Mircanu
Members-
Posts
88 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Desert
Previous Fields
-
Masina
Toyota V6/BMW 320
Mircanu's Achievements
Newbie (1/15)
27
Reputation
-
eu am facut zilele trecute un drum de 300 de km, mers constant cu 119km/h pe cruise control, consumul mixt a scazut doar la 9.8l%. Parerea mea este ca, la mine cel putin, consumul afara nu scade niciodata sub 8% decat daca poate, se merge constant cu 90-100km/h. Mie, vara cu ac, consumul mixt e in jur de 12 l%. viteza medie e undeva la 48km/h.
-
Salve, Da, alea sunt jantele. M194. M-am uitat pe estimarea de la service ptr schimbul de cauciucuri si acolo spune 255/40 ptr spate. Nu e asa mare diferenta, cred ca e ok.
-
Asa e. Am luat de buna ce a fost inainte pe masina si nu mai mai verificat eu. Cred ca nu e problema, diferenta e mica. Unii le pun la fel pe toate 4.....
-
Salve, Am si eu una cu acelasi motor. De curiozitate, ce consum ai? Sa o stapanesti sanatos!
-
Salutare. Un mic update la masina asta. Km actuali 120k. tocmai i-am facut service si am schimbat uleiul (acum au pus 5w30 shell), filtru de aer si bujiile. BMW a recomandat schimbarea filtrului de ac, suspensia pe fata si cureaua de alternator. Astea o sa le schimb in alta parte. Suspensia poate sa mai astepte, nu e atat de rea cum zic ei, sunt pusi pe luat bani. Masina a primit si gume noi. A avut inainte Pirelli care dupa parerea mea sunt slabe. F zgomotoase. Cand am luat eu masina aveau 15k rulati. in total s-au facut vreo 40k km cu ele, zgomotoase au fost de la inceput de cand am luat masina. De mentionat ca fostul proprietar a pus runflat pe fata si normale pe spate, poate si asta a fost un factor, insa eu o sa stau departe de pirelli, pe viitor. Am pus acum Continental si e o diferenta ca de la cer la pamant. Am renuntat sa pun runflat, pentru ca masina asta e folosita numai in oras, daca fac vreo pana o rezolv eu usor.oricum, nu am facut nici o pana in 10 ani, sper sa ramana asa. Am pastrat configuratia de dinainte cu 225/45 pe fata si 245/45 pe spate. Masina merge bine si sunt multumit de ea (lasand la o parte ca costurile de intretinere ridicate, asumate). consum mediu 10l %, asta fara aer.
-
Asa o fi, insa eu nu mai stau in loc de bateria asta. Daca tine mai putin asta e..... Am pus una noua, am resetat computerul, de la BMW mi s-a spus ca nu trebuie inregistrata......mai mult nu mai fac. Redresor nu am si nici nu cred ca o sa cumpar unul. Va multumesc oricum ptr sfaturi.
-
Deci, am gasit un service specializat in bmw. La tipul meu de masina, integistrarea bateriei e o vrajeala. Unele bmw-uri ar avea optiunea ca atunci cand e schimbata bateria si sa se introduca amperajul daca e unul diferit. Alternatorul va incarca in functie de asta si de starea bateriei. La cazanul meu nu e nevoie. E mai simplu la minte. Alternatorul incarca normal si inainte de reset si dupa. Tot ce au facut a fost sa stearga mesajul de baterie slaba.
-
Da, la Das o sa sun. Merci. Mergeam azi, da fiind vineri e inchis. La dealer am sunat sa intreb de baterie, cea mai ieftina era 1400dhs. Eu am dat 800, daca mai dau 200 pe integistratat, tot e mai bine.
-
Merci. M-ai linistit. Ideea e ca i-am sunat inapoi, au recunoacut ca stiau de integistrare, insa nu au cele necesare asa ca merg pe burta. Au oferit sa-mi dea banii inapoi. Am tot citit si eu despre procedura asta si ce inseamna. Cred ca BMW nu a avut ce face cand a inventat IBS-ul asta..... O sa las bateria asta si o sa caut un service care are ce-i trebuie pentru a face integistrarea. Sper sa nu se arunce astia la pret aiurea. Imi place sa fie totul ok la masina.
-
Eu ma bucur, dar vreau sa stiu daca las bateria asta asa sau ma duc sa o schimb cu una de 90. Daca ma poate lamuri careva, as ramane recunoscator.
-
Am sunat la service bmw si mi-au spus ca daca e tot de acelasi amperaj cu cea dinainte nu trebuie sa fac nimic...... Ce sa mai inteleg!?
-
Nici una nici alta. De fapt, vreau sa cred ce aud, desi cam stiu ca nu e adevarat. Deci, imperecherea asta se face numai la bmw? Presupun ca nu si un service mai rasarit are cele necesare.
-
Merci. Am luat Bosch, pana la urma. Masina avea de 90, originala BMW Varta. Bosch este de 100. Bateria a fost inlocuita de unii specializati in baterii care vin acasa si iti fac treaba in fata casei. Le-am spus ca trebuie inregistrata in soft si mi-au zis ca se poate pacali softul ca e aceeasi bateria si asta au facut. O fi vrajeala, nu stiu!
-
Azi dimineata, masina nu mai porneste. Invarteste un pic si moare imediat. Apare semnul ala de exclamare portocaliu pe display. Cred ca e bateria, desi nu a dat nici un semn de oboseala inainte. M-am uitat la baterie si e bmw, cred ca cea originala cu care masina a plecat din fabrica si atunci se explica. Ochiul ala parca e galben (nu se vede f bine), ceea ce indica schimbat. Am chemat pe unii care ofera vin, verifica si schimba baterii, sper ca asta sa fie. Nu vreau sa ma gandesc ca s-a stricat electromotorul sau mai stiu eu ce..... Daca o schimb, gagii cica au unele coreene si bosch. La ambele branduri au doua variante, una de baza si una cu amperaj mai mare. Ce sa iau? Daca e careva pe faza. Multumesc. PS: luna asta se implineste un an de cand am masina. Am facut 20k km cu ea, ceea ce este mai mult decat am crezut ca o sa fac.
-
Un mic update. Masina a ajuns la 111k km si coafura rezista. Toate bune si frumoase, isi face treaba. Consumul mixt e la 10.4%. Aerul conditionat e slabut. La peste 40 de grade se chinuie sa raceasca masina.