mda ... pompa are aproape un an dar intradevar nu e OEM sau Pierburg, din motive financiare de moment ... si asa a ramas ... sa fie atat de prosta si eu ghinionist ? Motorina doar de la Rompetrol.
  6. Mufa a fost verificata si curata cu spray pentru contacte.
  7. Sal all, Traiasca inertia ca daca nu era ea ... blocam si eu o intersectie si aveam frigiderul plin . Am un E46, 320D , de prin 2004, 190.000 km, cel cu facelift caruia brusc i s-a oprit motorul in mers si s-a aprins martorul DDE. Am tras pe dreapta si i-am dat de 2,3 ori la cheie dar degeaba. Am tractat masina pana acasa si apoi am mai incercat o cheie ... asa de curiozitate si ... a pornit Am mai patit asa ceva anul trecut si mecanicul mi-a spus ca e de la pompa de motorina de sub scaunul soferului care se oprea cand vroia ea, indiferent de timp, ora, mers si chiar indiferent de cum vorbeam sau cum ma imbracam in ziua respectiva . In fine, am schimbat pompa, filtrele si furnizorul de motorina ( combustibil doar de la Rompetrol pana acum ). Totul bine si frumos pana acum care iar a inceput. Vreo idee ce ar putea fi ? Sa am eu ghinionul sa fie iar pompa ? PS: 1. Am folosit search si nimic sau nu l-am folosit corect. 2. Dupa ce s-a intamplat, mecanicul care mi-a recomandat schimbarea pompei si care mi-a recomandat din nou sa o schimb ca sunt norocos eu, mi-a pus testerul pe masina, eroarea fiind ceva de genul Problema alimentare cu combustibil. 10x Am uitat sa adaug ca in ultima perioada o mai simteam lipsita de putere si ca mergea intrerupt in a 2-a si a 3-a la 2000 ture daca o tineam constant putin. De obicei le schimb pe la 3000 si 3500 . 10x
  8. Sal all, Sunt , din nou, fericitul posesor al unui 320d e46 facelift : )))))) . Masina este dotata navigatie mica ( unitate in bord casetofon + navi mica bi-colora ) . Am o problema cu selectorul din partea dreapta al unitatii . Cand incerc sa selectez sus-jos vreo optiune sare cate 2 , 3 randuri , cateodata sare in continuu de nu se mai opreste . De ceva vreme nu mai functiona deloc , asa ca m-am inarmat cu surubelnita si rabdare si l-am scos . Are cineva idee unde il pot gasi de cumparat ? eu cred ca trebuie schimbat . Am incercat o curatare dar tot nu functioneaza . L-am cautat la toate magazinele de la Lizeanu dar nici un rezultat . Pe eticheta de pe el sunt inscrise urmatoarele : 62NY22008 9410 D RUN# 5317 629905-16 GRAYHILL Ma poate ajuta cineva ? Multumesc, si pozele :twoup:
  9. Sal all , Am o intrebare pentru posesorii de e46 diesel , Si la voi intra greu in viteza ? mai ale in marsalier ? Inainte am avut un Audi A4 iar diferenta este foarte mare , cel putin la mine asa e . La A4 intra destul de usor pe cand la 320d-ul meu intra destul de greu . Are cineva idee daca tre sa-i fac ceva ? o fi vreo bucsa ? trebuie uns ceva ? In marsalier , tre sa trag tare da maneta , chiar sa o smucesc un pic . Stiu ca in marsalier tre sa intre greu , dar chiar asa ? 10x
  10. De scos , au iesit relativ usor cu presa, dar de pus cele noi a fost mai greu , desi le unsesem cu vaselina :) . Exista, am inteles o presa pentru pus ca intra foarte greu . Bucsile le-am luat de la 4ucom pentru ca avea pretul cam cel mai bun . De asta il si recomand , serios si prompt omul. Cristi B. : Daca nu bate nimic care sa simti, nu are rost sa le schimbi . La mine au inceput sa bata destul de sesizabil si atunci am fost sa le schimb. Zic asta sa nu cumva sa le schimbi degeaba <_< ca am mai intalnit mecanici dastia ca iti spun ce piese sa iei dupa ce ii spui diagnosticul prin telefon , fara sa o vada . :bashwall: io's : masina avea 130k km cand am luato din Germania, eu am facut cam 20k km in Ro . De asta ziceam ca pareau a fi originale .
  11. Gataaaaaaaa, le-am schimbat , alta masina :bashwall: Am vorbit cu un prieten de la un service sa ma ajute cu o rampa . Intradevar fara rampa e foarte greu . Operatia a durat cam 2 ore datorita lipsei sculelor <_< . Recomand schimbarea lor la un service deoarece e greu de scos daca nu ai presa si greu de bagat la loc . Masina mea are cam 150k iar bucsile de bascula cred ca erau originale. Intr-un final am gasit o presa si le-am scos relativ usor , mai greu au fost de pus cele noi la loc pentru ca nu am avut presa si am folosit un levier . Partea cea mai greu este de pus la loc :unsure: . Piesele au costat 242 ron (Febi) , sa vad cat ma tin si astea . 10x all pentru opinii :) Am uitat sa intreb : Trebuie reglata directia acum dupa schimbarea bucsilor ? Mai sus am vazut ca da, alte pareri ? 10x
  12. scuzele mele , pe fata Nu m-am bagat inca la ele dar am fost la un mecanic sa-mi zica ala sigur ce-mi troncane si mi-a spus ca sunt bucsile de bascula . Sunt cam varza ca aveam un joc destul de mare . In rest nu stiu inca cum se scot si cum se monteaza celelalte , dar de obicei imi dau seama daca nu este vreo chichitza <_< .
  13. Sal all, Este cineva care si-a schimbat , home made, bucsile de bascula ? Le-am achizitionat si eu de curand si ma gandeam daca pot sa le schimb eu . Din principiu ma bag la lucrurile care stiu si care pot sa le invat . Stie cineva daca este usor , trebuie scule ceva speciale, o ordine , alea alea . Pana acum mi-am schimbat singul filtrele, uleiul, placutele de frana, curatat EGR, pompa de motorina medie - de sub scaunul soferului. Are rost sa ma bag sau nu ?, nu e vorba de bani ci doar ca imi place sa mesteresc la masina cand este necesar (nu ca la dacie <_< ) . Masine este un E46, 2005, 320D, 4 usi, 150CP 10x
  14. Sal all Nu am reusit sa imi dau seama din tabel, dar ma macina un lucru , si anume BMW E46 din 2001 320i este turbo sau nu ? 10x
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.