Imi e teama ca va inselati. Sau cel putin la modelul meu e90 320D din 2006, pompa de apa este mecanica. A fost schimbata de catre mine acum cateva luni. Masina are 240.000 Km, si distributia fiind pe lant probabil ca nu fusese inlocuita niciodata. Este actionata de o curea separata de cea de accesorii, nu pe aceasi cu compresorul de AC si pompa de servodiretie. In schimb stiu ca electrica este pompa de incalzire auxiliara, care recircula apa prin motor in momentul in care este actionat butonul Rest. Revenind la problema mea. Ionut_Cosmin, termostatele au fost schimbate de catre mine la cateva saptamani dupa ce am luat masina, mai exact in decembrie temperatura motorului nu imi crestea niciodata peste 50 de grade. Le-am schimbat pe amandoua, si cel de la EGR si cel de pe circuitul de racire, care vine pe corpul pompei de apa. Acum, dupa cum gandesc eu, daca motorul s-ar supraincalzi, ar trebui sa porneasca electroventilatorul sa raceasca antigelul din radiator. Eu unul nu l-am auzit niciodata sa porneasca, decat cand aveam AC-ul pornit. Constat ca in ultimele zile, odata cu scaderea umiditatii din aer, si cu cresterea temperaturii de afara, geamurile nu se mai aburesc decat daca merg o perioada cu AC pornit dupa care opresc AC, si las doar ventilatia. Chiar mai mult cand merg cu AC pornit, o las oprita in parcare cateva ore, iar cand pornesc din nou, las doar ventilatia. Atunci intra si un miros foarte neplacut.