OaKy
Members-
Posts
54 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Brasov
-
Interests
e36 knowledge, cult.
Previous Fields
-
Masina
Bmw e36 316i Coupe
OaKy's Achievements
Newbie (1/15)
22
Reputation
-
Nu este nevoie din suport sa ii fac nimic, eu asa cred. Momentan ea atinge numa cand am 3-4 oameni in masina ( atinge bara pe cauciuc ) coltul acela trebie sa ma gandesc la o modalitate de-al prinde la nivel cu bara , preferabil sa nu se vada.
-
Da , bara este msi scurta ( fiind rotile late și mașina josa de tot ) ĂŽmi atingea destul de tare așa ca am hotĂŁrât sa ii pilesc puțin . Cât despre stat eu as fi vrut doar sa stea la nivel cu caroseria ( dacĂŁ tin cu mâna de ea puțin sta cum trebuie ĂŽnsĂŁ dupĂŁ un timp revine la loc. Cât despre Dandu , nu am termen de comparație cu el . Roluirea cât și mașina este in proporție de 80% fĂŁcutĂŁ de mine ( sau un prieten) - tot Inafara de vopsit . Totuși nu as vrea sa ii fac prelungire barii ĂŽmi place așa cum este , colțul trebuie adus la linie și ma pot declara fericit .
-
A ieșit mașina de la vopsit , a ieșit cum ĂŽmi doream . Mai trebuie bara spate și pragul fĂŁcut cu negru și pot zice ca pentru un moment am terminat ( sau nu ) Ceva sugestii cum pot trage puțin bara spate sa stea și ea la nivel cu aripa ?
-
Sunt table de e46 , au avut et 47 cu 7,5J toate iar acum fata este 9j iar spatele 10j. Pe fata au venit perfect , mai mult de atat nu pot cere , in schimb la spate mi-a dat ceva de furca a fost nevoie de o roluire serioasa.
-
Salut ! Mai dam putin cu carpa , cam mult praf pe topic. Nici nu stiu cu ce sa incep ... Sunt multe lucuri ce s-au modificat la masina , am sa incerc sa reiau de unde s-a taiat firul . Am rezolvat suieratul , era de la difuzorul de plastic de dupa vasc - se pare ca el producea acel suierat era fisurat - rupt. Masina a stat pe tusa cam 3 luni , timp in care am incercat sa fac cat mai multe lucuri posibile: *( o sa enumar numai cateva ce imi trec prin cap ) Revizie motor . Piese direcție schimbate: ( meyle) Bielete direcție + cap de bara x2 Bilete antirului x2 Bucșe bara stabilizatoare x2 Directie Am retapitat Volanul ca imi statea pe creier sa fie pielea imbatranita sa , nu ma simt confortabil cu mana pe el. Senzor abs stanga Fuzeta dreapta ( cea veche era crapata ). A mers o vreme asa, pana pe la sfarsitul verii iar apoi s-au mai schimbat urmatoarele: Schimbat brate spate ( cu tot cu fuzete pentru discuri )+Piulite planetare Schimbat conducte de frana ( nu va recomand e o mare mare durere de cap , dar eh de nevoie....) Cumparat ceva cauciucuri de iarna noi pentru jantele ce le avea Am pus i o finala Remus ( destul de silentioasa - nu imi plac paraitoarele - finala originala se cojise toata) I-am montat si o cotiera de piele - lucuruile mici chiar fac diferenta Cu toate ca m-a declarat multumit de consumul masinii la inceput , dupa un timp cand am inceput sa am nevoie de masina constant ( zilnic cate 100km - regim de oras - munca - facultate- treaba -etc) am decis sa montez o instalatie GPL . Cea mai buna investie de pana acum . Brusc a devenit dintr-o paguba o placere sa merg cu ea . Zilnic cat de mult pot . Imi produce o anumita placere cand conduc masina asta , are ceva foarte special . Cu ocazia asta am aflat ca Sonda Lamda nu e buna ( nu stiu cum este la un e36 - normal ) la mine nu aparea in bord nimic , nu tu fluctuatii nu tu nimic.. Am schimbat-o si am sters eroarea din tester se pare ca acum este ok . Am cam ignorat o vreme rugina de sub capota de la oale , rau am facut rugina s-a extins enorm de mult ( cumparasem un Strut bar- si-a facut treaba a tinut oalele unde era locul lor ), Am gasit dupa indelungi cautari un tinichigiu bun care stia despre ce vorbeste si ce are de facut . Am refacut oalele in proportie de 80%,( nu era atat de mult afecat insa atat a decis tinichigiul sa o faca ) au iesit foarte bine au fost trase si la locul lor . Acum e totul bine. Dupa toate astea a aparut un scartait extrem de enervat ( sunt genul de om ce ma deranjeaza orice nu se aude cum trebuie la masina ) am inceput investigatiile si am ajuns eu la concluzia ca altceva inafara de bielete bara stabilizatoare si bucse, pe spate, nu a ramas neschimbat, le-am schimbat si pe alea , dureros de greu de schimbat , erau coapte s-au rupt in cele mai proaste pozitii . Scartaitul persita... investighez mai departe , am decis sa schimb si toti suportii tobei si a finalei , am schimbat , nici o imbunatatire . Multe batai din cap si dat din umeri (" mecanici" - de cand m-am prins eu cum sta treaba cu mecanica nu am mai putut lasa pe nimeni sa lucreze la ea ) am zis sa incerc sa schimb flansele amortizoare , le-am schimbat si atunci gasiesm cauza cu adevarat - era un plastic ( protectie amortizor ) freca un carenaj , pana atunci nu vazusem . In timpul iernii am avut o bucurie cu ceva zapada sau ceva a sarit cumva ( sau am atins eu ceva - cam greu la 60 la ora pe drum bun ) si mi-a spart carenajul si paleta de la vasc, sa fie si ziua completa am rupt si un carenaj inr-un bloc de gheata. Imediat dupa iarna am cumparat Kit reparatie etriere fata Discuri fata + placute , Carenaj fata dreapta , Paleta ventilator garnituri Am facut o investitie si intr-o pereche de jante de vara , am ales table dublate R17 - vreau sa ating o armonie din capul meu dintre STOCK/Stancelook. Mie unul imi plac maxim cum dau pe masina, ceva probleme cu cauciuruile la masina asta dimenisiunile trecute de producator sunt cel putin ciudate... ( 215./45;/17 si 235/40/17) vreau sa fiu cat de cat in legalitate deci am pus ce zice producatorul. Din pacate a trebuit sa trag de aripile spate sa le roluiesc destul de rau ( in plan era sa fie ceva mai subtirele jantele dar au picat astea la un pret bun si am zis de ce nu - momentan sunt 9 fata ( 215./45) si 10 spate (235/.40) R17) . Dupa jante, am dat jos angelurile facute de mine si am pus folie galbena sticla interioara de la faza lunga , am primit si o bara de FL pe care am montat-o , am cumparat un set de proectoare noi - dar se pare ca nu am noroc cu ele in prima zi mi s-a crapat unu fara sa il ating. Am cumparat si o grila de FL sa completez masina , momentan este in totaliate FL. Motorul suferea foarte de o scurgere de ulei foarte foarte veche , aveam depuneri pe motor mai rau ca smoala, Am demontat tot ce trebuia demontat sa incerc sa curat tot si sa schimb fiecare garnitura de la capacul de distributie , insa nu am reusit sa desfac surubul principal - unde e fulia motorului -m-am dat batut si am lasat asa m-am multumit cu restul lucururilor demontate -culbitori - prima parte de capac - admisie - garnitura carcasa filtru ulei ( cred ca aici era cea mai mare problema prierdea foarte mult ulei ) . In medie imi lua cam 1 l la 5000km. Tot ce am desfacut am si vopsit , mie imi place cum a iesit . A prins foarte bine motorului curatarea , acum trage ceva mai bine - erau multi senzori imbaxiti . Am cautat o vreme un set de scaune fata ( sau un interior complet ) dar nu am gasit nimic aceptabil la pret / uzura , pana cand am gasit 2 scaune de e46 coupe in stare buna, asa ca am pus scaune de e46 ( pentru cei curiosi se potriveste 100% la sina - singura problema este ca scaunul de e46 este mai lat si nu poti acesa asa usor taoate comenzile scaunului - cea de inaltime se aceseaza greu - si inaltimea mi se pare putin ciudata - parca sunt o idee mai inalte - daca ridici reglajul de suport picioare la maxim sus si scoti pernita ) Am incercat sa fac o mica lista din amintiri Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu postul asta lung . Atasez si cateva poze cu ea . Mai trebuie sa gandesc la o modalitate de a prinde capacele de VW T5 pe jante ( ele vin pe prezoane de 19 ) . Se vor transforma ele in capace BMW. Mai trebuie sa montez niste praguri luxury ce am pentru ea , si sa intre la vopsit saptamana asta . ( vreau sa o fac ca din fabrica cu jumatatea de jos neagra - o sa pun o poza informativa ) .
-
Felicitari ! Este foarte frumoasa ai grija de ea in continuare !
-
Super masina ! :hyper::hyper: Felicitari !
-
BMW E36 merge in suturi.
OaKy replied to cipriansv89's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
ĂncearcĂŁ cu un alt ecu vezi ce zice motorul ( modul cum se comporta) asta dacĂŁ nu gĂŁseĂâ˘ti problema ĂŽn alta parte. Sent from my Xperia SP using Tapatalk -
BMW E36 merge in suturi.
OaKy replied to cipriansv89's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Dar din ce cauza nu merge pe tester? Ai schimbat Ăâ˘i ecu odatĂŁ cu motorul? Sent from my Xperia SP using Tapatalk -
Deci asta este minunatia aia de masina pe care o tot vad, FELICITARI! :frantics::hyper:.
-
Superba ! Mult noroc si sa ai parte de ea !
-
Salut ! Am si eu o nelamurire ce ma tot framanta de ceva zile. Masina are ceva rugina in locuri nu tocmai placute. As dori sa imi spuneti si mie cei ce au experienta se pot repara partiile cu rugina sau mai bine renunt la masina si o dau la dezmembrat , caci ii este afectata rezistenta. Merita oare reparate ? Sau este multa bataie de cap ?
-
Asteptam cu mare interes clipa revenirii . A iesit foarte bine. Ai grija de ea
-
Nu stiu sa zic exact daca au fost taiate si sudate altele nu am idee. La mine nu a fost asa de grav din ce am vazut eu. Dar cred ca cel mai in masura sa iti dea o parere este un om ce se ocupa cu asa ceva ( o persoana , doua ceri ceva pareri). Pe mine m-a costat cam 2000 lei , vopsitul ( 2-aripi , usa dreapta - care trebuie facuta iar a iesit prost o face omu pe "garantie", praguri , de la linia masinii in jos la fuste si in spate la bucata de tabla de sub portbagaj. Eu am fost foarte multumit mai ales la banii aia a iesit foarte ok. Acum am o intrebare pentru cei ce s-au mai confruntat cu asemenea probleme sunt in dilema. Nu stiu ce sa fac cu masina , sa o tin sa ii platesc taxa sau sa o dau?. Ce ma tine sa nu o fac este urmatorul lucru: Am ceva rugina in niste locuri ce nu stiu daca se pot face. Pun o poza sa vedeti cam pe unde este si daca se poate sa primesc si o parere.
-
Da ai dreptate dar ma uit de ceva vreme dupa un style 5 pe 16 se gasesc mai greu dar nu cred ca e imposibil de gasit. Jante OEM as vrea sa pun pe ea . Sa fie aspectul ala original .