Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    8467
  • Joined

  • Days Won

    83

bimmer90f30 last won the day on September 29 2024

bimmer90f30 had the most liked content!

3 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

29644 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Ai problema.cu DTC-ul masinii sau ai alta problema? Daca ai alta problema trebuie deschis topic separat de acesta - care e despre DTC. Faptul ca se blocheza volanul nu prea are treaba cu bateria masinii ci cu sistemul antifurt. Bateria, daca nu o menajezi - tii incarcata, se poate descarca si strica si in 2 luni.. Mergi la un electrician auto cu diagnoza ISTA-D si o sa afli mai multe despre ce se intampla. Nu iti mai raspund pe topicul asta pentru ca este despre altceva. Pot sa imi mut raspunsul de aico pe topicul ce il deschizi.
  2. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1872729
  3. Intre panouri si invertor e unul. Iar cel prezentat de @BaXXon e de protectie la curent alternativ. Din ce stiu eu Dorel trebuie protejat cand prosumatorul vrea sa produca energie pentru retea iar trebuie sa lucreze la cabluri fara sa se "curenteze" de la casa/casele cu panouri.. trebuie ca automat sa li/vi se opreasca alimentarea in retea. Protectiile astea cum se numesc?
  4. Mare e satisfactia cand repari ceva si iti iese! Banii conteaza mai putin. Ca vin si tot se duc..
  5. Cred ca modelul bi-directional ajuta pentru situatia cand bateria masinii se poate si descarca pe consumatorii casei in caz de necesitate. Mai sunt si alte motive dar cel mentionat e cel mai esential. Bi-directionalul foloseste bateria masinii ca buffer. Pentru cine vrea sa foloseasca bateria pentru asa ceva. Iar probabil @neo_andersson are mai multe planuri fata de restul. Iar flexibilitatea trebuie sa fie acolo, ma gandesc eu.
  6. Eu as cumpara direct de la sursa orice aplicatie pe mobil care NU e pe abonament/subscriptie! Atat de mult ma enerveaza ce face google cu googleplay. niste jeguri, scuzati espresia. Daca nici o data sa dai niste bani pentru ceva ce altul a muncit..? ce sa mai ceri moca.. mai e loc de moaca? Mai ales ca te ajuta ai, ai licenta pe viata! Am bimmertool si sunt super multumit ca stiu aproape instantaneu ce se intampla cu masina. Problema sunt interfetele!! Ala e baiul; chinezaria jegoasa pe piata care a invadat Vestul si Estul.
  7. Altii mai specialisti in console centrale..iDrive-uri ar putea sa iti spuna daca la/pe masinile din 2006 se putea vedea nivelul uleiului in meniu. Altfel, din ce stiu ulei sub nivelul de minim il arata sub semnul mirari (si) in meniul unde afiseaza km strabatuti. Si asta nu o arata des. De aceea probabil nu ai stiut. (lipsa uleiul nu e importanta.. pt bmw.. ) Trebuie sa cauti tu. Stiu ca o singura data bipuie in mers ca nu mai are ulei dupa care avertizarea o gasesti acolo cum am zis mai sus, daca cauti tu. Asa e la E90/91, 2005.
  8. Dar te-au lamurit unde e distributia la E90 ce vrei sa il iei? Daca e in fata blocului motor, e M47. Si cum au zis si altii, foarte probabil distributia sa tina pana la 500k si peste.. Daca distributia e in spatele blocului motor atumci e N47 si are si DPF. Si aici distributia fiind printre primele montate la spate.. sunt/au reputatia de nu fi fiabile/durabile. Si la un model si la altul as merge pe o distributie facuta doar de IWIS, cei care oficial fac kitul de distributie BMW. Costul materialelor nu conteaza cand e vorba de "ceasul" motorului.
  9. Apar cumva 3 simboluri in bord? Revin-o cu mai multe lamuriri. Problema ar putea fi la controlul tractiunii. Adica la felul cum senzorii ABS urmaresc rotile si puterea dezvoltata de motor si chiar pozitia volanului, astea pot da multiple erori. Eroarea de la roata dintata: Poate mecanicul tau nu s-a uitat la melc?. primul angrenaj de la motorul electric.
  10. Cablul CE ALIMENTEAZA becul care sta aprins (stop) nu este intrerupt de releu sau de intrerupatorul de la pedala.. Becul trebuie sa se aprinda doar cand circuitul este inchis (ca atunci cand intri in camera si aprinzi lumina) deci la tine acesta ramane aprins pentru ca nu este intrerupt de pedala nepasata. Sau pe firul acela care alimenteaza acelasi bec ce sta aprins a "intrat" (tot scurt-circuit se numeste..) un alt fir de alimentare (de +) si il tine aprins. Trebuie verificata integritatea alimentarii becului aprins.
  11. ..nici asta nu e valabil.. Senzorul IBS nu poate impiedica pornirea. Senzorul IBS din ce imi amintesc si cred ca imi amintesc destul de bine, decupleaza consumatori auxiliari (nu principali, importanti..) pentru a preveni descarcarea sub anumita limita a bateriei. De aceea senzorul se refera la baterie.. menajeaza bateria, dar nu sa nu porneasca motorul. Da, fara el nu incarca bateria corect in parametri pentru senzorul IBS intra in algoritmul de incarcare a bateriei. Algoritm initiat/resetat la schimbarea bateriei cu alta noua. ..nu se revine asa. se spune si ce ai gasit ca problema. Sau iti place suspansul? Dupa care, nimic nu te opreste sa spui si ce alte probleme au intervenit in urma schimbarii motorului. Multumim.
  12. Asa e. Fara indoiala piesa aceea e lunga. Nu stiu sa iti spun daca sa te mai gandesti sau sa te informezi inainte daca demontarea ajuta reparatiei. Ca daca nu sfanta colantare, care probabil e si un pic mai durabila, e mai ieftin si usor. Intreaba pe cei de aici daca se merita colantat. Sunt sigur ca gasesti colant argintiu nuanta din masina.. ca doar nu ti se intampla doar tie.. Pe de alta parte merita poate nou; stii e scump dar ai original..
  13. Se incepe de undeva de langa compartimentul de sub cotiera, e un plastic acolo ce trebuie dat la o parte. Mai sunt si alte plastice care mascheaza suruburi. Ai cautat pe YT? E diferit mult de asta?
  14. Cauta pe realeom, ia de acolo coduri la tot ce iti trebuie si comanda dupa ele. Asa comand eu piese la masina.
  15. Raspunsul la topic cred ca se gaseste aici: https://www.multiecuscan.net/ Practic vLinker a fost conceput pentru Windows, Windows mobile, Windows CE... sau iPhone/iPad. Programul free, cu licenta sau multiplex.. mai multe detalii sunt tabelul din link la "supported functions". Nu merge pe android decat daca cineva e binevoitor sa arate cum.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.