Jump to content

fanelu2803

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    e60/520i

fanelu2803's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. @DOY: Ala a fost primul loc unde s-au uitat. Chiar mi-au pus un modul nou de proba ca sa vada daca de acolo pleaca problema si din pacate tot nu mi s-a aprins M-ASK-ul... Au verificat toate cablurie, fibra optica, tot nimic. In plus, la proba cu un M-ASK spare mi-au aratat ca pleaca monitorul si am sunet deci treaba-i cam clara.
  2. Salut, Gasesc si eu un modul M-ASK cu codul 65126942522,pentru e60, second hand? Multumesc!
  3. @DOY: Da ... stiu ca imi cer mult si am gasit si eu pe eBay modulul dar din pacate era deja vanduta. Caut sa gasesc in continuare ... am trimis mail la cateva firme de dezmembrari din Germania ... sa vedem ce-o fi. In momentul de fata nu mai merge nimic: n-am sunet, navi, PDC, clima control, radio, etc. Nada! E foarte frustrant... @robytza: Multumesc! Acum ii dau un mesaj!
  4. Salut, Ma intereseaza si pe mine modulul ASK cu PN original: 65126942522 Mi-a crapat definitiv si l-as lua Second Hand. Masina e E60 din 2003. Multumesc!
  5. Salut, Cine ma poate ajuta cu un modul M-ASK cu part number-ul 65126942522. Ma intereseaza evident SH pentru ca de nou stiu cat costa ca doar am fost la reprezentanta si mi-au zis. Multumesc!
  6. Salut, Acum vreo 2 saptamani mi-a murit pur si simplu ecranul de la e60, am fost la doua service-uri, Dormag si Filaret si la ambele din pacate raspunsul a fost ca modulul ASK este mort definitiv. Pretul de inlocuire de nou e 100 milioane si a venit ca un trasnet pentru ca sincer ma asteptam sa fie mai rezonabil. Ca sa nu mai zic ca nu include manopera si resoftarea. Ideea e ca, daca tot e sa dau o gramada am doua variante: fie il inlocuiesc si ma aleg cu ce aveam inainte dar cu banii dati, fie fac frumusel un upgrade la BMW Navi Professional si schimb M-ASK-ul cu CCC, schimb monitorul cu cel lat si modulul iDrive. Ideea e ca am primit de la un baiat cotatie de pret pentru upgrade la Professional, dar evident cu piese SH din Germania, ceea ce nu m-ar deranja insa vreau sa mai aflu si alte pareri. Intre timp caut asiduu pe net piesa cu Part Number 65126942522, adica modulul existent. Are cineva idee de un site de dezmembrari unde as putea sa-l gasesc? Daca e cineva care se ocupa cu dezmembrari sau cu aducerea pieselor SH, va rog sa-mi scrieti. Sunt ok sa platesc un pret rezonabil. Altfel, daca mai e cineva din Bucuresti care sa se bage la upgrade si are de unde sa-mi faca rost de piese as aprecia un private message. Nu-mi vine sa cred ca la o masina de 8 ani care are doar 100mii km si e BMW se poate sa pice asa dintr-o data partea electronica. In fine... Asta e! Daca aveti sugestii le apreciez! O zi excelenta tuturor!
  7. Hai sa va mai zic niste chestii tari legate de Dormag. Repet ... am dat cam vreo 24 mil pe revizie. Lucru care nu m-ar fi deranjat daca nu simteam ca ceva e in neregula. Repet ca sa fie f clar. Dau oricat pentru masina sa fie in regula insa nu imi place sa fiu furat. Hai sa va dau un exemplu: Am dat pe ulei Castrol 0W40 la Dormag cam 90 RON/litru cu tot cu TVA. Am gasit insa pe oilshop.ro acelasi ulei cu 50RON/litru :blink: Am dat pe placute fata 430 RON ... Le-am gasit OEM (deci de fabrica BMW) cu 250 RON (TVA inclus). Incercau ei sa ma combine sa schimb si discurile ca cica au facut un pic de burta (hahahahh) si ca-mi dau ei discuri ventilate .. nu chiar cele mai tari cu 500 RON bucata. Am sunat la Al Padrino si mi-au dat pretul 177RON (TVA inclus).... E clar ca baietii is baga adaos la greu. Parerea mea ... chiar daca n-am facut calculele exact ... e ca din cei 24 mil pe revizie, cam 10 mil am dat degeaba. Ideea e ca oricat as castiga (si aici chiar nu pot sa ma plang) nu imi place sa dau mai mult doar asa ca un moft. Cred ca cine munceste stie f bine ce inseamna valoarea banului si ca nu se obtine chiar asa usor. Vorba lui Prigoana: "Daca aruncam cu bani in stanga si in dreapta credeti ca mai faceam eu milioane de euro?" In orice caz. Din toata povestea asta am iesit cu o invatatura de minte. La Al Padrino par sa fie niste preturi super ok la piese si in mod clar la urmatoarea revizie o sa ii sun cu ceva timp inainte, comand piesele si apoi ma duc la service (oricare ar fi) cu lectia invatata. :)
  8. Hmm ... intr-adevar face mai mult abur cand e rece motorul. Insa si cand e cald (optim) face abur. E adevarat ca mai putin dar tot face. Ideea e ca am incercat sa-mi dau seama daca e miros de ulei ars insa nu pare ... sa fie benzina ne arsa ... poate ... dar nici asta nu pot sa-mi dau seama ca parca totusi miroase a catalizator (stiti voi a ce :blink: prrrr)
  9. Dar nimeni n-a zis nimic de abur in exces. Si mie mi se pare ca atunci cand stau pe loc la semafor sa zicem iese cam mult abur comparativ cu alte masini. Si cand zic mai mult inseamna considerabil mai mult. Nush daca imi mananca ulei pentru ca deabia am facut schimbul acum 1 saptamana dar o sa ma uit sa fac comparatie. Prin urmare ... care-i treaba cu aburul?
  10. Sal. Parerea mea e ca inainte de toate sa incerci sa mergi pe la unii care polisheaza bine. S-ar putea sa iesi mult mai ieftin decat daca o vopsesti si in plus nu se va vedea nici diferenta de culoare. Alegerea ta ... eu asa as face. Si preventiv poti sa faci si ce zice Dan98 :blink: evita sa te mai duci s-o iei de la scoala :)
  11. Buuuun.... M-a sunat acum de la Dormag sa-mi spuna ca mi-au venit bucsele de la bara stabilizatoare fata si sa ma intrebe cand ma duc sa le monteze. Pentru ca deja le-am platit o sa ma duc :blink: (parca vad ca iar imi dau un "super pret"). O sa ma duc pentru ca deja le-am platit si nu mai are sens sa ma agit pentru o manopera mai buna la alt service acum. Va zic saptamana viitoare cat m-a costat dat jos scutul :) si schimbat bucsele :):D:D Pun pariu ca o sa ma coste inca vreo 300RON
  12. Am inteles ideea legata de Dormag :blink: O sa ma duc la Filaret data urmatoare sa fac si comparatie. Intr-adevar mi s-a parut ca tipul de la piese (la Dormag) s-a gandit sa-mi dea asa o mica teapa fiind prima oara cand ma duceam la ei si probabil ca mi-a bagat pe gat ce pret a vrut el la piese. Sincer, nefiind cunoscator in domeniu si pentru ca am luat masina pentru ca m-am indragostit de ea, nu m-am uitat la bani. Dupa ce am citit insa mi s-au aprins beculetele. Dau oricat e nevoie sa fie ok masina dar uite ca poate dau mult si pentru piese proaste. Mai bine dau mult dar pe piese bune, nu? In plus, zilele trecute am vb cu un prieten care are service auto (Citroen si Peugeot) si mi-a zis ca patronul de la Dormag a lucrat la el la service acum ceva ani si ca e super jegos ... cum te prinde, cum incearca sa te faca de bani. Ca avantaj insa e ca cica se pricepe foarte bine la BMW-uri ... dar nu stiu cu ce ma incalzeste pe mine asta ca doar nu lucreaza el la masina mea, ci mecanicii lui. O chestie f importanta pe care am uitat s-o precizez. Cand mi-a facut constatarea software ori era batut in cap mecanicul ori am eu o problema. Se conecta, citea mesajele de eroare anterioare insa nu putea sa intre sa vada starea curenta a motorului (ex: timpi de admisie, evacuare, grafice, etc.). Acum ma intreb daca e de la softul meu sau de la programul lui. Bineinteles ca mi-a sugerat sa vin sapt asta sa vb cu "sefu'" ca sa imi faca o diagnoza la soft si sa imi faca upgradurile necesare insa daca ziceti ca se intinde la pret aiurea ... o sa ma mai gandesc daca ma mai duc la ei. deci? .....
  13. Hai ca am rezolvat. Am fost la un service BMW (DORMAG) de pe Despot Voda nr 46-48B. Sa-mi ziceti daca am scapat ieftin sau nu: Ulei Castrol 0W40 (7L) - 550RON Filtru Ulei - 50RON Ulei ServoDirectie (2l) - 150RON (1L si ceva l-a folosit sa spele instalatia) Filtru Aer - 100RON Filtre Polen - 120RON Placute Frana Fata - 430 RON Placute Frana Spate - 330 RON Senzori Placute (Fata + Spate) - 120 RON Bucse Bara Stabilizatoare Fata - 135 RON Nu sunt 100% sigur ca sunt la virgula preturile de mai sus insa cam pe acolo a fost (am devizul dar mi-e lene sa-l caut :blink:) In total am dat vreo 24 milioane cu tot cu spaga. A mai ramas sa ma intorc sa-mi puna bucsele ca si-asa a trebuit sa ma duc la indreptat jentile ca am luat niste gropi cam urate saptamana trecuta si o sa-mi faca atunci si geometria. Ce parere aveti? E ok ca pret? Pe mine m-a atras faptul ca intr-adevar am stat langa masina toata perioada si am fost sigur ca nu-mi scot piese originale sa le inlocuiasca cu mizerii. Astept reply.
  14. Am nevoie sa fac revizia de 50k (conform iDrive). Vreau ajutorul vostru sa-mi spuneti care sunt service-urile cu cei mai buni meseriasi BMW din Bucuresti. Am tot citit pe forum de experiente neplacute la Automobile Bavaria ... exista si altundeva unde pot sa merg? Alta intrebare ar fi ... cam ce trebuie sa-mi faca la service la revizie in conditiile in care am: 1. Computer-ul nu-mi arata nici o eroare/problema 2. Uleiul imi arata ca mai e ok 15000km 3. Filtrul de polen 60000km 4. Placute fata 11000km 5. Placute spate 16000km 6. Bujii 45000 km In rest doar consumul e putin mai ridicat (17-18%) dar cred ca tine mai mult de mine si de traficul din Bucuresti. Multumesc pentru ajutor. _______________________________ Proud owner of a 520i (E60)
  15. :blink: 15% ... poti sa te consideri fericit. Eu fac in general cam vreo ora si ceva de acasa (Militari) pana la munca (centru) dimineata pe la 8-9 si cam o ora inapoi seara pe la 7-8. Consumul meu este de approx 17-18% asta pentru ca pe o distanta de 8km mai mult stau decat merg :) Cu toate acestea cand ies la drum lung e nemaipomenita ... 9% la 200kmh pe A2 pana la mare ... in 50 min am fumat autostrada :). Nu sunt vitezoman si in general imi place sa fiu safe insa la 200 la ora nu ai nici cea mai mica senzatie de teama. Ca sa fiu un pic rautacios (si o zic pentru toti :)): Daca vreti consum scazut luati-va Toyota Yaris :):D:D:D Eu mi-am luat si statie de benzinarie de cand mi-am luat BMW :) Povestea masinutei mele e o telenovela (ca tot isi zice fiecare parerea). Vroiam in toamna anului trecut sa-mi iau masina (sa schimb rabla cu care mergeam) si eram extrem de pasionat de Audi. Vroiam un A4 pentru ca imi placea la nebunie si am stat vreo 2 luni pe ganduri si pe net sa gasesc cea mai potrivita alegere (sh). Am cautat la noi, in Germania, Austria .. etc. M-am si plimbat cu cateva ca sa pot face comparatie. Toate pana intr-o seara cand un coleg de-al meu mi-a zis ca vinde Bmw-ul abia adus din Germania si m-a intrebat daca vreau sa ma plimb cu ea. Din momentul in care m-am urcat in ea am simtit ca s-a sucit ceva in mine ... cand am ajuns pe DN1 eram pierdut... A doua zi am facut pe dracu in patru si am cumparat masina fara sa ma mai gandesc nici o clipa. :D Dragoste la prima vedere? Nici cu nevasta-mea (chiar sunt casatorit) nu a fost asa. Ce m-a dat gata a fost torsul masinii la 6k ture si kickback-ul de la 3k de ture in sus. Daca esti om de familie ca mine poti merge pana in 3500 fara probleme ca masina de oras :D dar cine poate rezista sa nu apese pedala?!?!?! A scris cineva mai sus ca dupa ce te dai jos din masina si pleci mai intorci macar o data capul sa o privesti. Va pot spune cu siguranta ca odata ce te-ai urcat intr-un Seria 5 nu mai vrei nici macar sa te dai jos din ea. O masina excelenta din toate punctele de vedere. Bate la fund orice Audi. Cine ar fi crezut ... __________________________________ Proud owner of a BMW 520i (E60)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.