Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    8521
  • Joined

  • Days Won

    85

bimmer90f30 last won the day on February 28

bimmer90f30 had the most liked content!

3 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

30041 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Nu pe mine, @redog4dy, pe @LucaGeorge93. Eu nu am asa functie la masinile mele; inca.. Dar as fi curios sa aflu daca si, cu, ce se face.
  2. You can code replacement modules using an ENET cable and E-Sys with PSdZData lite. Third party launchers are not needed for VO coding unless you want to customize the coding (for the F-series platforms, E-Sys Launcher Pro 2.8.1 has been released for free and works fine). https://www.bim mer fe st.com/threads/lane-change-warning-replacing-control-module.1413977/
  3. Da, cu osciloscop, oarecum precis.. asa: Sau auditiv, destul de imprecis. Sau daca se pun scule de pus la punct pe motor se poate vedea daca lanturile sunt slabite.. cred ca e cea mai sigura metoda de a a afla.
  4. Nu e enorm de complicat. Parese ca a primit multe complimente de la ceilalti membri si mi se pare ca unii chiar l-au urmat. Iata, eu mi-am pus de cateva luni la un E90 volan incalzit; cu buton, cu spira in volan, cu, conectori si pini dedicati, scule de sertizat, releu dedicat, siguranta in panou (evident) cu totul ca la carte. A durat ceva timp pana le-am gasit si pus impreuna dar sunt super multumit. Si asta e ce conteaza. La Furi zile astea mi se pare mult mai greu ca trebuie codat.. trecut prin BDC si multe altele care nu sunt chiar atat de >>DIY friendly<< . Sau poate nu m-am interesat eu suficient.
  5. Am inteles. Cauti de fapt semnal sonor la inchis deschis usi, ca nu a venit echipata din fabrica. nu alarma... ca nu are alarma antifurt masina. Si spre surpriza mea... : https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1230289
  6. Traducerea din engleza in romana a mesajului din bimmercode ar fi semnal acustic la inchidere si deschidere. Asta inseamna ca masinii ii poate fi selectata optiunea de semnal sonor la zavorare/dezavorare usilor ca si cea de aprindere a luminilor (welcome lights..). Nu cred ca are treaba cu activarea/dezactivarea alarmei, care este o functie de siguranta a masinii, adica antifurtul masinii. Iar asta nu cred ca o poate accesa bimmercode.. DAR eu nu le pot sti pe toate din bimmer.. Cauta o ISTA si fa diagnoza cu ea. Vezi ce module sunt pe acolo, active, neactive.. poate nu comunica.. Mai zic ca daca te bagi prea tare in codari si nu le stii efectul mai bine stai linistit..
  7. E greu de crezut ca masina nu a venit cu alarma. Poate e disable in ISTA. Ai facut ceva diagnoza sa vezi ce si cum? Iar sa instalezi o alarma complet noua nu e usor..
  8. E cam lenes.. ..nu era mai bine sa fi luat un seria 5 cu motor de cel putin 2.5 sau chiar 3 litri? Caroserie mare mai grea la seria 5, pe cand la seria 3 la care un motor de 2 litri e cam ce trebuie.. Probabil turbina trebuie schimbata si probabil si evacuare pentru putere destul de considerabila..
  9. Trebuie sa ma scuz si sa spun ca nu am realizat ca, asa cum spui motorul e transversal la acel X1; de parca nu as avea unul Eu am vrut doar sa iti arat ca se poate oarecum si fara scula aia ci si cu pneumatic si alta scula improvizata de intepenit fulia temporar. Da, cu ajutorul cuiva.. sa tina. Cat despre rola aia, chiar e cam enervant ca trebuie ridicat putin motorul pentru o rola de curea auxiliara!! O aa ma uit si eu sa ma pregatesc.. Din fericire am macara.. (de curand achizitionata) care coboara destul de jos.. DAR nu toti au macara(!!) si asta a chiar e idiotic sau pervers (depinde cum te uiti la marca BMW..) din partea lor. Pentru asta imi place forumul; unii vad pentru altii lucruri si le impartasesc. As putea spuna ca este absolut idiotic felul cum au pus etriererele pe spate. Categoric nu se dau la fel de usor cum se dau la modelle mai vechi. Nu au mai pus suruburi cu, cap hexagon, au pus stea! Unul dintre ele e bagat, ca e nesimtit de greu sa ajungi la el cu o cheie normala.. si au pus si Loctite, stranse la fel nesimtit de tare suruburile stea. De parca X1 e vreun M.. dar sa nu divagam prea mult.
  10. ....is single handedly replacing what Top Gear was all about for me. A smart, dryly humourous, interesting to listen to British bloke, who is able to mentally 'put us' inside the car and tell us what it is about. Good on you - I like this channel a lot. From 6:55 quick comparisson with BMW 135 xdrive. Good lad, JayEmm. In a mean time, we are trashing it... born in germans.., isn't it?
  11. Iata cum schimba asta o fulie prinsa in 4 suruburi la N47: Poti sa procedezi si asa. Nu iti trebuie blocatorul acela neaparat. Am vazut ca totusi nu arata cum strange stagiu 2, 90 Nm zice el. Tu ai putea folosi o curea de accesorii veche, cauti ca pliind-o pe partea/directia pe care strangi sa o si blochezi in ceva solid sub masina; o tija in bucla din capat, ceva de gen. Ideea fiind ca inca 90-100 Nm in stagiu 2 nu sunt 400 pe un singur surub! Relativ usor de blocat comparativ. Acum ca m-am uitat la blocator, eu am avut asa ceva la M47. Ca sa il montez sub masina a trebuit sa dau jos o clema ce tinea esapamentul ca in surubul de sustinere trebuia prins blocatorul si apoi a trebuit sa pilit ceva pe la dintii aia ca nu intrau complet.. Bine, am dat si mult mai putin decat pretul afisat pe net. A tinut scula; nu am avut eu cu, ce sa trag mai tare sa strang ca se ridica si motorul din suporti..
  12. M-as da cu toate motoarele vechi daca piesele de schimbnu ar fi din ce in ce mai rare! Si stiti de ce? Pentru ca u fost facute mai simplu si mai bine. Nu i-au foc, nu bipuie la tine ca un ceas desteptator (..ca'i trebuie schimbata bateria SOS -sa faca altii bani, ca tu oricum nu te bagi sa o schimbi- ca atunci cand te rastorni in sant ca ai avut super-putere ..de nu ai stiut ce/cum sa o folosesti.. sa vina altii sa te scoata din sant (asta daca vin.. si mai au ce face) ca ti-ai rupt masina.. iar bateria aia SOS va continua sa te enerveze pana o schimbi) PLASTICELE nu se sparg ca la astea noi, sub cel mai mic stress, indoitura..; dar pardon, ma scuzati, sunt pe "environmental frendly" facute -sa nu polueze prea mult (dar la aceiasi bani) la groapa de gunoi. Pe cand alea vechi te duc la destinatie fara figuri. ☺ Eu zic sa lasam omul sa isi ia ce vrea.. Raspunsuri la multe intrebari, daca intelege si putin engleza gaseste, ca probabil BMW are cele mai multe forumuri pe net!
  13. Masina are scut sub ea banuiesc;din ala de pasla.. (modern..). Banuiesc ca e imbibat cu ulei, iar uleiul a curs prin scut pe unde a baltit mai mult DAR o dara (adica o zona mai laterala, o pata pe partea din interior, tot o fi lasat o urma, din partea de sub motor (dintre scut si motor) de unde picura; deci nu e obligatoriu sa fie aceiasi zona dupa ce trece prin scut unde gasesti tu jos ulei pe asfalt. Asta s-a verificat cu atentie? Apoi, ai putea da scutul jos si merge asa un timp cacsa afli cand esti stationat de pe ce parte a motorului exact curge pe asfalt (sa nu se mai plimbe prin scut). Eu atat am putut, Bafta sa gasesti si sa spui.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.