mike2005
Members-
Posts
293 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
mike2005 last won the day on June 13 2020
mike2005 had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
Bmw 420D GC
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
mike2005's Achievements
-
Nemaiavand F36-le mi-a ramas kitul de roata de rezerva, pe care il ofer spre vanzare: - complet functional, gata pt a fi folosit, pe langa roata(pneu Continental, made in Germany) contine: cric, cheie, opritor(?). Am atasat poze pt detalii. - accesoriu de origine Bmw - nefolosit vreodata (vezi poze) - dimensiuni 135/80 R17 102 M - lipseste doar surubul de montat(daca e cineva interesat il pot procura) Pret: 200 EUR + transport. (Pret de catalog, TVA inclus aprox 500 EUR) Metoda de plata: PayPal Transportul e din Belgia. Optiuni transport: - posta belgiana la pret de 40 euro dar e lent (pana in Romania dureaza cam 3-4 saptamani, Posta Romana nu livreaza pachete mari la adresa clientului, plus mai dispar pachete) - TNT express - 60 euro (asigurare inclusa) dar ajunge in 2-3 zile lucratoare si il livreaza la usa. (Trimit doar cu ei in tara si n-a disparut nimic, ajuns la timp mereu.) - il puteti ridica personal gratis poze:
-
Salut, Iti pot vinde roata mea de rezerva(kit complet Bmw - cric, cheie, holder-ul din polistiren care vine in interior) la pret mult mai mic decat cel de catalog. E chiar 135/80 R17 102 M. Nu am folosit-o niciodata, e noua. Cum nu mai am F36, sta degeaba si ma incurca. Pot trimite poza si detalii daca te intereseaza.
-
Fiind sintetica Alcantara e mai rezistenta la zgarieturi/pete/UV decat pielea naturala (am un breloc din Alcantara, l-am frecat de m-am plictisit, spalat si nu s-a paradit inca). In plus tin minte ca erau accesorii Bmw - ca niste prelate din material gros dintr-o bucata pentru acoperit spatarele scaunelor fata si bancheta din spate. Formeaza un spatiu ca o cuva in spate. Am Alcantara si se sta f bine. Nu te misti macar 1 cm. Da spre sf anului apare Bmw seria 2 coupe, platforma diferita RWD.
-
Salut, Felicitari, s-o stapanesti sanatos! Cool scaunele Alcantara. Ca vorbeai de hot-hatch mai aveai Bmw M2, Megane RS iv, Golf 8 GTI, Hyundai i30N, Toyota Yars GR, Civic Type R. Toate niste masini fun, mai driving-focused. Referitor la ce spuneai ca o lasi cateva luni la ei, atentie la cum functioneaza: Mergand la niste reprezentante Bmw Belgia/Luxemburg sa cer oferte pt un M2 mi-a fost propus ca in schimbul unei reduceri de 3-4k euro sa las masina la ei cateva luni(3 daca imi amintesc), sa se foloseasca de ea. Apoi sa mi-o vanda ca masina folosita - de aici si reducerea. Bine m-au "asigurat" ca doar "directorul" o va conduce si ii va face doar "rodajul" asa cum trebuie...etc. Treaba e ca nu ai cum sa stii, ce se intampla cu ea. Mi s-a parut neinteresanta oferta, ca pt 3-4 k euro reducere sa imi fie o masina ca M2 postita de cine stie cati.
-
Haaa, ce tare. Pe care circuit ai fost? Pana sa inceapa situatia asta(Covid) mai mergeam pe Norschleife. Inchiriam o masina cu pilot pentru cateva ture ca pasager. Am mers cu AMG GT-R(cel verde), 911 GT3-RS si... Type R . La primele 2 ma asteptam la senzatii (masini de 600+ hp 6-700nm). Motoarele alea pareau ce accelereaza la infinit, nu ramaneau niciodata fara putere. La acceleratii in linie dreapta si in rampa, G-urile erau asa puternice ca se lasa cu ameteli, vedeam aproape monocrom . Am incercat si un Type R de curiozitate(nu am priceperea si chef sa il supun la asemenea cazne pe al meu) si am fost impresionat. Acceleratia in linie dreapta nu e asa brutala precum GT-R si GT3-RS dar tinuta in viraje(rapide, lente) e de exceptie, merge ca pe sine. Ajuta si fiind 200+ kg mai usoara.
-
In segmentul asta ai multe optiuni. Am fost si eu in situatia ta relativ recent. Un hot hatch va fi mai fun de condus decat un sedan diesel fie el si premium. - referitor la Focus RS (in general motorul 2.3 litri Ecoboost): garnitura de chiulasa care se uzeaza anormal de repede lasand lichidul de racire sa intre in cilindri. Problema-i ca inlocuirea ei(pe garantie) nu rezolva problema. Se pare ca designul blocului motor/sistemul de prindere chiulasa duce la uzura accentuata a garniturii. - M135 - noul are interior premium/modern. Exteriorul noii serii 1 mi se pare slabut/aspect generic. Nu se compara cu vechea serie 1. Sub limita bugetului poti gasi un m135/m140 in stare buna cu motorul in 6 cilindri. - A3 RS actual are un motor sublim 5 cyl 2.5 litri. Pacat de motor, sasiul nu era top, tinuta de drum nu avea nimic remarcabil. Dar noul model tb sa apara, imprumuta noul limbaj de design(interior,exterior) de la clasicul Audi Quattro. Daca foloseste acelasi motor(RS anterior), tb sa fie interesant. - Cupra Leon 290- l-am testat pe cel actual si era fun, driver focused, peste Golf R/GTI care pareau cam plictisitoare. - Megane RS 4 - spui ca e brutal, l-ai testat? In afara de putin torque steer e o masina super. Tinuta buna, sunet evacuare interesant si 4Control care e genial. Megane RS 3 era mai fun la condus si avea motor putin mai capabil spre capatul spectrului de viteza. Eu consider serios un megane 3/4 RS ca si a doua masina, evident pentru pretul corect. - Bmw M2 anterior(N55) si M2C sunt de luat in seama. Sunt putin peste bugetul tau noi(poti incerca certified preowned), dar sunt masini de exceptie, depreciere mai mica. Eu am testat vechiul M2(N55) dar nu m-a impresionat, se simteau cei peste 1600kg, cam mult ruliu, grip lateral in viraje modest pentru clasa lui, ambianta interioara cam izolata, acceleratie prea liniara(nu aveam senzatia de viteza). Poate M2C remediaza cateva din minusuri. 3 litri va fi mai scump ca impozit plus mentenanta tipica Bmw care nu e ieftina. - noul Focus ST are ruliu cam mare, in rest am citit lucruri bune peste tot(nu l-am testat). - Type R - de ce spuneti ca e brutal/hardcore? Are suspensie adaptiva(activa), in modul Comfort filtreaza mai bine decat suspensia standard din fostul Bmw F36. Iar in modurile Sport/R chiar daca sunt mai ferme. La fel de variabil e si mappingul acceleratiei/asistarea volanului. Isi schimba considerabil caracterul intre moduri. Designul inteleg e polarizant, ori iti place, ori e urata cu spume. Daca vrei un aspect mai putin radical ai Type R Sport line care difera de Type R standard prin: eleron mai mic, jante de 19", scaune alcantara negre in fata. As mai adauga ca actuala generatie Civic X a fost dezvoltata ca TypeR si apoi "detunata" pentru Civicul standard. Am ales Type R, bifa cele mai multe criterii. Placere la condus, performanta, dinamica f buna(e totusi un track weapon), design exterior(arata ca o masina sport, are personalitate), practicalitate, costuri rezonabile de intretinere(pentru categoria ei de performanta). Spatiul interior e printre cele mai bune din clasa compacta. Si ca feeling nu ma simt mai inghesuit decat in seria 3/4. Nu te grabi sa alegi ceva, oferte vor fi intotdeauna. Testeaza cat mai multe modele, vei avea surpirze: bune si rele(masini mult laudate vor parea banale). Recomand si forumurile de profil ale marcilor, mai ales straine cu trafic mare. Fiecare model are orientarea lui: unele pe premium/lifestyle, altele pe all-around, altele pe driving experience/dinamica gata sa ofere performanta consistenta pentru tururi repetate pe circuit. Nunmarul de cai putere la volanta/curba de cuplu nu spun toata povestea. Tb corelate cu greutatea masinii. Si cu faptul ca o transmisie cu ax cardanic(datorita frecarii/intertiei componentelor) mai scade si ea din puterea ajunsa la roti. E mai rapid un RWD la plecarea de pe loc (pana la 30-40 km/h) dar depinde cat de relevant este pentru tine. La reprizele in mers avantajul tinde sa fie pentru masina mai usoara. Prioritizeaza criteriile. De exemplu experienta la condus/tinuta de drum e prioritara atunci o masina usoara/agila va face diferenta. Nu vei gasi masina si dinamica sport/top dar si interior de tip sufragerie cu optiuni/tech/trimuri nenumarate. Sunt o multie de bani, e pacat sa-ti iei ceva(mai ales nou) si sa-ti dai seama in 1-2 ani ca nu-i ce-ti doreai (personal cunosc destule exemple). Mergi testeaza de mai multe ori, cere masina pt un wend. Eu personal i-am disperat pe agentii de vanzari pana sa ma decid.
-
Un pret corect pentru o masina intretinuta impecabil, cu origine cunoscuta, prim proprietar si rulata afara(f important). Plus inca in garantie producator. Din pacate lumea cauta pret de chilipir si full options. Cred ca te legi degeaba la cap, fara sa te doara. Am fost intr-o situatie similara acum mai bine de-un an. Vroiam sa schimb al meu 420d 59k km. Am preferat sa-l dau la buy back 3-4k sub pretul pietei. Decat sa ma complic sa-l vand unui privat, cu discutiile interminabile la pret, istoric, timp pierdut cu intalniri, testari, formalitati. Apoi alte discutii/tiganeli in caz ca apareau probleme.
-
Salut, - cum spunea si cineva inainte, plecarile bruste uzeaza masina. Orice schimbare brusca de regim pune stres pe componentele mecanice. In cazul plecarii de pe loc: diferentialul, cutia de viteze. (la anumite masini (Bmw M) producatorul indica un numar maxim de plecari cu launch control). Se uzeaza la diferential totul: discurile de contact prin presiune, roti dintate, ax cardanic. In plus la 160k km deja masina are deja o varsta. F probabil uleiul de diferential n-a fost schimbat nici el, iar asta nu ajuta deloc la lubrifiere/racire. In plus probabil contine aschii de metal, alte reziduri care accentueaza uzura. - daca nu faci liniute, mai relevante sunt reprizele in mers (50-90, 90-100+) acolo folosesti puterea motorului aproape mereu. Am avut un 420d, luat de nou, timp de 4 ani si nu l-am supus la asemenea cazne nici macar odata. Era masina mea, vroiam s-o tin mai mult si imi pasa.
-
Clar directia e eficientizarea. Sunt de acord ca hibridul e solutia ideala dpdv. Dar pentru clientii segmentului de performanta vin vremuri triste. Toate normele astea noi, atragerea unui market share cat mai larg, stirbesc din caracterul masinii. Depinde ce cauti. Daca vrei o masina premium, fully loaded soccer mom's car e ok. Totusi cred ca la nivelul asta de performanta majoritatea clientilor sunt pasionati auto care vin cu temele facute. Si aici ai modele premium mai interesante la nivelul asta: Audi RS5(motor de senzatie), Mercedes CLA AMG, A45 AMG, M2C. Masini mai reusite ca design exterior/interior. Iar daca practicalitatea/premiumul nu sunt o problema, deja daca ai 60k de spart, oferta se largeste considerabil.
-
Observ ca materialele publicitare prezinta doar versiunea M, echipari de varf. F40 a aparut de ceva vreme pe soselele din Benelux. Am avut ocazia sa le vad si in parcare una langa alta (F40/F20). Chestiune de gust personal dar: - proportiile masinii: nu mai e forma sport distinctiva Bmw - capota orizontala, lunga. F40 arata ca un mic monovolum, asemanator cu A-klass generatia anterioara. Ca un Bmw 2-series tourer mai plat. Banuiesc ca folosesc aceeasi platforma(pe care o vor fol si la seria 2 Grand Coupe). Reducerile de cost, bata-le vina. https://f30.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=24836983&postcount=108 - aspectul general al masinii(echipare standard) arata cheap. In fata prea multe plastice ieftine, pana si grila arata meh...desi mai mare nu mai are distinctia de dinainte. Farurile la fel, parca nu se mai integreaza asa bine in liniile generale. - designul pare mai putin rafinat comparat cu generatia anterioara/A-klass curent. F20 avea o distinctie anume fata de modelele concurente, designul mai coeziv. Acum pare cam siplificat, dupa liniile caroseriei se poate confunda cu vechiul A-klass, Ford Focus, Hyundai... - interiorul arata modern, calitate mai buna dar gasesc designul prea incarcat. Parca s-au straduit prea tare sa-l faca cool. Pana de inspiratie? Cred ca Merc au designeri mult mai buni. Reusesc sa surprinda mai bine identitatea marcii si o interpretare moderna f reusita a designurilor clasice. Daca as cauta un seria 1 as prefera un F20. Lasand partea de tech la o parte(evolutie clara), designul exterior e cam banal. La nivelul asta de pret ma astept la mai mult. Cat tot vorbim de noutati. Vad noile X3/X5 dar noua seria 3 foarte rar. Desi a aparut de ceva timp (colegii aveau noua seria 3 deja in iunie 2019).
-
Evident cu condamnare. Mai folositi si capusorul putin. Baiete, nu prea ti-a placut scoala. N-am pretentia sa intelegi anumite lucruri. Fiecare dupa cat il duce mintea. Daca esti asa convins ce-ar fi sa incerci o schema de asta? PS: am glumit la faza cu incercatul, n-o lua de buna
-
Daca soferul Bmw are un avocat competent o incurca tramviastu' ala. Se face vinovat macar de "distrugere" (intentie clara) si (discutabil) chiar de tentativa de omor. Sa vezi cine-l angajeaza dupa cu dosar penal. Neamul lui manivela... In plus de asta nici nu-i intreg la cap.
- 201 replies
-
- 10
-
Scuze de offtopic. Pentru orice bricolaj recomand manusi in genul: https://www.amazon.co.uk/Aurelia-Nitrile-Powder-Free-Examination-Gloves/dp/B010HVY0AW/ Sunt stabile chimic si destul de rezistente. Eviti sa-ti zgarii, zdrelesti, belesti mainile in mod stupid (cum de ex am patit-o odata schimband terminatia de la o cheie cu mana goala).
-
@Robiiii Cel mai simplu e ca in link (dai chederul la o parte, desfaci suruburile care tin masca de sub acest cheder). Te poti descurca si singur. Cu o mana tii masca putin cascata. Cu cealalta deschizi clemele de deasupra si lateral. Cele de jos nu-i neaparat nevoie daca mai tin minte. Grija daca vrei sa pastrezi ramele exterioare si sa schimbi doar grilele. Desfa urechile una cate una cu un varf de surubelnita plata. Fara sa fortezi ca se rup usor. Ca upgrade poti incerca si niste capace de fibra de carbon care imita oglinzile M. Le-am luat de pe AliExpress si se potriveau destul de bine pe carcasa oglinzii(http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178948-bmw-420-grand-coupe-f36/page__st__20). Dupa mi-am pus si nari originale de M4 (aveau logo M4). Necunoscatorii credeau ca-i M4 Mai merge si bara spate M cu difuzor aftermarket de carbon, praguri M si bara fata M cu buza carbon. Vroiam sa fac asta plus frane si suspensii M. Dar nu prea se justifica investitia, costand cat masini cu un caracter mai sportiv decat un seria 4...
-
Macan e Porsche doar cu numele. Porsche stie sa faca coupe-uri cu motoare boxster. Atat. Restul gamei sunt doar surse de venit, masini care exploateaza brandul Porsche. Fiabilitatea, calitatea sunt complet diferite daca vb de Cayman,Boxster, 911. Ca tot suntem la subiectul suv, ca procentaj observ ca soferii de gipan sunt cei mai infatuati si pe autostrazile de afara. Dupa ei masina lor ii ca nici una. Cea mai tare, cea mai...Dac-au chiulit de la fizica in scoala... Nici nu se termina bine zona de restrictie ca se si repezesc sa-i depaseasca pe toti. Ultima data unul cu Audi sq8. I-am servit prompt o doza de vtec