Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

ulm 524td

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    deva
  • Interests
    524 td '93

ulm 524td's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salve! am patit cam acelasi lucru. prima data a fost din cauza distributiei (rola intinzatoare praf), apoi din cauza pompei de alimentare din rezervor (debit mic). am schimbato si acum e ok. (500 lei).
  2. am un mic "bai". la prima pornire din zi, uneori, dau la automat cam un minut, dupa care toata ziua nu am probleme cu pornirea. am inlocuit doua bujii care erau arse dar... problema a ramas. in mers, motorul trage bine. nu intotdeauna se intampla sa am o pornire grea. uneori o ia din prima. aveti idee ce ar putea fi ?
  3. sal' florica. un bendix pt. (e34), 525 tds, s-ar gasi ? eventual si bobina.
  4. 524 td e 34 din '93... dar... motorul e TDS din '96. e posibil ??? [ ( 524 nu are tds) 525 are, e posibil sa fie schimbata doar pompa de injectie?]
  5. salut manole. la mine pornea "normal", indiferent de temperatura exterioara. probabil de asta nici mecanicii nu si-au dat seama de ce aveam astfel de probleme. initial am banuit ca e limitatorul de turatie dar el ar fi trebuit sa taie alimentarea de la 4500 rpm. inca ceva. dupa ce am schimbat distributia, zgomotul produs de motor sa redus foarte mult.
  6. salut terry. sunt si eu un proaspat posesor de bmw, asa ca nu lua ce spun ca si litera de baza. am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta. daca inca nu ai rezolvat inca, sper sa te ajute. imi vedeam fumul in retrovizoare cand turam motorul iar daca schimbam vitezele intr-un mod sportiv ma dadea "in nas". motorul se oprea daca nu apasam ambreiajul. nimic din toate astea nu se intamplau daca schimbam vitezele lin sau nu porneam din panta accentuata. problema a fost cureaua de distributie. rola era uzata si nu o tinea intinsa . deci cand turam motorul, facea o bucla si se misca putin de la "punct". am avut noroc mare ca nu a cedat. ca si costuri, rola plus curele au fost 420 ron, manopera 250 ron. motorul este un 524 td din 96 pe o caroserie e34 din 93. bafta!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.