Powersony09
Members-
Posts
24 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
BMW 316i E46
Powersony09's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
Da patina de sus era crapata ca in video postat mai sus, iar cea de jos avea lipsa din ea si sparta jos unde vine pinionul de la arborele cotit. Mecanicul a zis ca bucatile sunt in baia de ulei dar nu e necesar sa o desfac sa o curat, plus ca este de munca ca sa dai baia de ulei jos. Respect
-
Am fost la domnul mecanic si mi-am schimbat toata distributia. Am facut schimbul de ulei + filtre impreuna cu garniturile de la solenoizi si senzori de axe, plus garniturile de la pompa de vaccum. Motorul toarce acuma. Zgomotul metalic era cauzat de distributie, chiar daca se auzea in spatele motorului. Acum totul este in regula. Va multumesc tuturor pentru toate sfaturile date si de recomandarea mecanicului. Il recomand si eu la toata lumea care detine BMW si au probleme cu masinile lor. Respect.
-
Am vorbit astazi cu Domnul mecanic si urmeaza sa ajung la el. Pana atunci mam hotarat sa desfact capacul de la _chiulasa_ sa vad ce pot gasi defect. Am desfacut capacul si ce constatari am facut. 1.Lantul de distributie joaca pe pinioanele de la vanos, cea ce inseamna ca este intins/uzat, nu are jocul foarte mare dar numi convine. 2.Patina de sus este rupta dar fara semne ca sar fi facut in mai multe bucati, are o ruptura fina si atat. 3.Lantul este slab pe pinioare cea ce cred ca devina este intinzatorul si poate si patina de jos. 4.Garnitura de la mufa senzorului axului valvetronic este uzata, urme de ulei pe langa ea si spre bobina de la bujia langa ea. 5.Garniturile uzate de la senzori de la vanosuri, urme de ulei. 6 Garnituri solenoizi vanos, urme de ulei 7.Garnitura pompa vacuum, urme de ulei 8.Zgomotul dintre motor si habitaclu inca neidentificat de la ce poate fi. In rest am verificat urmatoarele. 1.Arcuri supape >OK 2.Axele cu came >OK nu prezinta uzura 3.Valvetronicul ara foarte bine, totul curat, fara uzuri si urme pe axul lui. 4.Bujiile, 3 sunt schimbate recent impreuna cu bobine noi, a 4-a bujie si bobina par ar fi vechi, cred ca de cand a fost fabricata masina. Bujiile sunt curate, au culoare crem spre gri alburiu.....nu stiu cum sa zic, nu sunt umede sau de ulei. Functioneaza OK toate 4 buji impreuna cu cele 4 bobine. In rest interiorul chiuluoasei arata foarte bine. Un mic video mai jos. Astept pareri. https://youtu.be/jtUsdLEr-fE
-
Pffff...se poate repara sau trebuie inlocuita? Alti bani alta distractie. Macar am idee cam ce bani trebuie sa pregatesc si asta doar cu ajutorul vostru. Va multumesc pentru sprijinul acordat. Chiar daca multe lucruri sunt pur informative si rezolvabile doar de catre mecanicul auto,macar am invatat ceva nou despre acest tip de motor. Chiar mia fost si imi va fi foarte util toate informatiile oferite de voi toti. Respect si va multumesc inca o data.
-
Se stinge ultimul cam la 2-3 secunde dupa ce se stinge cel de la baterie. Am observat si eu asta dar mam gandit ca , cauza ar fi nivelul minim al uleiului. Stiti cumva unde este pozitionata in baia de ulei? Cred ca mai mult ca sigur este pompa de ulei cea care scoate sunetul asta. Respect.
-
Sunetul este metalic,gen o tabla metalica care o arunci intr-o oala metalica. Se aude si in video acel sunet. O sa vad ce parere are mecanicul despre acest sunet. Respect
-
Acum ca mam lamurit cu distributia si celelalte 2 probleme,ramane semnul de intrebare la ultima problema. Acel sunet metalic dintre motor si habitaclu care la relanti se aude sub masina in zona bai de ulei iar la decelerare se aude din spatele admisiei. Mam uitat la poze pe net cum arata motorul in acea zona si am observat ca sub admisie am electromotorul. Este posibil sa imi faca figuri bendixul? Specific faptul ca la pornire nu caraie deloc electromotorul sau sa faca ceva figuri. Tot in zona aceea este ambreajul si nimic altceva vizibil. Poate aparea acel zgomot de la un ambraj defect? Ambreajul prinde bine si nu patineaza,nu se aude nici un sunet cand apas sa eliberez ambreajul. Alta chestie ce mai imi vine in minte este pompa de ulei,care numi dau seama unde e dar ma duce cu gandul la ea doar faptul ca se aude in baia de ulei acel zgomot la relanti.......voi ce parere aveti? Respect
-
Multumesc tuturor de raspunsuri. Ma refeream ca daca puteam sa schimb patinele fara sa umblu la lant.....atunci le inlocuiam eu,acum dupa ce miati explicat,am inteles ca doar cea se sus eventual o pot shimba dar nu cred ca se merita efortul. Ma voi limita doar la schimbatul garniturilor si voi lasa toata distributia pe mana mecanicului. Nu as vrea sa decalez distributia mai rau de cat e, incercand sa schimb eu doar patina de sus. Respect.
-
Pai eu asta vreau sa fac, sa scutez manopera. Sa inlocuiesc tot ce pot. Am foarte multe scule si diferite accesori. Pot linistit sa lucrez la masina. Eu chiar as vrea sa schimb patinele si sa merg doar sa imi puna distributia la punc, dar nu stiu daca trebuie sa dau lantul jos de pe pinioane, daca merge scoase patinele fara sa dau lantul jos le schimb si pe alea tot eu, aici chiar as vrea sa imi spuneti care stiti, daca vreau sa schimb si lantul, trebuie dat jos motorul? ce implic aceasta schimbare de distributie? sunt tentat sa o schimb si vreau sa apreciez cam cat mar costa aceasta operatie. Respect.
-
Mersi mult de indicati. Totusi de ce nu pot sa le schimb eu? Am vazut pe youtube cum se schimba si e floare la ureche. Offtopic....eu sunt mecanic mentenanta utilaje industriale de cativa ani....si lucrez cu tot felu de piese,garnituri,cilindri hidraulici si pneumatici.....etc. In domeniu auto nu difera prea mult de cel induatrial....doar ca la auto difera procesul de functionare.....de aceea intreb ca nu stiu exact tot procesul,la parte mecanica ma descurc.
-
Pai singurele locuri unde am scurgeri de ulei sunt la pompa de vacuum si solenoizi de vanos. In rest am verificat motorul si nu mai am urme de ulei prin alta parte. Plus ca in parcare sub masina nu este pic de ulei. Am facut schimbul acum 17k km si am complectat doar cu 600ml de ulei in tot acest timp. In rest nu papa ulei si nu am lasat motorul pe nivel minim. Acum nu am completat ca fac schimbul de ulei si deocamdata nu umblu cu ea pana nu rezolv problemele. Costurile cred ca nu depaseste 2000 de lei. Ceea ce nu mi se pare mult tinand cont ca i tot acest timp de 1.5 ani am bagat aproximativ 150 lei in masina. In rest benzina si cheie. Unde pot gasi o-ringuri pentru solenoizi si pentru pompa de vacuum? Cum pot da jos pompa de vaccum sau cum pot ajunge la ea? Pot pune oricefel de tip de o-ring? Sau sunt ceva dedicate? Respect.
-
Am aceleasi probleme din primul post. masina are 230k km, uleiul e pe nivel minim,umeori se aprinde martorul galben de la ulei. Nu am complectat deoarece vreau sa ii fac schimbul de ulei sk filtre. Respect
-
Am facut urmatorul test. Am scos mufa de la senzorul de pe evacuare,motorul a pornit normal,acelasi sunet pe admisie de toba sparta si acelasi sunet metalic,diferenta.....parca urca mai repede in turatie. Am bagat mufa la loc pe evacuare ...cea din stanga din imagine......si am scoso pe cea din dreapta de pe admisie. Motorul a avut o tentativa de pornire si sa oprit.....am incercat sal pornesc dar nu mai vroia......am bagat mufa la loc si a pornit greu la prima cheie,dupa prima pornire acum motorul porneste normal. Intre timp am vazut ca pe la solenoizi de vanos am ceva urme de ulei si va necesita sa schimb garniturile. Ce parere aveti despe acest test? Nu am facut filmare ca este noapte. De la curea si role nu se aude nici un zgomot,merge rotund si bine la relanti..un pic mai zgomotoz motorul fata de inaintea problemelor. Respect.
-
Exact la mufele acelea ma refeream. Capacul este defapt tubulatura de la admisie. Am crezut ca te referi la capacul de la _chiulasa_. Cand ai scris de curea am crezut ca te referi la distributie si din greseala ai scris curea in loc de lant. Ma duc sa fac o proba. Mersi de indicatie.
-
Mufele de la senzori sunt langa solenoizi vanos? Sau necesita sa dau jos capacul de la _chiulasa_ ca sa ajung la mufa de la senzori. Din ce am tot cautat am dedus ca acolo sunt. Nu am timp zilele astea ca sa dau capacul jos,dar un test fara vanos as face ca sa vad cum se comporta. Poate sambata am timp si dau capacul jos. Daca pornesc motorul fara capac,nu ma umplu de ulei? Ca nu as vrea sa o pornesc si sa fac totuna masina. Eu din ce am vazut pe youtube si plus cand am deafacut busonul,cam sare ulei. Foarte interesant link-ul. Vazusem ceva video cum functioneaza valvetronicul dar nu stiam ca are si vanos, ca cel de pe motorul precedent e destul de mare vanosul si aici vazusem doar acele 2 pinioane mai complexe,habar nu aveam ca defapt sunt vanosurile. Multumesc mult de sfaturi. Revin cu detalii. Totusi sunt in dubi cu sunetul metalic dintere motor si habitaclu situat in zona bai de ulei catre cutia de viteze..... Respect