am fost in pozitia in care voiam sa-mi iau e60 525 sau 530 diesel fara FL, voiam sa dau maxim 6000 am renuntat pentru ca nu mi-a placut nicio masina, toate care chiar aveau 200-240.000 de km ajunsesera la km aia fara nimic schimbat pe partea de suspensie/revizie cutie/etc practic primeam un backlog de lucrari de mentenanta ce trebuiau facute: minim toata suspensia (brate superioare+inferioare fata/spate, bielete antiruliu, de directie, amortizoare, flanse, etc) vreo 6-7000 ron, revizie cutie cel putin 2000, filtru de particule aftermarket + instalare alti 2000 si multe altele. asta in conditiile in care tinichigeria si interiorul ar fi fost tzipla ceea ce nu prea era cazul. si asta ca sa ce, ca sa am o masina diesel cu impozit 500 de euro anual in conditiile in care trendul mondial e sa se renunte la diesel... tu insa nu esti eu, ai buget mult mai sanatos, te-ai incadra pentru un 530d cu kit M si facelift si nu enorm de multi km. in bugetul tau insa gasesti si 530i cu motorul de 258 sau 272 de cai. complexitatea e data doar de injectia directa, e mult mai bine decat la diesel. eu spre asta m-as indrepta, dar vezi ca trebuie sa cauti afara (germania, suedia...), in romania eu n-am gasit niciuna, oricare ar fi fost bugetul. automata, scaune confort, logic 7, astea sunt importante in opinia mea. si evident xenon (activ eventual), senzori ploaie, etc. si HUD e super tare.