Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Soferika FH16

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Volvo FH16 540 momentan....in viitor e39

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Soferika FH16's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multumesc pentru pareri si idei. Ca un inceput, deocamdata nu e un proiect, deci e o expunere a unor idei de ale mele. Acuma sincer, m-ati cam pus pe ganduri cu 525....daca e bmw apoi bmw sa fie, sa fie L6. O sa fac niste calcule cu inmatricularea si cu restul. Mai astept astfel de sfaturi si indrumari, deoarece in materie de motoare BMW nu stiu foarte multe decat ce am citit pe forumuri, deci as vrea pareri de cei care detin aceste motoare. 525 nu e o idee rea. CAt despre segmentat....doar daca e nevoie. Tot ce am expus in postul anterior despre schimbat: nu e obligatoriu sa schimb daca nu sunt probleme. Eu am enumerat mai multe in ideea in care as fi pregatit pt orice. Ce merita schimbat, schimbam. Ce inca mai merge un minim de 100.000 nu schimbam, schimbam cand trebuie. Il voi transforma in proiect dupa achizitia masinii si vom putea topicul acolo. Deocamdata sunt in cautare de vanzatori privati(nemti) si autohausuri specializate in bmw. Am uitat sa precizez in postul anterior, neaparat,conditie de baza: manual de service, certificat dekra sau orice document ce imi poate inspira incredere ca km sunt reali si schimburile au fost facute la timp. Astept in continuare idei, pareri, sfaturi, indrumari!
  2. Buna ziua tuturor utilizatorilor acestui forum. Sunt nou aici si acesta e primul meu post. Am creat acest topic din dorinta de a afla ce gandesc utilizatorii de BMW. Vreau de la inceput sa spun ca nu am detinut niciodata un BMW dar am condus destule cu diferite ocazii, printre ele: E46, E90, E30, E60, E36 modificat,E39, etc, deci si mai noi dar si mai vechi. Eu am detinut pana acum 2 Audi-uri si anume Audi 80(butoias), si A4 din '96. In viitorul apropiat sunt nevoit sa imi achizitionez un autoturism care sigur va fi BMW pentru ca vreau sa devin detinator si de BMW(nu ca as fi avut probleme cu Audi-urile). Acuma aici incep problemele. Tot ce e din seria 3 imi place, dar totusi mi se par putin inghesuite pt gusturile si cerintele mele. Deci sunt 99% sigur ca va fi un 5. In primul rand nu vreau in niciun caz Touring. Dilema mea apare aici. Sa fie un E60 sau E39?!?! Va spun sincer ca 70% sunt deja axat spre E39. Nu stiu de ce dar ininma imi spune ca E39 va fi. Motivele sunt multe si nu vreau sa incep aici sa le spun pt a nu porni o disputa veche intre detinatorii celor 2 modele. Eu sunt sofer profesionist de meserie si stiu sa apreciez diferite tipuri de masini, iar la mine conteaza foarte mult tot felul de detalii. Ca exemplu pun o singura intrebare: Ati observat diferenta de zgomot intre E60 si E39 la inchiderea portierei? La E60 se aude ok, adica normal, insa la E39 mi se pare ca atunci cand dai cu usa te inchizi intr-un submarin. Astea sunt genul de detalii care ma fac sa merg pe E39, si anume clasic, old-school. Totusi mintea, creierul nu ma lasa sa ignor noutatile, 'bunatatile', gadgeturile de pe E60, faptul ca e mai noua poate si ca an, este euro 4, si mai multe altele. Totusi dupa multe calcule si compromisuri m-am decis sa aleg E39 pt simplitate dar in acelasi timp lux, performante deosebite, feeling extraordinar o calitate a componentelor de exceptie, etc. Si de aici incepe practic provocarea. Vreau sa achizitionez un '02 sau '03 E39 520d 136CP cutie manuala cat mai dotat, piele, scaune incalzite, Bussines Packet, sau chiar M-packet. Intentionez sa il achizitionez din Germania, de la vanzator privat sau Autohaus dar cu proprietar neamt, nu arab, turc, rus, sau chiar roman. Asadar sa fie cat mai aproape de genuine. Undeva intre 150.000 si 200.000 de km. Sa il imatriculez si sa il pun la punct asa cum trebuie. Placute, discuri, amortizoare, bucse, eventual planetare 'fragile', injectoare curatate, turbo schimbat, galerii de evacuare si admisie schimbate, segmentare motor, pompe, filtre si toate lichidele schimbate( ulei motor, servo, antigel), absolut toate originale BMW. Apoi ar urma partea vizuala. Daca nu reusesc sa gasesc unul M-Packet ma gandesc sa il fac eu M-packet. Spoilere M fata-spate, volan M, ceasuri bord cromate, navi dedicat BMW cu tuner TV, maneta schimbator M, tratament si intretinere piele la interior, praguri si pedalier M, folii geamuri fata-spate, sistem audio profesional, si o remapare sau ceva sa o aduc la 150 CP, ceea ce eu cred ca e decent pt un motor de 2 litri...cam astea ar fi. La un pret de achizitie de 4-4500 euro cu adusul in tara si inmatriculatul cred ca voi ajunge lejer pe la 6000-6500 iar cu cu piesele si manopera+ accesoriile M, sistemul audio si navi cred ca ma voi incadra la fix in bugetul meu de 10.000, daca chiar mai e nevoie as putea plusa inca un 2000. Oricum transformarea va avea loc in timp, mai ales cea vizuala("Adu-o incet, ca graba strica orice efect"). Apoi urmeaza provocarea. Dupa toate aceste investitii, vreau sa vad daca in conditii normale, cu consumabile schimbate la timp si fara reparatii majore, reusesc sa ating 1.000.000 de km. In final precizez ca eu personal gandesc ca degeaba ai bani de un euro 5 daca nu ai bani sa o faci a ta. Consider ca E39 a fost cel mai reusit model din clasa sa din vremea respectiva, are mare potential, si da fum la multe masini noi din ziua de azi, deci consider ca inca e o masina intre masini, iar tipul asta de masini ar trebuie pastrate cu grija, ingirijite si readuse la viata, exact ceea ce incerc eu sa fac, sa readuc la viata o masina clasica. M-am saturat de emisiuni in care americanii readuc la viata Mustanguri si alte clasice de a le lor. Consider ca si noi europenii avem cu ce iesi la interval....si inca cum! Asadar as dori ca acest topic sa ramana deschis, pt a va putea relata experienta mea intreaga, cu update-uri, poze 'before-after', costuri exacte, filmulete si alte detalii. As dori sa veniti cu argumente pro si contra ideii mele, si sa imi spuneti ce credeti. Voi reusi in conditiile date sa ating 1.000.000km? Eu cred ca da, dar sunt sigur ca only time will tell. Voi reveni cu informatii proaspete dupa achizitionarea masinii! Multumesc si drumuri bune tuturor!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.