cat82
Members-
Posts
62 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
325i e90
cat82's Achievements
Newbie (1/15)
7
Reputation
-
wow....... 700 euro o toba finala? pai ĂŽn cazul asta sunetul stock se aude asa bine nu știu ce sa zic, mi se pare extrem de mult......
-
salut..... as vrea sa ĂŽmi cumpĂŁr o toba finala pentru e90 325 benzina.... asta stock se aude,, moartea pasiunii,, și as vrea o evacuare sa se audĂŁ un pic mai tare dar nu la modul deranjant am ĂŽnțeles ca o toba finala ar rezolva problema..... gen borla, Remus, eisenman etc... știți vreun link cĂŁtre un site, ceva? sau pe cineva serios care ma poate ajuta prin București? am ĂŽnțeles ca cei de la pilot sunt buni dar cei din Pitești nu din București...... și cam la ce bani ar trebui sa ma aștept pentru o asa lucrare? mulțumesc
-
salut..... am aceeași problema cu un e90 325i....imi consuma cam 1 litru de ulei la 1000 km..... pana acum am schimbat: - garnitura capac colbutori - valva pcv sau separator ul de ulei -semeringurile la supape...... rezultatul..... consumul este acelasi.... ĂŽn toamna urmeazĂŁ segmentii la fel nu am nici o scurgere, nici o pata de ulei......
-
thx .... probabil fiind un motor de turație e normal sa mai mĂŁnânce...... 1 l la 6-7000 km ca ĂŽn cazul tĂŁu nu e un capĂŁt de tara..... nu cred ca ĂŽși cumpĂŁrĂŁ cineva un astfel de motor și schimba la 2000 de ture..... zgomotul ala la peste 5000 rotatii daniels13......chiar dacĂŁ ĂŽn cartea tehnica scrie 5w30 și 5w40, cred ca un ulei de calitate - castrol, motul, elf, etc protejeazĂŁ motorul indiferent de coeficientul de vascozitate...... acuma ca cineva vrea sa meargĂŁ pe un ulei extrem gen 20w60 sau alte combinații o face pe riscul lui...... și da, și mie mi se pare ca e un motor foarte pretențios, are fratemiu un e38 din 2000 cu motor 2.8 benzina mai are sa ii bage ulei de floarea soarelui ca ĂŽn rest le-a ĂŽncercat pe toate..... și crede-mĂŁ ca motorul lui este infinit mai silențios ca al meu și nu face nazuri la nimic......
-
da..... și semeringurile.... nu am ratat nimic, am luat la rand
-
da, probabil am exagerat și eu..... dar doar din dorința de a ĂŽmpĂŁrtĂŁși altora experienta mea cu acest model de mașinĂŁ.... și pĂŁțaniile pana la acești segmenți....
-
mulțumesc pentru linkurile date...... am sunat la ei, au pe stoc și costa 15 milioane cu totul un set de segmenți goetze..... din ce am vĂŁzut pe site-ul realoem foarte multe piese,, OEM,, pentru bmw sunt goetze asa ca nu cred ar ar fi o problema chiar nu ĂŽmi dau seama de ce nu am reușit sa gĂŁsesc pe google.... am bĂŁgat toate combinațiile posibile ,, segmenți e90 325i,, dar nu am gĂŁsit nicĂŁieri i un site care sa ii aibĂŁ la vânzare...... multumesc sincer parca mi-a mai revenit inima la loc.... una e sa dau pe ei 15 milioane, alta e sa dau 28-30......momentam o sa mai fac ceva kilometri sa vad cum se comporta..... dacĂŁ tot consuma ii schimb și gata..... dacĂŁ stau sa ma gândesc un litru de motul 300v e ĂŽn jur de 70 lei, la 10.000 de km bag ulei de 7 milioane.... nu prea e combinație.... sper sa fie ultima oara când ma8 umblu ĂŽn motor ca m-am saturat de drumuri drumuri la mecanici.... acuma sa va povestesc ce emoții am avut când am cumpĂŁrat-o..... am gĂŁsit masina ĂŽn Constanța la 7500 euro....având ĂŽn vedere ca eu aveam un Ford focus m-am dus cu cineva care avea un e90 325 sa ĂŽși dea și el cu pĂŁrerea..... am mers cu mașina, m-am ĂŽndrĂŁgostit pe loc, am testat-o un pic prin oraș, am pus testerul pe ea...... totul perfect...... i-am dat omului 300 și ceva de milioane și am plecat pe autostrada spre slobozia..... acuma i-am zis bĂŁiatului cu care venisem sa meargĂŁ el cu mașina o porțiune sa vadĂŁ dacĂŁ se comporta cum trebuie..... toate bune și frumoase, el conducea mașinĂŁ mea și eu ĂŽn spate pe a lui...... dupĂŁ vreo 30 km am zis sa tragem ĂŽntr-o parcare sa facem schimb de mașini..... am intrat ĂŽntr-un refugiu si am coborât din masina lui sa ma sui ĂŽn a mea numai ca am avut un soc când am vĂŁzut ca din bmw-ul meu pe care tocmai dĂŁdusem 300 de milioane ĂŽn urma cu juma de ora a ĂŽnceput sa iasĂŁ un fum gros din zona capotei..... și când spun asta ĂŽn hipnotica ca abia mai vedeam mașinĂŁ din cauza fumului....am zis ca a luat foc și m-am blocat, nu aveam extinctor, nu era nici apa ĂŽn jur...... prietenul meu a avut prezenta de spirit și a sĂŁltat capota motorului dându-ne seama ca sursa fumului era motorul mașinii..... dupĂŁ vreo 5 minute ĂŽn care s-a dispersat fumul gros am vĂŁzut ca ĂŽn locul garniturii de la capacul colbutorilor era un fel de mastic rosu care s-a ĂŽncins și pica ulei exact pe galerie.... am stat o sĂŁptĂŁmânĂŁ fĂŁrĂŁ mașinĂŁ și cu teama ca s-a dus draqu motorul plus cicaleala familiei ca nu am știut ce mașina sa iau...... dupĂŁ reparație am sesizat ca tot ĂŽmi consuma ulei și se șimtea un miros de fum ĂŽn habitaclu..... iar la meșter, am schimbat valva pcv(15 milioane) și nu mai mirosea a fum..... am mers vreo 2 sĂŁptĂŁmâni cu ea și s-a aprins becul la ulei..... iar la meșter, stat pe net, verdict semeringurile la supape........ alte 15 milioane și am zis ca treaba e buna...... asa cum ați aflat din postĂŁrile anterioare tot ĂŽmi consuma ulei...... de asta am ĂŽncercat sa caut și alte pĂŁreri pe forum și bine am fĂŁcut....... sper segmenții ĂŁștia sa fie ultima piesa de anvergura pe care o schimb ca altfel o iau cu capul mulțumesc ĂŽncĂŁ o data celor care au rĂŁspuns mesajelor mele.....
-
da și eu vĂŁzusem site-ul asta..... de aia am și zis ca unii considera,, normal,,.... acest consum mare de ulei..... totuși cred ca ma ĂŽmbĂŁt cu apa rece......azi dimineațĂŁ ĂŽnainte sa plec pe autostrada am șters cu un șervețel evacuarea și se vedea metalul curat..... când am ajuns la București era o pelicula negra pe ambele evacuĂŁri, asa ca.... totuși dacĂŁ cineva gĂŁsește un link cu firme de producĂŁtori de segmenți va rog sa ma luminați și pe mine....... pentru motorul asta nu am gĂŁsit nici un site unde sa bag modelul e90 325 și sa ĂŽmi dea vreun rezultat.... nu pot sa cred nimeni nu ii fabrica ĂŽn afara de bmw, totuși sunt niște fiare
-
Bill.... nu știu ce sa zic despre uleiul 10w-60.....nu te contrazic, dacĂŁ tu pui și merge ok, dar cred ca o schimbare importanta la tine a fost și schimbarea separatorului de ulei - valva pcv și de asta ți-a scĂŁzut consumul..... momentan rĂŁmân la motul 5w-40..... razzzvan......si eu zic ca la cate,, țiganii,, am gĂŁsit la masina asta, din 2005 doar s-a mers cu ea, nu s-a schimbat nimic..... am gĂŁsit furtune de ulei izolate cu izolier bând, senzori tĂŁiați ca sa nu aparĂŁ erori ĂŽn bord și alte marlanii de genul asta...... și probabil ca s-a mers destul de incet ca sa nu consume mult... as avea totuși 2 necunoscute : 1.ce se poate ĂŽntâmpla dacĂŁ totuși mai merg câteva luni cu motorul asa? adicĂŁ dacĂŁ segmenții de compresie sunt ok, ar fi o problema dacĂŁ cei de ungere nu ĂŽși mai fac treaba cum ar trebui și completez cu ulei? momentan nu am 1000 de euro sa schimb segmenții asa ca as vrea sa știu la ce ma pot aștepta..... 2. am cautat la mai multi furnizori segmenți dar am gĂŁsit numai pe original care sunt aprox. 660 euro..... am cautat pe net firme de gen mahle dar nu am gĂŁsit nici un rezultat.... chiar e posibil sa vina numai pe original? are cineva niște linkuri cu firme care ar putea avea acești segmenți?.....
-
Bill.....am mașinĂŁ de 5luni și am fĂŁcut 6000 de km cu ea.....ĂŽn acest timp am schimbat tipul de ulei de 3ori ĂŽn speranțĂŁ ca scap de consumul mare....ulei bmw 5w30, apoi castrol5w40 și acum motul 300v 5w40....... problema cu care m-am confruntat este urmĂŁtoarea..... când am vĂŁzut cxa mĂŁnâncĂŁ ulei am intrat pe net și pe forumuri de unde am inteles ca mai multe componente pot cauza acest consum exagerat.....garniturĂŁ capac colbutori(schimbatĂŁ de 2ori),vâlvĂŁ pcv plus furtunĂŁ, se meringuri la supape și ĂŽn cel mai rĂŁu caz segmenți de la pistoane........se pare ca sunt eu ghinionist, ce pot sĂŁ zic.....http://mywikimotors.com/n52b25/...,.se precizeazĂŁ ca poate consumĂŁ pânĂŁ la 1litru la 1000 km Am luat ĂŽn calcul și schimbatul motorului dar nu prea am gfasit pe net la vânzare.....aveți idee cam la ce preț este unul second?știu doar cda un motor nou costa 11.000 euro.....
-
din ce citesc aici realizez ca povestea aia cu consumul ,,normal,, de pânĂŁ la 1 litru la mie este doar o poveste......dupĂŁ ce am schimbat așa de multe piese am vrut sĂŁ cred ca motorul e ĂŽn parametri dar mĂŁ mint singur.....momentan o sĂŁ ĂŽncerc sĂŁ merg așa cu el o perioadĂŁ și când mai fac rost de bani desfac a treia oarĂŁ motorul......și vĂŁd despre ce e vorba ,deși inclin și eu sĂŁ cred ca sunt segmenții de ungere, mĂŁ gândesc ca dacĂŁ era ovalizat nu ĂŽmi ținea compresia.......credeți ca dacĂŁ mai merg așa pânĂŁ ĂŽn toamna se poate agrava situația?
-
tot vorbind se segmentare cu diverse persoane, un prieten m-a ĂŽntrebat de ce nu schimb și pistoanele dacĂŁ tot desfac motorul...... mi-a zis ca exista pistoane de compresie fĂŁcute de mahle și alți producĂŁtori aftermarket care vin cu tot cu segmenți și cam la același preț cu segmenții bmw care vin numai pe original și sunt 660 euro...... nu știu ce sa fac, nu cunosc multe detalii referitoare la pistoane..... știe cineva informații suplimentare? și care e diferența ĂŽntre pistoanele de compresie și cele normale? mulțumesc
-
RĂŁzvan..... dacĂŁ am vacuum pe carter e de bine sau e de rĂŁu? ai cumva vreun link cu procedura aia cu bujiile și soluția bĂŁgatĂŁ ĂŽn cilindri?
-
sunt din Slobozia ialomita
-
sunt 660 de euro segmenții ca vin doar pe original..... plus deranjul mecanicul i.... da cred ca 1000 euro cu totul...... știți pe cineva care știe sa facĂŁ operațiunea asta bine?