Veti ride de mine. Am masina de 2 ani si am facut 4500 km cu ea ) 330xi-ul asta e un moft pt. mine. In anii 2002 - 2003 cind au inceput sa apara pe la noi E46 FL mi-am zis ca intr-o zi o sa-mi iau unul. Evident ca preturile m-au impiedicat, insa acum 2 ani mi-am realizat si visul asta. Masina nu e folosita de zi cu zi, sta intr-un garaj ferit de temperaturile scazute de iarna. Am garajul respectiv de 30 de ani, tatal meu l-a construit si niciodata nu a scazut temperatura sub 0 grade. Uleiul l-am schimbat anul trecut in iulie - august, iar de atunci am facut max. 2000 km cu masina. Anul asta am facut aprox. 250 km cu ea, am iesit destul de rar, nu prea am avut timp. Face intotdeauna la fel cu becul rosu, nu conteaza ca e pornita vara sau iarna, dureaza la fel. Mai "interesant" e ca nu trebuie neaparat sa fie rece motorul, daca merg cu masina si o las nepornita 2-3 ore face la fel. Nu stiu daca pot atasa filmulete aici, am filmat o pornire in garaj acum 1 sapt, iar motorul era inca destul de cald. Vechiul proprietar (tot un pasionat, insa care a folosit masina de zi cu zi) a zis ca la el asa a facut de cind era noua. De asemenea de noua a consumat aprox. 1 litru de ulei la 4000 km daca era condusa normal. Daca "te dai la ea" consumul de ulei creste. Fiind o a doua masina, am vrut sa nu reprezinte o prioritate inaintea vietii de familie, asa ca anul asta am lasat-o mai moale cu ea. Insa intentionez sa ii fac o segmentare + simeringuri supape + orice alta manevra s-ar mai dovedi necesara, moment in care o sa-i pun segmenti de ungere de M52 pt. a rezolva odata cu problema asta care afecteaza toate motoarele M54, sau ma rog pe majoritatea.