Jump to content

yitzack

Members
  • Posts

    370
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    statupalmabarbacot@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti / tulcea

Previous Fields

  • Masina
    e34 525i 24v vanos touring

Recent Profile Visitors

12179 profile views

yitzack's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

25

Reputation

  1. Folosite foarte putin. Kitul de picioare Thule 751 este compatibil cu toate barele Thule disponibile. Se vinde impreuna cu cele 2 chei originale. Kitul adaptor Thule 3039 este compatibil cu: BMW 1-Series, 2-dr CoupĂŠ, 07– BMW 3-Series, 2-dr CoupĂŠ, 06– BMW 5-Series GT, 4-dr Sedan, 09–17 Pret impreuna 350 ron La cerere, se pot vinde si separat. In ultima vreme, am intrat foarte rar pe forum, prin urmare sunt de gasit rapid la telefon. 0745486938 Bucuresti (in luna decembrie trimit gratuit prin Fan Curier)
  2. Nu as avea nimic impotriva unui consum de 14 in Bucuresti. A2a masina este un e39 2.0 pe care o conduc de 4 ani in Bucuresti, nu visez la consumuri fantasmagonice. Turometrul variaza usor la relanti. Evacuarea se murdareste de funingine in 2 zile dupa curatare. Daca las masina cu motorul pornit, consumul urca pana spre 30%. Urmeaza un test de noxe si apoi probabil sonde oxigen.
  3. La asta ma gandeam si eu. Dar motorul nu pare sa mearga prost. Turometrul sta (variind usor) undeva la 700rpm.
  4. Se da una bucata e90 2006 n46b20b 320i cutie automata 6hp Nu merg eu cu masina si prin urmare nu stiu exact de cand au inceput simptomele. Am schimbat O-ringurile defazoarelor + intinzator lant (cu intinzatorul vechi incepuse sa zornaie 1 secunda la pornirea motorului) Ideea e ca am constatat un consum destul de mare de benzina + miros puternic de amestec bogat la evacuare, mai ales dupa ce se incalzeste motorul + urme de funingine pe evacuare si condens la accelerare + turometrul fluctueaza la relanti(destul de putin dar vizibil) + la relanti, consumul instant urca cu 0.1l la fiecare 10 secunde pana spre 30l/100. Consum mediu dupa resetare in Bucuresti cu trafic lejer undeva la 14l/100 (afisat in bord). Motorul trage, dupa parerea mea, normal. Check engine nu este aprins. Ulei si filtre noi. Dupa, am facut un test simplu deconectand mufa debitmetrului cu motorul pornit fara nici o schimbare. Comandat debitmetru nou Bosch - nici o schimbare. Pe INPA nu am nici o eroare legata de amestec, doar pompa de apa auxiliara si IBS. Sondele de O2 vad ca variaza undeva intre 0.9 si 1.. In trecut, masina a avut semeringuri la supape si catalizator schimbate la Tzeparii Vitan. A mai trecut cineva prin asta? Nu am ajuns inca sa masor rezistenta sondelor datorita pozitionarii dificile a conectorilor.. Parca nu as vrea sa le schimb degeaba si pe astea.. Ma intreb, daca ar fi fost intins lantul sau ar fi sarit un dinte pana sa schimb intinzatorul, ar fi ridicat eroare? Check engine?
  5. Abia am luat masina, un 320i cu ele si imi par prea grele pentru caroseria asta. Plus ca pentru Bucuresti, sunt destul de incomode.
  6. Jantele sunt in perfecta stare. Nu au fost sparte, sudate, etc Anvelope cumparate anul trecut cu factura Pirelli Cinturato P7 225 45 r17. Dot 4914 toate 4 In perfecta stare, undeva la 7mm Schimb doar cu jante 16 pentru e90 cu sau fara anvelope de vara. Relatii aici sau 0745 48 69 38 Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Este 218 ron nou la Emag cu livrare gratuita. Nu sunt genul care comenteaza aiurea prin posturile oamenilor, sunt/am fost interesat de suport si firesc, am aruncat o privire si pe google pentru comparatii de pret.
  8. Te'am sunat ieri dar ai avut telefonul inchis. Am rezolvat intre timp cu swtich ul. Mai ramane instalatia de spalat faruri. Ma intereseaza fara maneta.
  9. Precum in titlu, ma intereseaza o instalatie de spalat faruri completa si eventual un switch proiectoare pentru e39.
  10. Jante Bmw Styling 71 modulare foarte usoare, 9.5 kg bucata. 17 inch cu 8j si ET20. Echipare pentru seria 5, e39. Perfect drepte, niciodata sudate sau indreptate. Necesita polisarea buzelor, se exfoliaza deja lacul pe alocuri. Incaltate cu Good Year Excellence 235 45 R17 uzate uniform la aprox 4-5mm. 250 eur 0745 48 69 38http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161214/f364fe3dcdf8fb3b4a6168839e612bf8.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161214/f58bfc2c62ec1789ee4dc11693966722.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Multi evita sa foloseasca fuller, mai ales cand vopsesc elemente de plastic iar dupa cateva spalari, in cazul bun, vopseaua incepe sa se decojeasca..
  12. Nu neaparat e infundat DPF-ul. Verifica cate regenarari esuate ai, eventual sa nu ai probleme la senzorii de temp sau presiune dif.
  13. Caut un set de scaune fata incalzite, piele neagra in stare cat mai buna. Eventual pot oferi la schimb plus dif scaunele mele fara incalzire + dif pe un set cu incalzire. Le'am pozat dupa ultimul tratament cu Leatherique Rejuvinator Oil si Prestine Clean. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Piesa este nou, originala BMW. Parte montare: spate Vine in ambalajul original. BMW cod: 33503414297 30 ron 0745 486938 Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.