Jump to content

Ovidiu Muresan

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    330xi E46

Ovidiu Muresan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am vb deja cu cineva insa momentan mai astept...masina mea a avut multe schimbate inclusiv galerii, catalizatoare, insa nu a avut facuta treaba asta. Vreau sa tin masina deci nu ma grabesc nici cu desfacutul motorului pt. ca nu vreau sa pun segmenti de 60 de lei. Mie mi s-a dat un raspuns in "valoarea" de aprox. 1.000 EUR piese, cum ar fi segmenti de M54 si M52, garnituri, simeringuri supape, lanturile de distributie, patine, cuzineti. Probabil vor trebui verificate blocul si chiulasa nu stiu sigur daca intra in pretul asta Merci de raspuns....la banii aia probabil ai facut un motor "nou"
  2. crazyboy, cam cit te-a costat toata "afacerea" segmentilor ? L-am urmarit si eu pe 50s kid pe youtube si as face la rindul meu operatiunea. Masina mea (un 330xi manual din 2004) consuma cam 1 litru la 1000 km. In ultima vreme mi se pare ca a crescut consumul si mai mult. E frustrant sa tot bag in motor ulei la citeva sute de km. Nu fac multi km pe luna cu masina (500 - 700 in medie) iar masina momentan merge cu Motul X-Clean 5w40
  3. Cum naiba sa vinzi masina ?
  4. Decent 500 ml la 2000 km. Eu am facut doar doua schimburi pina acum odata am pus Castrol si odata Motul, ambele cu specificatii LL04 si imi consuma aprox. 1 litru la 1000 km insa ii dau si eu in dinti cind merg cu ea. Doar ca daca iau turatia medie e totusi decenta, avind in vedere ca am 6 trepte... Prima mie de km am mers cu uleiul care era in ea si nu a consumat asa mult, cred ca vreo 500 ml. Dar faza cu becul a facut-o cu uleiul cu care am luat-o, cu castrol si cu motul. Nu a existat nicio diferenta. Pe cuvint ca nici nu mai stiu ce ulei sa pun in ea, toata lumea zice ca sint contrafacute. Ideea e ca oricum mai mult de 2-3000 km nu sta un ulei in ea pt. ca face anul. Ce ulei bagi mai exact ?
  5. Veti ride de mine. Am masina de 2 ani si am facut 4500 km cu ea ) 330xi-ul asta e un moft pt. mine. In anii 2002 - 2003 cind au inceput sa apara pe la noi E46 FL mi-am zis ca intr-o zi o sa-mi iau unul. Evident ca preturile m-au impiedicat, insa acum 2 ani mi-am realizat si visul asta. Masina nu e folosita de zi cu zi, sta intr-un garaj ferit de temperaturile scazute de iarna. Am garajul respectiv de 30 de ani, tatal meu l-a construit si niciodata nu a scazut temperatura sub 0 grade. Uleiul l-am schimbat anul trecut in iulie - august, iar de atunci am facut max. 2000 km cu masina. Anul asta am facut aprox. 250 km cu ea, am iesit destul de rar, nu prea am avut timp. Face intotdeauna la fel cu becul rosu, nu conteaza ca e pornita vara sau iarna, dureaza la fel. Mai "interesant" e ca nu trebuie neaparat sa fie rece motorul, daca merg cu masina si o las nepornita 2-3 ore face la fel. Nu stiu daca pot atasa filmulete aici, am filmat o pornire in garaj acum 1 sapt, iar motorul era inca destul de cald. Vechiul proprietar (tot un pasionat, insa care a folosit masina de zi cu zi) a zis ca la el asa a facut de cind era noua. De asemenea de noua a consumat aprox. 1 litru de ulei la 4000 km daca era condusa normal. Daca "te dai la ea" consumul de ulei creste. Fiind o a doua masina, am vrut sa nu reprezinte o prioritate inaintea vietii de familie, asa ca anul asta am lasat-o mai moale cu ea. Insa intentionez sa ii fac o segmentare + simeringuri supape + orice alta manevra s-ar mai dovedi necesara, moment in care o sa-i pun segmenti de ungere de M52 pt. a rezolva odata cu problema asta care afecteaza toate motoarele M54, sau ma rog pe majoritatea.
  6. Nivelul e tot timpul pe maxim, il verific pt. ca motorul consuma ulei. Ar trebui sa incep prin a schimba senzorul de presiune...ma gindesc... Masina are acum Motul X-Clean 5W40 cu specificatie LL04. Este destul de putin folosita, e a doua masina. In vara ar trebui sa ii fac schimbul si am sa-i pun ulei LL01, am inteles ca pt. motoarele pe benzina e mai indicat acela.
  7. Salutare baieti, stiu ca poate e putin off topic dar am acelasi motor ca si voi, pe un 330xi din 2004, iar la pornirea la rece becul de apa se stinge de indata ce motorul porneste, insa cel de ulei ramine aprins vreo 2 secunde si jumatate. Credeti ca e normal ? La voi se stinge instant ? Masina are aprox. 230.000 km.
  8. E M54, majoritatea consuma ulei O sa ii refac motorul si ii rezolv problema cu un set de segmenti de ungere de M52
  9. Sa inteleg ca pt. M54 ar merge mai bine un ulei cu specificatia LL01 ? Eu am pus Motul X-Clean 5W40 LL04 si il consuma in draci
  10. Eu as opta pt. motorul de 150 de cai si cutia manuala cu 6 trepte. 318d mi se pare putin cam slabut, masina nu e usoara. Nu am condus 318d, nici 320d sa pot fi sigur, eu am motorizare pe benzina. Eu zic sa mai ai niste banuti pusi de o parte pt. ca vei avea nevoie, mai ales daca vrei sa aduci masina in parametrii ei normali.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.