lucian_e90
Members-
Posts
68 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
bmw e90 2005
lucian_e90's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
tremurat la pornire dimineata
lucian_e90 replied to Cream's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Eu am citit pe aici si cred ca am gasit si o parere la un diesel. A fost singurul topic pe care l-am gasit, si pentru sanatatea forumului am zis sa nu deschid unul nou. Dar, daca trebuie, deschi unul nou. Multumesc oricum pentru ajutor -
tremurat la pornire dimineata
lucian_e90 replied to Cream's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
De iarna in sensul ca am pus din cea scumpa, Super, Extra, Efix 99 sau ce denumiri or mai avea. Mai imi zisese cineva sa ii pun ceva aditivi de curatat injectoare, dar parca imi e putin teama. -
tremurat la pornire dimineata
lucian_e90 replied to Cream's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Salut, Am si eu un E90 320d din 2006, motorul de 163 de cai. De cand a venit frigul mereu la prima pornire motorul se scutura 3-4 secunde. Porneste destul de usor, adica la -12 grade afara, a dat motorul de 3-4 ori peste cap si a pornit. Dar dupa ce porneste, pana isi stabilizeaza turatia, 3-4 secunde se scutura ca si cand ar merge in 3 cilindri. A mai patit cineva asa? Are cineva idee de la ce ar putea fi? Momentan am pus motorina de iarna, m-am gandit ca ar putea fi asta o problema. Multumesc! -
Da, am urmat sfatul lui cornelb85 si am incercat sa dau cu un spray siliconic pe partea din interior a curelei. Nu mi-a iesit foarte bine din cauza conditiilor meteo, frig afara, sprayul inghetat din portbagaj + vantul de afara. In concluzie aseara nu mai scartaia la oprire, scartaia doar la pornire. Azi dimineata nu a mai scartait nici la pornire, dar dupa ce am mers prin oras si s-a incalzit motorul, a scartait si la oprire si la pornire. Momentan vine perioada de week-end prelungit si o sa fiu plecat, dar cand ma intorc o voi schimba si voi reveni cu rezultate Multumesc mult de ajutor
-
Atunci daca este vorba doar de modelul de curea. In afara de scartaitul deranjant intr-o anumita masura, mai exista alte riscuri si probleme care pot aparea? Ca daca e doar scartaitul si atat, as putea sa o mai las asa o vreme.
-
Stiti un service bun in bucuresti unde pot merge sa fac o constatare? eventual sa si comande o curea oem pe care sa o probez, si daca nu se rezolva sa o trimita retur? Cureaua abia am schimbat-o, nu as vrea sa cumpar alta inutil. Deja am schimbat o rola si rulmentii la alternator oarecum inutil. (zic oarecum pentru ca totusi nu e rau ca le-am schimbat, dar nu am rezolvat problema)
-
Daca e asa simplu, presupun ca nu are nimic. Pana sa schimb rolele si pompa de apa si rulmentii de la alternator, s-au uitat cativa mecanici la ea, si au verificat toate fuliile la mana. In afara de pompa de apa nu avea nimic joc. Iar pompa am schimbat-o. Deci fulia de la vibrochen cred ca iese din discutie in cazul asta, ar fi observat-o vre-unul din ei
-
Da, dar daca scot cureaua, nu inlatur prea multe posibilitati. pentru ca practic le decuplez pe toate. Nu se va mai invarti niciuna. Decat cea care e pe cureaua mica. Dar cred ca asa pot afla daca e fulia vibrochen sau nu.
-
Exista o metoda prin care pot fi verificate? cel putin nu cred ca pot fi deconectate pe rand, pentru ca ma gandesc ca nu pot proni motorul daca cureaua nu este pusa peste toate fuliile.
-
Cand am schimbat rolele, am schimbat si cureaua. Si sunetul nu s-a modificat in niciun fel. Poate fi totusi din cauza curelei?
-
Buna ziua, Am un e90 320d din 2006, motorul de 163cp. De cateva luni a inceput sa se auda un scartait scurt cand pornesc si cand opresc motorul. Ca un "chitait". Am schimbat ambele role de pe cureaua de accesorii, rulmentii de la alternator, insa sunetul ascutit nu a disparut. A mai intampinat cineva aceasta problema? Are cineva idee de la ce ar putea fi? Un mecanic mi-a sugerat sa merg sa schimb uleiul in compresorul de AC, dar eu ma gandesc ca daca ar fi de la compresorul de AC, sunetul s-ar auzi doar cand AC este pornit. Multumesc
-
Eu am rezolvat problema aerului cald odata cu montarea chederului despre care va ziceam ca lipseste. La fel si problema cu aburitul geamurilor, care cand ploua, daca stateam pe loc se abureau imediat. Deci chederul respectiv e mai important decat ma gandeam.
-
Imi e teama ca va inselati. Sau cel putin la modelul meu e90 320D din 2006, pompa de apa este mecanica. A fost schimbata de catre mine acum cateva luni. Masina are 240.000 Km, si distributia fiind pe lant probabil ca nu fusese inlocuita niciodata. Este actionata de o curea separata de cea de accesorii, nu pe aceasi cu compresorul de AC si pompa de servodiretie. In schimb stiu ca electrica este pompa de incalzire auxiliara, care recircula apa prin motor in momentul in care este actionat butonul Rest. Revenind la problema mea. Ionut_Cosmin, termostatele au fost schimbate de catre mine la cateva saptamani dupa ce am luat masina, mai exact in decembrie temperatura motorului nu imi crestea niciodata peste 50 de grade. Le-am schimbat pe amandoua, si cel de la EGR si cel de pe circuitul de racire, care vine pe corpul pompei de apa. Acum, dupa cum gandesc eu, daca motorul s-ar supraincalzi, ar trebui sa porneasca electroventilatorul sa raceasca antigelul din radiator. Eu unul nu l-am auzit niciodata sa porneasca, decat cand aveam AC-ul pornit. Constat ca in ultimele zile, odata cu scaderea umiditatii din aer, si cu cresterea temperaturii de afara, geamurile nu se mai aburesc decat daca merg o perioada cu AC pornit dupa care opresc AC, si las doar ventilatia. Chiar mai mult cand merg cu AC pornit, o las oprita in parcare cateva ore, iar cand pornesc din nou, las doar ventilatia. Atunci intra si un miros foarte neplacut.
-
Nu stiu sa dau un exemplu. Am mai mers si cu alte bmw-uri care erau ok, dar erau mai noi. Apa in masina nu se aduna pe nicaeri. Am citi ce zic baietii in linkurile de mai sus.
-
La mine nu picura apa de loc. Iar momentan, dupa ultimele zile in care a plouat din plin, am un miros in masina de apa statuta, cu picioare nespalate. Cred ca am cea mai proasta instalatie de clima gasita la un BMW.