inlocuit bujiile si bobinele cu altele noi, originale. masina avea misfire pe 3 cilindri si mergea intrerupt. acum merge ok. masina consumă ulei, cauza e necunoscuta deocamdata. masina, nu prezinta scurgeri, ci uleiul e ars. am inlocuit anul trecut odata cu distributia si simeringurile de la supape, capacul cu valva pcv...cam ce variante ar mai fi pt consumul de ulei? turbina? altceva? o sa inlocuiesc uleiul cu Liqui molly 4100 5w-40, si o sa schimb si antigelul cu unul proaspat deoarece temperatura uleiului pe autostrada (130-140kmh) ajunge la 122 123 de grade. cred ca e prea mult. mai urmeaza in urma unei verificari efectuate recent, schimbarea bratelor superioare pe puntea fata (prezinta joc), burdufurile de la amortizoarele din spate (rupte/deteriorate), un simering de la cautator cutie de viteze (sper sa zic bine) prezinta scurgeri, il voi inlocui si pe acela. in viitor (pana in primavara) vreau sa schimb si radiatorul de clima, deoarece mai are cam jumate din lamelele alea. p.s. ma enerveaza ca modelul respectiv nu are senzor de ulei, si trebuie monitorizat nivelul la joja.