Jump to content

Tochi

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj Napoca

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320d E46

Tochi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am cautat si tot ce am gasit e faptul ca poate sa fie pompa de injectie...dar nu e nimic concret...asa ca daca sti ceva concret te rog arata-mi;)
  2. Nici macar o persoana nu a intalnit problema asta??? :super: :super: :super:
  3. Buna seara. Dragi colegi am rugamintea de a va ruga sa ma ajutati cu o mica mare problema! Problema e in felul urmator: masina mea e46 320 diesel 136 cp dupa ce porneste si incerc sa o turez la relantiv sau in viteza, mai mult de 1200 de turatii nu merge, motoru vibreaza rau, am facut tester si nu iese nimic, nici o problema...oare ce ar putea sa fie...cineva a mai patit treaba asta? baiatu care mi-a facut testu a zis ca e la pompa de injectie, probleme la pistoane, probleme la injectoare...la ce preturi mi-a spus cu manopera mai ca imi vine sa schimb motoru cu tot si sa il dau al meu la schimb...astept pareri si opinii din partea dumneavoastra.
  4. Eu nu am schimbat arcurile dar cumva regret...oricum urmatoarea investie va fi in brate noi...ca si lucruri noi e faptul ca e mai sigura masina si mai rezistenta la socuri!
  5. Pt achizitionat nu stiu de unde esti tu dar in cluj diferenta de pret de la un magazin la altul e prea mare...asa ca intreaba in mai multe locuri iar cand le cumperi verifica pe internet inaitr sa dai banii dupa cod daca e pt masina ta si exista intradevar... De ex pe bilstein ce am luat eu era stantat marca bilstein si seria care era la fel cu cea de pe cutie plus fa cate verificari in sensu ca apesi pe ele si sa vezi dace revin la loc si sa nu fie curse iar inca o chestie care ti o recomandat cum mi au spus colegii mai sus e bine sa schimbi flasete si tot ca sa nu te trezesti cu surprize dupa ce le pui sus sa rupa...ale mele cand le am dat jos erau f uzate...deci manopera de doua ori...iar la final daca cumperi tot intreaba daca la o suma asa de mare nu iti face si discont...la mine am obtinut unu de 200 ron...Bafta
  6. Suntem aici sa ne ajutam si sa impartim opinii si idei! dar pentru colegul de mai sus am de spus doua lucruri daca e coupe logic ar fi sa pui ceva sport exista la bilstein varianta sport b6 dar daca nu mai cauta si alte marci...eu as fi curios daca am gasi un coleg care a folosit si are pe masina Kayaba! La preturi sa fi atent si sa intrebi in mai multe locuri pt ca difera pretu...ca ex eu am gasit bilstein b4 de la 460 la 250... Asa ca fi atent si mult succes
  7. Doua chestii am uitat sa postez...am gasit pe internet doua linkuri cu montajul telescoapelor la Bmw E46, pentru cine doreste sa faca home miscarea aici gasiti: partea din fata: https://www.youtube.com/watch?v=AxrNSYCNLDA; partea spate :https://www.youtube.com/watch?v=fbLTWH2ltBQ; Succes!!!
  8. Am reusit azi sa schimb spatele cu amortizoare noi...care erau cica mai "usor"de schimbat, 5 ore dar nu pot sa spun frate cate suruburi, cabluri...wai...multe detoate...nu stiu cum se schimba la berlina dar la touring ai ce desface...dar se simte diferenta si masina e teapana pe spate...urmeaza fata...sper ca acolo sa fie mai usor. Ca prima impresie a crescut garda la sol cu 3 cm fata de cea initila in spate plus distanta dintre aripa si roata si faptul ca e solida acuma. o chestie interesanta cu telescoapele cand le-am schimbat e ca telescopaele de pe spate se misca tija la iesire cu mult mai incet decat cele de pe fata...De ce oare?
  9. Doar pe spate am vazut sa aiba...pe fata nu are?!
  10. Pe cutie scrie made in germany iar pe ceva emblama scris made in EU. la prima incercare la apasare isi revine si pare sa fie ok. Sa vedem cum se simte sus. Inca o chestie la flansa pe spate garnitura e asa facuta dintr-u material de hartie ceva...sigur e ok?
  11. Azi am facut comanda si sunt f happy. Am ales Bilstein B4 fata spate bitub. Flanse Sachs si kitul te protectie. Toata afacerea 1100 Ron. Intrebarea mea e urmatoare: e adevarat ca Bilstein face in Romania amortizoarele doar ca le ambaleaza in Germania? :frantics:
  12. Am si eu o intrebare in legatura cu stransul sus la piulite la amortizor: cand desfaci piulita de sus si strangi la loc nu trebuie sa fie egala treaba stransu cu destransu...ma refer la cate ture face cheia la strangere sa fie egal cu la destrangere...la montarea noului amortizor?! De aici sa apara diferenta si cu ridicarea masinii sau coborarea ei...diferenta de care vorbiti voi mai sus??? Plus faptul cu ridicarea masinii poate sa mai apara din faptul ca noul amortizor sa prea si el fiind mai nou din greutatea masinii?!
  13. vreau sa va multumesc in primu rand pentru pareri dar tind sa trag spre kayaba sau bilstein, nu vreau sa fie sportiva pentru ca mai merg la tara si vreau sa fie mai comfortabila decat sport si sa nu simt fiecare groapa sau piatra. Acuma ca am restrans mai mult poate ma ajutati mai bine sa decid. Si mai am o intrebare ce tip de flansa sa aleg ma refer la marca lemforder sau altele?
  14. Buna seara. Sunt nou pe forum si am urmarit mai multe idei pe forum in alegerea amortizoarelor pentru un Bmw E46 dar sunt in dilema cu alegerea lor...am o oferta f buna pentru amortizoare Monroe dar tind sa aleg intre Kayaba sau Bilstein?! De bilstein am auzit lucruri bune...dar de Kayaba mai putin...ma poate ajuta cineva?! Am uitat sa precizez ca vreau ca amortizoarele sa fie standard si vreau sa le pun fata spate. Masina e model touring din 2000!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.