Jump to content

rolland78

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw seria 3

rolland78's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut , preturile sunt cam urmatoare : un pistonas de avans nou e 100 euro, un cap hidraulic nou in jur 2500 ron, tot pe nou. Eu nu am atelier si sunt din Mures. Verificarea este 350 de ron In Cluj (nu-i scriu numele pt a nu se considera reclama) si calibrarea este in jur de 600-700 de lei. Atelier nu am si de reparat am reparat multe pompe ,dar sincer mi se face greata cand aud de reparatii pompe asa ca incerc sa nu mai fac. Daca totusi vrei sa stii in ce consta reparatia aici gasesti un tutorial facut de mine (sper ca nu gresesc cu nimic daca dau linkul ,in caz ca da rog un moderator sa- stearga) : http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115231 . De aceea iti recomand sa citesti tutorialul pt ca sunt cazuri in care pistonasul de avans de ex. se poate salva , cei de la reprezentanta Bosch prefera sa le schimbe si bineinteles urca costurile de reparatie. Un exemplu de cost pt o pompa un caz cel mai fericit costa in jur de 800-1000 cu calibrare pe stand , iar un caz mai nefericit 2500-2800 de ron cu tot cu calibrare.
  2. Cum ai descris imi miroase a pistonas de avans care se gripeaza. Acesta este dezavantajul cand cumperi o pompa second. Toata lumea crede ca e mai ieftin cu o pompa second dar se stie ca la aceste pompe dupa 150000-200000 km pistonasul incepe sa se gripeze. Daca vrei sa pastrezi masina atunci merita sa investeti in reparatie capitala a pompei si recalibrare pe stand . In legatura cu partea electronica la acest tip de pompa ,eu personal nu am avut nici un caz cu lipituri reci sau alte minuni. Deci astea ori merg ori te lasa de tot.Defectele cele mai frecvente sunt : senzor de rotatie , tranzistorul care se arde datorita faptului ca firele de la electrovalva de avans fac scurt intre ele. Stabilizatorul de tensiune se mai duce si altceva nu imi mai vine in minte.
  3. "Stiu ca pompa mea de injectie a fost data jos si din ce mi s-a spus, au schimbat la ea niste garnituri, spunandu-mi ca,capul hidraulic este bun." Asta cum au facut?Ma refer la capul hidraulic . Pt ca numai pe stand se poate verifica . Si verificarea consta in faptul ca la diferite turatii trebuia sa faca niste debite cu toleranta de 10% . Daca nu se incadreaza, standul nu mai rescrie softul cu debitele pe care le-a inregistrat.
  4. In legatura cu pornirea; la -3,-4 grade trebuie sa-ti porneasca si fara bujii daca pompa de injectie este in regula. Vezi la pornire ce avans iti prescrie si cat realizeaza .Multi schimba doar o-ringurile din pompa dar nu fac nici o verificare la pistonasul de avans care la acest model se cam gripeaza. Astfel pompa nu poate avansa cat trebuie si porneste greu la rece. Totodata inainte de a arata spre pompa fa-i un test de presiune pt a gasi unde se produce dezamorsarea. sunt cazuri ca se dezamorseaza (la surubul de blocare sau chiar la capul hidraulic) si chiar avand pompa de lift up in rezervor nu este suficient de a amorsa pompa si sistemul de alimentare.Testul de presiune : faci pe partea de tur 2 bari (atentie nu mai mult ca risti sa nenorocesti acumulatorul din capul hidraulic) obturezi /strangulezi returul si presiunea facuta in prealabil (repet 2 bari) trebuie sa-si mentina si dupa o ora . Daca nu isi mentine cauti pe unde se prelinge/curge motorina pt ca pe acolo se dezamorseaza . Daca in schimb nu ai pierderi de presiune atunci poti sa desfaci pompa si sa faci verificarea la pistonas.
  5. Teoretic se poate din soft. Mai am un opel la care i-am facut operatia respectiva si de atunci chiar respira motorul. Totodata trebuie sa recunosc si faptul ca poluez mai mult.
  6. Va salut , Asa cum am banuit galoparea care am mentionat mai sus a venit din faptul ca nu i-am montat admisia si din pacate la BMW asa este facut softul incit in momentul in care senzorul MAP din admisie masoara diferente mari de depresiune inebuneste tot sistemul .Banuiesc ca si in momentul in care senzorul MAP este murdar si nu masoara bine fenomenul este acelasi.Practic galoparea sau intreruperile se pot simti de la 1500 -1800 de rotatii si fum mult . Pt cei care au modelul acesta de masina si umbla mult in oras (adica distante scurte) va recomand ca in fiecare 2-3 ani sa va curatati admisia si senzorul respectiv. Ce va pot spune ca dupa curatarea admisiei si a senzorului MAP s-a facut alta masina trage de rupe si inclusiv sunetul la motor e mai nervos. Intr-adevar am pierdut mult timp si am dat de cateva ori jos pompa pina am realizat de fapt ca fara admisie apare problema mai sus mentionata ,dar cu repararea pompei pornirea atat la rece cat si la cald e exemplara . Citez un vecin de al meu care zice asa intodeauna "asa de usor porneste ca orgasm am de fiecare data " Pt cei care mi-au dat o mina de ajutor in special @Juice va multumesc foarte mult.
  7. Mersi de informatii , in zilele acestea pun la loc injectoarele si verific din nou avansul. Asa cum ai scris mai sus intr-adevar porneste fara admisie doar vroiam sa stiu ca galoparea de la 1500 de turatii in sus e din cauza ca nu i-am montat admisia si e inebunit MAP-ul deoarece urmareste presiunea din admisie . In orice caz e destul de ciudat faptul ca simptomele sunt identice indiferent ce pompa ii pun si de aceea cred ca problema e de altundeva. Un alt lucru care am incercat a fost ca i-am dat avans din pompa 12 grade si galoparea respectiva s-a mutat la 2500 de ture.In plus pina la 2500 de ture nu aveam deloc fum si tot asa pornirea ce sa va spun la -2 grade fara bujii la sfert de cheie a pornit.
  8. Astazi am primit raspuns de la baietii unde am facut si verificarea la pompa. Ei spun ca injectoarele sunt in regula . Nu am nici DIS si nici Inpa . Are legatura cu faptul ca nu i-am montat admisia ? Pt ca la Ford sau Opel care au aceeasi pompa se poate face proba fara admisie. Asta spun din experienta (mai am un Zafira cu acelasi tip de pompa ). De ce intreb ? pt ca sunt cazuri unde senzorul MAP verifica presiunea din admisie. si la BMW e asa? Ar trebui in relanti pe la -1 grade iar in full load (blana) pe la 12-14 grade). Si daca este mai putin sau mai mult sa o corectez din avansul pompei ? Inca nu am apucat sa pun mina pe cartografia la acest tip de motor dar poate imi poti spune ca avansul e reglat de injectorul cu fir?
  9. Va salut, Asa cum descrie si titlu inculpatul e un BMW 320D fabr. in 2000 , E46 . Incerc sa va fac un scurt istoric si la sfarsit unde sunt blocat mai bine zis in pana de ideii. Deci masina dupa ce era pornita si incercam sa o pornesc la o ora diferenta abia mai reuseam .La rece intotdeauna pornea usor. Am dat jos pompa am gasit electrovalva de la avans dezizolat am gasit si pistonasul de avans usor gipat. Toate astea le-am rezolvat pompa am trimis la stand pt verificare si totul era perfect . Dupa ce am montat la loc pompa masina porneste usor dar de la 1500 de turatii galopeaza si scoate un nor de fum de nu mai poti sta linga ea. Cei de la Bosch mi-au dat inca o pompa care tot asa a fost verificat pe stand ,am montat-o pe masina si simptomele au ramas. Am luat la puricat distributia. si aici totul e ok . Adica am luat pur si simplu chitul de reglaj si am facut verificarea. Erori pe masina nu am. Avansul realizat de pompa este egal cu cel prescris ( 3 grade ) . Mentionez ca inainte de a repara pompa, masina scotea un fum de nu puteai sa stai linga ea. Au mai ramas injectoarele sa le verific, dar la tipul acesta de injector rar am auzit sa mai pice. Daca are cineva vreo idee ca imi vine sa-i dau foc. Totodata daca ma poate ajuta cineva cu un manual de service in engleza, ar fii super . Va multumesc
  10. Pina la urma am reusit sa iau varianta spaniola . Oricum multumesc pt cei care au pus-o la dispozitie
  11. Va salut, Doresc sa va intreb daca ma poate ajuta cineva cu un manual de service pt 320D.Trebuie sa dau jos distributia la masina si fara documentatie cam mi-e frica. O seara buna
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.