Jump to content

Rico24

Members
  • Posts

    336
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Rico24 last won the day on May 10 2017

Rico24 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sfantu Gheorghe, Covasna

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d 2010 LCI, 316ti E46 Compact

Recent Profile Visitors

10487 profile views

Rico24's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done

Recent Badges

88

Reputation

  1. Rico24

    F20 2011

    Salut. da, inca o mai are sotia. probleme nu am mai avut. motorul merge bine acum. cel mai probabil mananca ulei pe la simeringurile supapelor si a ta. nu ai ce face cu ulei mai gros, trebui inlocuite alea. nu am verificat nivelul de ulei inca din lipsa de timp dar o sa o fac si revin cu update.
  2. Rico24

    F20 2011

    am desfacut motorul intrucat periodic ramanea in 3 cilindri. am rectificat _chiulasa_, am inlocuit simeringurile de la valve, si s au inlocuit si valvele de pe partea de admisie intrucat erau deteriorate la tulpina. am pus si segmenti noi daca tot era desfacut, ca sa elimin orice posibila cauza sa mai manance ulei. am schimbat si pompa de combustibil din rezervor cu una noua, pt ca functiona cu intermitente si nici nu fusese schimbata niciodata. e un intreg ansamblu, pompa, filtru, regulator care se schimba. am facut si un stage 1 dupa toate astea care teoretic a dus masina la 220 cp. n am avut timp de dyno inca.
  3. Rico24

    F20 2011

    schimbat ulei. am pus liqui molly 4100, 5w-40 schimbat antigel schimbat protectii amortizoare spate. km: 204750.
  4. Rico24

    F20 2011

    da, din pacate nu cred ca aia e cauza. masina e folosita mai mult ĂŽn oraș si nu are unde sa i dea talpa. vedem...
  5. Rico24

    F20 2011

    inlocuit bujiile si bobinele cu altele noi, originale. masina avea misfire pe 3 cilindri si mergea intrerupt. acum merge ok. masina consumă ulei, cauza e necunoscuta deocamdata. masina, nu prezinta scurgeri, ci uleiul e ars. am inlocuit anul trecut odata cu distributia si simeringurile de la supape, capacul cu valva pcv...cam ce variante ar mai fi pt consumul de ulei? turbina? altceva? o sa inlocuiesc uleiul cu Liqui molly 4100 5w-40, si o sa schimb si antigelul cu unul proaspat deoarece temperatura uleiului pe autostrada (130-140kmh) ajunge la 122 123 de grade. cred ca e prea mult. mai urmeaza in urma unei verificari efectuate recent, schimbarea bratelor superioare pe puntea fata (prezinta joc), burdufurile de la amortizoarele din spate (rupte/deteriorate), un simering de la cautator cutie de viteze (sper sa zic bine) prezinta scurgeri, il voi inlocui si pe acela. in viitor (pana in primavara) vreau sa schimb si radiatorul de clima, deoarece mai are cam jumate din lamelele alea. p.s. ma enerveaza ca modelul respectiv nu are senzor de ulei, si trebuie monitorizat nivelul la joja.
  6. posibil dupa cod sa fie senzorul de presiune a combustibilului. poate e pe duca senzorul
  7. am facut eu la a mea acum vreo 5 ani cand am luat-o si inca o mai am. daca e facut de cineva profesionist, e ok, si dupa mine, merita toti banii. nu te zgarci la 50 de euro. cauta pe cineva care iti face harta el si stie ce face. aveam softul de 163 de cai, reali erau 151 si am ajuns la 201 cai pe dyno. nu am avut nicio problema cu motorul pana acum.
  8. Rico24

    F20 2011

    am pus peste inelul cromat de la haion, un inel negru din plastic. cromul incepuse sa isi arate varsta si asa arata mai ok pt mine. comandat inelul de pe ali, acu 3 luni.
  9. Rico24

    F20 2011

    inlocuit clapeta de acceleratie cu una noua, Continental. facea figuri cu motorul rece. inlocuit diafilmele de la hologramele din usi cu unele noi, originale, cu logo M. cel din dreapta nu se mai vedea clar iar cel din stanga s-a ars sau s a deformat cumva ca si cum ar fi stat aproape de o sursa de caldura. schimbat difuzor de medii din usa stanga fata cu unul nou original. cel vechi era mort. schimbat cĂŁpĂŁcelele de la ventile cu unele cu logo BMW. sa vedem cat tin (pana le fura careva sau pana se dezlipesc logourile)
  10. Rico24

    F20 2011

    schimbat bateria cu una noua, Caranda AGM. cu cea veche avea informare in ista (batery worn or faulty) desi mergea bine, fara erori in bord. bateria era cea originala, din 2011. masina a ajuns la 200.000 km
  11. eu am o alta dilema legata de clima. am mai postat o odata dar a ramas fara raspuns. clima la mine niciodata nu sta sau o las pe automat. dar, CATEODATA cand pornesc masina , clima e pusa pe automat. repet, nu ma ating niciodata de butonul de auto. ma gandesc ca o fi vreun senzor de temperatura sau umiditate/roua care decide ca e nevoie de auto. alta explicatie nu am.
  12. poarta naibii centura aia ca nu ti cere bani, macar in afara orasului unde viteza e mult mai mare si energia unui accident creste exponential. on topic: daca pui simulatorul ala de centura si tragi de centura si o duci pana la locasul ei nu se opreste sunetul? ma gandesc ca poate simte ca centura nu e trasa din stalp si de aia continua sa faca.
  13. salut. m ar interesa pt un amic. poti sa imi dai codul piesei?
  14. Rico24

    F20 2011

    am facut cateva codari: start stop dezactivat, cornering lights activate, leduri portiere aprinse in marsarier, muzica se opreste la deschiderea usii, nu la incuierea masinii, geamurile continua sa urce cu usa deschisa, afisare viteza digitala in bord, welcome lights si cu proiectoarele.
  15. Rico24

    F20 2011

    Am terminat și detailing ul interior și exterior
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.