MrDevILL
Members-
Posts
104 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Cluj
Previous Fields
-
Masina
BMW F10 520 D
MrDevILL's Achievements
Newbie (1/15)
23
Reputation
-
Salut, Nu vreau sa te speriu, dar in proportie de 90% sunetul este identic cu cel ce l-am avut eu in momentul in care s-a spart rulmentul de la arborele de echilibrare -> rezultat nevoie de motor nou. SI eu am mers aprox 30 de km cu sunetul ala la motor dar nu am turat peste 1200 tocmai sa nu patesc ce ai patit tu (ziceai ca s-a oprit motorul de tot) Cel mai probabil din cauza arborelui fara rulmenti distributia a sarit de la punct sau altceva s-a intamplat pe acolo asta in cazul in care motorul nu mai porneste. Dar eu sunt aproape sigur ca asta e cauza... acelasi zgomot si comportament a fost si la mine. Pt mai multe detalii : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129412-diverse-probleme-cu-motoarele-n47/page__view__findpost__p__2282977
-
Salutare lume, Nu am mai scris nimic de ceva vreme si am zis sa mai pun pe aici ce am mai facut la masina... au trecut aproximativ 2500 de KM cu motorul nou si din punctul asta de vedere totul e ok. Am schimbat bucsile de la bratele mari de pe fata din cauza unor zgomote ciudate la franare cand se oprea masina pe loc... s-au rezolvat problemele in proportie de 90%, dar totusi pe fata stanga trebuie sa schimb de tot bratul pentru ca incepe sa cedeze un pivot (cred ca o sa le schimb pe amble macar stiu o treaba). Am verificat masina daca are scurgeri sau scapari de antigel sau alte lichide.. totul e ok (ce ma ingrijora pe mine, e defapt comportament normal la rece dar in urma la ce am patit eram un pic paranoic) Am mai schimbat ceva plastice (carenaje) rupte de la borduri. Am indreptat 2 jante (am pus rotile de iarna) care erau indoite si acum nu mai am acea vibratie enervata intre 115 si 135, doar la 120 se simte ceva foarte foarte slab, dar e posibil sa fie si de la drum ca nu face tot timpul sau de la pivotul cu probleme. In rest toate bune si frumoase, i-am dat o spalare ca la carte ca nu a primit de mult asa ceva, un polish fin pentru unele mici zgarieturi de suprafta iar apoi ceara pentru protectie in sezonul rece.
-
Felicitari pentru masina ! si pentru pasiunea pe care o pui pentru ea ! :goodjob:
-
Din cate stiu eu, se masoara cu un subler grosimea totala a discurilor. Buza poate sau nu poate sa fie relevanta, ceea ce conteaza e grosimea totala.
-
Salut, Eu cand le-am schimbat, aveam 21 mm si 22 mm stanga si dreapta, din cate mi-au zis e cam bine sub limita. Parca minim era 23 din cate tin minte. Cel putin asta am auzit de la service.
-
Am inteles, eu am EDC pe masina si se comporta perfect si vreau sa fie asa pana cand o dau mai departe.
-
Marius, ti-am trimis PM Am vazut ca ziceai de ceva probleme legate de EDC si ca te-ai ferit de asa ceva, care ar fi problemele respective? Merci
-
Salut, felicitari pentru masina, ai facut alegerea corecta la "uzina". Sa o folosesti sanatos si fara evenimente! Legat de sistemul de sonorizare (nu vreau sa se considere reclama sau alte chestii), eu ma gandesc sa imi fac un upgrade la boxe, momentan am sistemul Hi-Fi (12 boxe -- 5 medii -- 5 tweetere si 2 sub-uri), eu am sa inlocuiesc doar mediile si tweeterele, daca te intereseaza si desigur daca ma hotarasc sa fac upgrade-ul putem discuta.
-
Foarte deacord cu tine, parerea mea e cam aceiasi. Problema e ca poluarea industriala + cea umana (gunoaie, deseuri, etc) + cea auto, toate contribuie la acelasi lucru. Este foarte clar ca totul se invarte in jurul banilor si a puterii. Nimeni, dar absolut nimeni din "elitele lumii" nu se gandeste decat la propria bunastare, restul, adica populatia e "carne de tun". Problema e ca in ultimul timp se ingroasa gluma in toate domeniile. In auto e vorba de minciuni grosolane legate de poluare, consum, fiabilitate.. parerea mea e ca totusi noi suntem de vina pentru ca ii credem si inghitim orice ni se spune. Foarte bine au facut americanii, mai trebuie cate o palma din asta (desi e clar in favoarea lor) sa se mai trezeasca unii, problema e ca doar unii se trezesc, restul "dorm" linistiti si inghit orice li se spune.
-
Toata treaba asta cu normele de poluare e foarte indreptatita... in ultimele decenii s-a poluat in draci fara sa se tina cont de nimic si deja se vad urmarile astea din ce in ce mai rau. Revenind la problema VAG, toti mint doar ca sa dea bine pe hartie, cati dintre voi ati ajuns la consumul declarat? Cel putin eu niciodata, nici macar daca merg ca o babuta. Iar apoi intervine alta problema --> fiabilitatea, cu cat incerci sa reduci poluarea la un motor cu combustie interna cu atat o sa apara probleme din ce in ce mai mari... a se vedea N47 de la BMW. Solutii alternative sunt destule, dar industria petrolului e prea puternica si interesele prea mari.
-
Eu ma gandesc ca ar fi posibil sa se auda daca piesele puse nu sunt cele originale (ultimele piese OEM aparute) si schimbul s-a facut cu un kit de distributie pe producator (Febi, etc). Daca piesele sunt cele originale e posibil sa fie ceva rola pe care nu o auzeai inainte, asa e si la mine.. se aude un zgomot ritmic la rece... dar in fata motorului deci 99% ca e o rola.
-
Da, arata foarte bine MAK Luft, daca le gasesti la un pret bun eu zic sa le iei pana acum sunt destul de multumit de MAK, rezista chiar bine. Din greseala am luat un mega opritor (munte) la 50 Km/h si au rezistat eroic... nu as mai repeta asta pentru sanatatea articulatiilor si suspensiei masinii, dar ce sa-i faci, neatentia asta.
-
Din cate tin minte le-am prins la 550 ron bucata, era ceva promotie pe un site. Initial vroiam sa le iau de pe emag, dar acolo cu tot cu reducere erau la 650.
-
Cateva poze cu MAK-urile pe 17 pentru mase si of course oricine altcineva care vrea sa isi ia: http://i59.tinypic.com/2ni2x5j.jpg http://i61.tinypic.com/169qmas.jpg http://i62.tinypic.com/2s0iyr6.jpg http://i62.tinypic.com/14uz50l.jpg
-
Da, am avut cateva "distractii" cu masina, acum s-au rezolvat aproape toate, am analizat mai bine comportamentul masinii dimineata si e doar abur/condens, mirosul vine de la motorina presupun si din cauza ca fac mai multe drumuri scurte 4-5 pe zi si mai ramane ceva motorina nearsa in DPF, mirosul l-am sesizat dupa ce s-a facut regenerarea fortata la DPF. De sobolan am scapat sper sa nu mai vina si altii, cum ziceam au avut grija pisicile din zona de el (deobicei am una sau doua care dorm chiar sub masina), chiar a 2-a zi dimineata era "papat" langa masina, am observat ca au si "marcat-o" pisicile sa se asigure ca nu mai vin altii, dar preventiv am sa spal motorul pentru ca s-a si adunat ceva praf pe el si prin compartimentul motor. Exista 2 solutii anti-rozatoare: 1 pentru inlaturarea mirosului adica spalat 2 dupa ce se spala motorul se da cu solutia in compartiment (are un miros respingator pentru sobolani) Rozatoarelor nu le place mirosul de menta si busuioc asta cica e dovedita faza... in cel mai rau caz plantez niste busuioc si menta chiar langa locul de parcare.... au plantele grija singure sa se inmulteasca Presiune in vasul de antigel nu am, am verificat uleiul si antigelul aproape zilnic timp de 1 saptamana jumate si nu am observat pierderi sau sa se amestece cele 2 intre ele. Ce ma enerveaza e ca am facut reconditionarea la turbo si mai bine luam unul nou. Nu stau in Floresti, stau in Andrei Muresanu, sobolanul probabil s-a ratacit de la ceva ghena de gunoi din zona duminica cand a plouat destul de serios si cauta un loc sa isi faca cuib dar nu a gasit locul potrivit. In rest asta este... masina nemtzeasca .... dupa ultima stire legata de grupul VAG se adevereste ce ziceam eu... nemtii mai nou "trag matza de coada" cu ingineria. Cu toate sistemele extra, cred ca a fost 2500 de lei, adica alarma, senzori de prezenta si perimetru, senzori de inclinare, telecomanda cu raza de 1.6 KM, etc. Da merge si din telecomanda masinii cat si din cea a alarmei, avantaj la alarma ca are raza mare si vad tot ce se intampla cu masina de la distanta. Merci, sa nu mai am probleme cu ea ca deja sincer puteam sa mai imi iau una mai veche. Da, o sa le fac o poza azi un pic mai incolo sau maine si o sa pun o poza cu ele, mie imi plac foarte mult. Singura problema ce ma enerveaza e ca orice jante/anvelope as avea exista o vibratie intre 115 si 135 la ora (sa ma duc cu 100 ii imposibil, deci merg peste 140 si nu mai simt nimic), am incercat toate variantele de echilibrare si reglaj geometrie si nu am scapat de vibratie... asta cred ca si din cauza aparatelor de calibraj de la noi, cand am luat-o vibratia era aproape imperceptibila. Dar dupa o documentare pe net, multe F10-uri au problema asta si is foarte sensibile la chestii de genu.