stiprdr
Members-
Posts
31 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://www.ddss.ro
-
Yahoo
STIprdr
Profile Information
-
Location
Bucuresti...
stiprdr's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
merci
-
trimuri mai ai daca da ce model?
-
merci frumos, nu am facut poze inainte, in schimb o sa pun cand o iau din service, vineri cred, cu ocazia asta am facut si bara spate de la fostul proprietar care o amanam de atata vreme... ieri am mai stat cat s-a demontat botul pentru ca eram curios si din fericire a scapat armatura din spatele barii si toata structura... macar atat.
-
mi-au venit toate piesele in sfarsit, luni duc masina in service, deabea astept sa fie gata ca de 2 saptamani stau si ma uit la ea ca prostul...
-
a facut cineva Valve Adjustement?
stiprdr replied to bricktop's topic in Probleme tehnice si rezolvari M Sport
inca nu, mai tre sa imi vina bara de csl din germania, in rest mi-au venit toate piesele, astept sa vina bara si o bag atunci, pana atunci va sta in garaj... -
a facut cineva Valve Adjustement?
stiprdr replied to bricktop's topic in Probleme tehnice si rezolvari M Sport
si eu m-am interesat de operatiune ca doream sa imi fac, am intrebat la bavaria acum vreo luna si mi-au zis ca au mai facut si stiu sa faca asa ceva, dar nu au fost in stare sa imi zica un pret. sincer eu doream sa imi iau kitul de scule pentru reglaj de la turner motorsport, si sa o fac la mecanicii mei pentru ca nu am incredere in astia de la bavaria la asa ceva. ca idee eu am acum 56000km si desi am istoric aproape complet nici la mine nu s-a facut niciodata aceasta operatiune. -
nu din pacate nu am casco dar acum o sa fac sigur ca nu se poate, am comandat azi far, semnalizator si ornament far si sincer mi-au cazut plombele cand am auzit pretul dar aia e.. ce sa zic mai tre sa comand bara si daca tot o fac cred ca o sa iau de csl... mai degraba a dat direct in masina mea nu e chiar proptit... later edit am luat si bara de csl cu ocazia asta
-
mda din pacate nu o sa mai vand masina o perioada deoarece astazi am gasit-o lovita in parcare in bot si nu e chiar usr, gen bara, far, semnalizator, ornament far si capota indoita putin, si va trebui sa o fac...
-
bump azi a facut exact 50050km... si o luna de la revizie
-
da difera si barile anti-ruliu dar eu nu le-am mai schimbat, erau urmatoarele pe lista impreuna cu butucii de CSL dar se pare ca nu o sa mai apuc sa le schimb sa vad cum reactioneaza, daca doresti adaug si codurile pentru arb-uri larger front sway bar (hollow) 30.8mm 31352282655 larger rear sway bar 22.5mm 33552282681 Imi cer scuze pentru posturile multe, nu doresc sa se considere up, dar am dorit sa raspund la intrebari/probleme, daca un admin considera totusi ca am gresit il rog frumos sa imi stearga posturile, multumesc.
-
Nici o problema Scufi, da consider ca daca esti putin pasionat si citesti un pic poti invata cum se verifica si un S54. Olyro e90M mai greu deoarece nu prea s-au vandut la noi din cate am vazut, in schimb e92-uri cred ca da gasesti unu in tara inscris cu ceva mai multi km la pretul la care spui tu. Suspensia CSL da este bolt-on, dar nu iti permite sa te joci mult mai mult, toe fata intre +0.4 si +1.1, camber fata -1.45 - -2.05, toe spate +0.4 - +1.0 si camber spate -1.50 - -2.10. Multumesc pentru commenturi. Suspensia originala nu o mai am, imi pare rau. Adaug codurile pentru suspensie in caz ca cineva doreste sa isi cumpere Suspension and spring (sachs, shorter spring and different damper and rebound rates) fronts 31312282505; 31312282506 front bump stop 31332282508 rear 33522282507, rear mount disc (CSL specific) 33532282503; bumper stop 33532282509
-
Salut Scufi, am verificat puntea spate si nu are nici o crapatura, iar suportii sunt ok inclusiv bucsaraia diferential, suspensia de CSL fiind oem totusi nu streseaza oalele sau puntea ca o suspensie aftermaket. Am repetat in mai multe randuri pentru ca stiu ca multi se feresc pentru ca le este frica de aceste motoare, daca nu au fost intretinute corect. Inteleg ca te referi la cal si testat sasiul daca este in cote dar acest test nu l-am facut deoarece pentru mine a fost suficient cat am testat masina, geometria a iesit in cote totul a parut in regula. Poze cu interiorul am adaugat dupa dar vad ca apar doar ca linkuri, daca dai un click le poti vedea. Sincer eu nu am vazut vreun CSL la banii aia in stare buna si care merita luat in considerare. O zi buna.
-
Buna ziua, vand M3-ul meu e46, masina a fost tinuta in garaj pe perioada care a stat la mine, 55.000km, incepere fabricatie 21/12/2000, prima inmatriculare in Germania in 03/2001, prima inmatriculare in Romania in 2009, timbrul de mediu a fost platit, fiscalul este platit pana la sfarsitul anului, ITP expira in 22/09/2013. Din punct de vedere mecanic, pentru siguranta in 2012 a fost schimbat la BMW Atena cuzinetii, pompa de ulei si frana de mana ( din ce mi-au explicat cei de acolo si frana de mana ar fi o problema la unele modele ), desi s-au schimbat cuzinetii si pompa de ulei, motorul nu prezenta probleme sau tacanit suspect si mergea in regula, anul acesta am achizitionat de la Bavaria pompa de benzina, indicatorul de nivel pompa benzina si vasco-cupla de la elicea pentru racire. Mai mult acum 500km am facut o revizie completa la masina in care s-au schimbat ulei motor ( Castrol 10/60 ), lichid frana ( Motul RBF660 ), ulei diferential ( Motul Gear 300 75 W 140 ), am achizitionat si uleiul de cutie original BMW dar am observat ca pe cutie era un sticker verde care zicea ca uleiul din cutie nu se schimba, oricum e inclus, placute frana fata spate cu Ferrodo Racing DS2500, filtru aer, filtru benzina, filtru cabina si stergatoare parbriz. Din punct de vedere mecanic merge foarte bine masina si nu prezinta nici o problema pe partea de motor, transmisie sau tinichigerie. Cand am cumparat masina am verificat seria de sasiu unde s-au facut primele revizii ale masinii, ( BMW Frankfurt ) si la Bavaria si in programul lor masina nu arata sa fi avut niciodata un accident, am facut si eu de curiozitate "testul magnetului" ca sa zic asa si nu am gasit nici o zona a masinii cu probleme. Ca modificari masina are suspensie de CSL, frane CSL fata/spate, furtune metalice la etrieri Goodridge, grile negre fata, evacuare Eisenmann originala si soft ZOD Racing facut custom. I-am mai montat din dorinta unui suport mai bun un scaun Recaro la sofer, dar masina se va vinde fara acel scaun, in schimb evacuarea originala si grilele originale le va primi cumparatorul. Mai mult la ultima revizie am achitionat si toate cauciucurile noi Bridgestone Potenza RE050A care tot asa au maxim 500km. Deci tinand cont de toate astea eu zic ca este o masina intretinuta destul de bine si nu cu piese ieftine niciodata. Singurele probleme ale masinii sunt bara spate pe partea soferului este zgariata de la fostul proprietar ( efectiv nu mi-am facut niciodata timp sa o rezolv ), iar vara trecuta mi-a murit modulul mk3 de navigatie care am observat ca se gaseste second la bani ok si din ce am inteles se poate schimba si cu un modul mk4. Acestea ar fii toate detaliile si istoricul masinii, atasez mai jos poze, si o descriere a vin-ului ca sa puteti observa dotarile de fabrica ale masinii. Code Description (interface) Description (EPC) S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S441A RAUCHERPAKET Smoker package S464A SKISACK Ski bag S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S522A XENON-LICHT Xenon Light S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Car telephone (GSM) w card reader, front S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs Code Description (interface) Description (EPC) S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON Hi-Fi System Harman Kardon S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Code Description (interface) Description (EPC) S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjuster, electric, with memory S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S550A BORDCOMPUTER On-board computer S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Battery in luggage compartment S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German http://imageshack.us/a/img341/9656/20130406153053hdr.jpg http://imageshack.us/a/img824/1174/20130406153107hdr.jpg http://imageshack.us/a/img826/5594/20130406153116hdr.jpg http://imageshack.us/a/img259/8228/20130406153125hdr.jpg http://imageshack.us/a/img202/7329/20130406153141hdr.jpg http://imageshack.us/a/img201/4269/20130406153157hdr.jpg http://imageshack.us/a/img829/6769/20130406153220hdr.jpg http://imageshack.us/a/img593/148/20130406153244hdr.jpg http://imageshack.us/a/img199/3097/20130406153229hdr.jpg http://imageshack.us/a/img850/7501/20130406153256hdr.jpg Masina se poate vedea in Bucuresti, in timpul saptamanii dupa ora 19, ma puteti contacta aici, e-mail: stiprdr@gmail.com sau 0745 175 709. Va multumesc pentru atentie. Pret: 22500 Euro negociabil usor. mai adaug cateva poze. http://imageshack.us/a/img23/5717/20130406153321hdr.jpg http://imageshack.us/a/img526/4677/20130406153335hdr.jpg http://imageshack.us/a/img687/9084/20130406153502hdr.jpg http://imageshack.us/a/img90/376/20130406153528.jpg http://imageshack.us/a/img802/5505/20130406154715hdr.jpg
-
nu stiu ce sa zic, acum cativa ani am avut si eu un e92 m manual si bateam 63amg pe c class si pe cl deci eu cred ca conteaza f mult soferul, iar sincer ca placere de condus nu se compara niciodata un corvette cu un m3, numai din punct de vedere al sasiului si corvette-ul nu cred ca se poate califica ca masina )
-
eu unu am soft custom pt benzina noastra deci nu este chiar atat de pronuntat la mine fenomenul asta dar il simt si eu cat de cat, incerc sa turez usor si progresiv pana in 2500-3000rpm pana se sting toate beculetele de la rpm, dar nu am patit sa imi dea in nas, astept sa schimb pompa de benzina ca e pe duca la mine si sper sa se mai amelioreze de acolo