Buna ziua. Acum cateva saptamani am achiziționat masina din titlu. A fost am vazut am verificat. Pus tester eroare debitmetru . Am cumparat masina si am mers direct la mecanic. Am facut schimb de ulei la ea si cand am scos uleiul avea o culoare neagra cu ceva bucĂŁti de ulei ĂŽntĂŁrit. Am desfĂŁcut _chiulasa_ si surpriza depunere de ulei ars de 3 4 cm. Am curĂŁtat _chiulasa_ am curĂŁtat baiam am facut o spĂŁlare motor la recomdarea mecanicului. Zis si facut. Dupa efectuarea spĂŁlĂŁrii motorul a ĂŽnceput sĂŁ batĂŁ puternic. Parea ca zgomotul vine din _chiulasa_. Am schimbat uleiul cu ulei bmw ll ceva 5w 30 parca. Aceeasi bĂŁtaie. Alt ulei mai gros si degeaba. Solutie desfĂŁcut motor si verificat vibrochen. Cand am desfĂŁcut dinou in baie am gasit span de cuzinet. Am fost cu vibrochenul la verificat era in cote. Am pus cuzineti noi standard. Am schimbat garnitura _chiulasa_ curĂŁtat _chiulasa_ profesional facut ca noua. Bloc la fel verificat compresie in fine reconditionare motor. Dupa montaj si dat cheie motorul a mers impecabil 5 min dupa care a ĂŽnceput bĂŁtaie usor la ĂŽnceput dupĂŁ care din ce in ce mai tare pana cand suna ca si cum ai da cu ciocanul ĂŽn _chiulasa_. Ce parere aveti? Ce este de facut? Ceva solutii fara schimbare motor. Va multumesc
Mentionez codul motor este m43 b19 cu cap cilindrica de 1895 cmc de 105 cp, masina este sedan