Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

trafycante

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rm Valcea

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 F25

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

trafycante's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done

Recent Badges

2

Reputation

  1. Deci si la tine tot cam asa, 120-130km. Monitorizezi cu ceva anume ?
  2. Am facut resetarea cu ista, nu am dat regenerare fortata. In timpul regenerarii 630-650 grade, uneori scade la 590. Iar in afara regenerarii 180-350
  3. Multumesc, revin cu update-uri in caz ca ii dau de cap
  4. Da, senzorul este original. @branevl , masina are 227.000, inainte am avut un n47 care se regenera cam pe la 36 grame si 200+ km in oras. Ma gandesc, totusi, ca nu isi termina regenerarile daca oil ash nu creste, viata filtrului ramane tot 250.000km, mai nou am gasit uleiul peste nivel.
  5. @srb_alex, da, a fost resetat. Differential pressure la ralanti, apa la 90 grade, este 8mbar exhaust pressure este 1 bar cu motorul oprit: differential pressure este -1 exhaust pressure este 99mbar
  6. Salut, multumesc pentru raspuns. Dupa ce am schimbat senzorul am resetat dpf-ul ( baiatul care a facut asta, a zis ca a urmat toata procedura ) legat de backpressure se verifica cu motorul oprit sau pornit ? Ca am auzit de ambele variante In alta ordine de idei, ce am uitat sa mai scriu in postarea initiala, e faptul ca si inainte si dupa ce am facut toate ,,reparatiile,, valoarea de soot mass apare 8grame, apoi sare la 10 , apoi sare la 9, apoi la 11 Si tot asa…
  7. Salutare. De curand am achizitionat un X3 f25, b47 si am o problema careia nu ii dau de cap. Incep cu ce am schimbat: am curatat DPf, am schimbat senzorul de presiune diferentiala, am schimbat sondele de oxigen ( am luat masina cu eroare pe ele ), bujii oem, releu oem, am resetat DPF-ul. De cand am schimbat toate astea si pana scriu postarea, masina si-a mai facut aproximativ 5-6 regenerari. Probleme care imi dau batai de cap: DPF-ul isi face regenerari dese ( 80-100 km ) de mers mixt, cand incepe regenerarea are 26gr soot mass si incepe fara sa aiba request, dupa regenerare mai ramane cu 5 gr soot mass insa oil ash ramane tot 0grame si viata filtrului ramane tot 250.000 km. Valorile pe filtru sunt ok. Inainte de resetarea filtrului gramele de oil ash cresteau, viata filtrului scadea. astazi am verificat nivelul uleiului pe joja si este peste maxim, ceea ce ma duce la regenerari esuate sau ne terminate Masina are schimbat pe rechemare egr, admisie, racitor iar ultima interventie pe soft apare ca fiind in 2022 ( nu stiu ce s-a facut atunci ). toate acestea le-am verificat atat cu ista cat si cu bimmerlink. ce trebuie sa mai verific ? multumesc
  8. Ceva vesti ? Problema cu regenerarile dese la b47 o am si eu, nu am nicio eroare, am schimbat ambele sonde de oxigen si degeaba…nu stiu ce sa mai schimb…multumesc
  9. Ba da, dar nu se sterg cele doua erori, doar una din ele a disparut. am schimbat-o pe cea de dupa catalizator, o schimb si pe cea de pe catalizator sa vad daca scap de ele. oare din cauza asta sa isi faca regenerarile cam la 60-80 km in oras ?
  10. 283300: Lambda Probe, heating control: intrerruption 282D00: Lambda probe, heating control: short circuit to positive cu acestea doua am ramas dupa ce am schimbat Lambda de dupa catalizator
  11. Iti multumesc, am schinbat-o pe cea de dupa catalizator, a disparut doar una din cele 3 erori. O sa o schimb si pe cea de dinainte
  12. Salut, asta e cea de pe catalizator sau cea de dupa? Mulțumesc
  13. Mersi, speram sa le mai aibe drumuri bune tuturor
  14. Salut, mai poti pune odată pozele? Nu merge link-ul, merci
  15. Salutare, tot incerc de azi dimineata sa fac NCS Dummy sa mearga, am incercat cu diferite baze de date si imi da aceeasi eroare: No chassis found for NCS expert DATEN folder. Make sure the path is correct. De la ce imi da asta ? Nu ma intereseaza sa fac bani sau mai stiu eu ce, vreau sa codez strict la masina mea ( E46 2.0d din 2001, LCM 3.6 )
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.