Salutare. De curand am achizitionat un X3 f25, b47 si am o problema careia nu ii dau de cap.
Incep cu ce am schimbat: am curatat DPf, am schimbat senzorul de presiune diferentiala, am schimbat sondele de oxigen ( am luat masina cu eroare pe ele ), bujii oem, releu oem, am resetat DPF-ul. De cand am schimbat toate astea si pana scriu postarea, masina si-a mai facut aproximativ 5-6 regenerari.
Probleme care imi dau batai de cap:
DPF-ul isi face regenerari dese ( 80-100 km ) de mers mixt, cand incepe regenerarea are 26gr soot mass si incepe fara sa aiba request, dupa regenerare mai ramane cu 5 gr soot mass insa oil ash ramane tot 0grame si viata filtrului ramane tot 250.000 km. Valorile pe filtru sunt ok. Inainte de resetarea filtrului gramele de oil ash cresteau, viata filtrului scadea.
astazi am verificat nivelul uleiului pe joja si este peste maxim, ceea ce ma duce la regenerari esuate sau ne terminate
Masina are schimbat pe rechemare egr, admisie, racitor iar ultima interventie pe soft apare ca fiind in 2022 ( nu stiu ce s-a facut atunci ).
toate acestea le-am verificat atat cu ista cat si cu bimmerlink.
ce trebuie sa mai verific ?
multumesc