Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

LGLro

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318 IS

LGLro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-4

Reputation

  1. Exact la asta m-am gandit si am renuntat la idee, ca o sa scada benzina sub nivelul pompei de benzina din rezervorul secundar si se va arde pompa... Multumesc pt. raspuns.
  2. Asta e ceva de genul "mai bine iei frate alta" ...
  3. Salutare, aveti idee daca se poate pune doua pompe de benzina pe acceasi maina BMW e36, adica sa renunt la plutitorul simplu si sa pun unul cu pompa?! Ce risc daca pun doua pompe? Ajuta la o presiune mai mare in rampa de alimentare?
  4. Nu conteazĂŁ ca e cald sau ca e rece la fel face. Am schimbat azi si pompa de benzina si nu se simte nici o diferența ... Am mai constata in tabloul cu siguranțe ca aveam o siguranța topita dar nu arsa, și când era siguranța pusa la 10-20 sec ĂŽmi scĂŁdea voltajul la baterie cu motorul pornit de la 13,9 la 8,5 pentru 2 sec si apoi ĂŽși revenea, am scos siguranța iar acum nu mai scade voltajul, dar mașina are același simptom nu trage cum trebuie și când am consum mare de electricitate o ia razna ralantiul. Debitmetrul funcționeazĂŁ, senzorul la clapeta de accelerație funcționeazĂŁ și ala (când le scot moare motorul).
  5. Pe lângĂŁ faptul ca mașina duce lipsa de putere, mai miroase si a benzina si gaze când urc peste 4000 rpm. Si se ĂŽntâmpla ceva cu electrica. Tind sa cred ca alternatorul. Am fĂŁcut o filmare cu simptomul: https://youtu.be/ukeop0EiRBM
  6. Se poate inchide... nu stie nimeni ...
  7. Salutare! NU am gĂŁsit o problema ca a mea pe forum și deschid eu un nou topic. Problema: am achiziționat acum ceva vreme un BMW e36 318is din 94, și când l-am luat mergea bine(oscila putin ralantiul la pornire), de curând am montat un amplificator pe ea decuplând bateria, apoi am resetat bordul (chestia cu butonul și cu cheia) ca apoi sa nu mai fie ĂŽn apele lui. AdicĂŁ?! Pe autostrada la 130km/h cu accelerația ținuta ĂŽn punct fix se decelera dintr-o data (scĂŁdea pana la 100) pana cĂŁlcam eu accelerația la fund și se accelera dintr-o data... In oraș acum a devenit puturoasa ii dau talpa in sarcina și trage greu (zici ca e ĂŽnfrânata) ĂŽn turație ridicata când calc pedala la fund zici ca are lag (adicĂŁ reacționeazĂŁ târziu). Ănainte nu fĂŁcea nici-o problema din cele menționate. Proprietarul mi-a spus când am cumpĂŁrato ca are ECU modificat (chip tunning). Ce pĂŁrere aveți? A mai pĂŁțito cineva? Pe tester am bĂŁgato dar e atât de modificata ca nici la ECU nu se poate conecta testerul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.