Jump to content

De-MaRcOnE

Contributors
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

De-MaRcOnE last won the day on March 10

De-MaRcOnE had the most liked content!

About De-MaRcOnE

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Current: E90 325i N52B25, Hyundai Coupe // Ex: Hyundai Fastback, E46 318i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

De-MaRcOnE's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Collaborator Rare
  • Contributor+ 2024 Rare
  • Contributor+ 2023 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

23

Reputation

  1. Din 8 Iulie s-a facut 14 August, si tot doar cu revizia facuta am ramas. Dupa cateva amanari ale programarii, un alt concediu din partea mea, iar apoi o incurcatura intre consilier si mecanic, am facut revizia abia acum 2 saptamani jumate, iar masina a mai stat degeaba la ei pana acum asteptand o piesa care nu mai conteaza. In fine, am luat-o azi ca am nevoie de ea in acest weekend prelungit si am dat comanda de solenoidul cu pricina, sa nu mai stau dupa curatari si alte cacaturi. Vine saptamana viitoare si intr-o zi se schimba. Sper ca asta sa-i rezolve problema, care e de fapt eroare pe vanosul de evacuare, cu check engine intermitent. Merge asa de 5k km de cand a facut prima oara, mai merge cateva sute de km cat am nevoie de ea zilele astea.
  2. Nu mai pot da edit ca a trecut prea mult timp. Trip log: 3770km cu ~560 EUR, not bad.
  3. Intors dupa un drum de ~3500km cu un check engine intermitent in bord Prima oara s-a aprins prin Ungaria, la dus. Am oprit in prima benzinarie si am pus o chinezarie de OBD pe care-l tin mereu dupa mine... "camshaft position timing over-retarded". A 2-a zi s-a stins la pornire, doar ca sa apara din nou peste 300-400km, si sa se stinga iar dupa 3-4 reporniri. Ieri mi s-a aprins iar pe la Sibiu, si s-a stins la repornirea dintr-o benzinarie din Buc. Masina n-are niciun simptom, relatiul e ok, missfire n-am, consum crescut nu. Posibil sa fie doar senzorul, desi nu cred ca mi-ar fi dat intermitent daca era acela. Ma gandesc mai degraba la solenoizii de vanos, poate s-au lenevit si ei dupa 150k km Tocmai pe 8 Iulie am prins un slot la service, vad atunci.
  4. Da, dar poate vrei neaparat aspirat, si 335-ul sare din schema
  5. Pai pe LCI nu exista acest motor. Depinde ce vrei. N52B25, pe 325, a fost pus intre 2005 si 2007 daca nu ma insel. Apoi a fost inlocuit de N52B30 de 3L dar care avea aceiasi caluti. Apoi pentru N52B30 de 190kW cred ca sari de 15k. Daca are cineva asa ceva sub 10k let me know
  6. Daca masina chiar este bine ingrijita pretul este foarte bun as zice, pentru un E92. Am intrebat de pret pentru ca vorbeam ipotetic zilele astea cu un prieten, si i-am zis ca sub 10k nu as vine 325-ul Si a mea e sedanul, si cam cheala, dar cu istoric complet de la 0 km. Acum, stiu ca nimeni n-ar da banii aia, dar asta este si ideea, ca nu am de gand s-o vand, iar pentru mine atat ar valora. La modul ca aceea ar fi o oferta de nerefuzat. Inapoi la E92-ul de mai sus... daca as fi acum in cautarea unui 325 N52B25, as da banii? Eu i-as da (nu inainte de o verificare cap coada, 360, in X puncte, cum ii mai zice prin diverrse service-uri)
  7. De curiozitate, la ce pret?
  8. Salut Cristi, Toate bune dupa inlocuire Schimbat pompa si furtunul cu valva pe sens: La primul drum dupa inlocuire am impresia ca directia este putin mai tare decat inainte, dar cred ca doar mi se pare. Am avut un T-Roc inchiriat in weekend si cred ca de acolo mi se trage. Urmeaza drumuri multe vara asta. Prima oprire: Germania, in 3 saptamani.
  9. De Paste, pe la tara, cand sa virez stanga pe un podet din fata curtii, mana mea s-a dus in stanga pe volan, dar volanul a urmat-o doar jumatate Ma lasase servodirectia... bine ca n-am dat cu ea in podet Am lasat-o asa ca era deja noapte, iar a 2-a zi parea ca totul este in regula. Nu mi se parea ca as avea probleme sa ajung inapoi la Bucuresti. Chit ca as fi ramas fara servo, la drum lung nu-i bai, e doar o neplacere cand trebuie sa faci manevre de parcare. Ajuns inapoi acasa, facut programare la Filaret, abia astazi aveau slot liber. Verdict: pompa servo si-a trait zilele, dupa cum banuiam. De schimbat pompa si conducta de presiune cu supapa. Piesele au fost comandate, acum sa vad cand ajung si se ocupa de reparatie, sper sa nu fie pilitura in sistemul de servo, respectiv sa fi ajuns in caseta ceva. Ca fapt divers, la ochi parea ca si fulia ar oscila putin, dar probabil era doar murdara/prafuita in asa fel incat dadea aceasta senzatia. A fost verificata, impreuna cu rolele, intinzatorul si cureaua, si niciuna nu necesita inlocuire.
  10. Vorbind la modul general despre model, km, dotari, e prea ieftina. Sau, ma rog, pretul pare prea bun Pentru a vedea istoricul BMW, eu am folosit in trecut acest site: https://checkvin.eu Iar legat de ce apare in istoricul rarom, si mie mi se pare foarte ciudat si probabil nici macar nu m-as duce sa vad masina.
  11. N-ai ce-i face, atat duce saraca cu 4 GB RAM si procesor de acum 10 ani. A mea cred ca porneste tot cam la fel, desi n-am stat niciodata sa o cronometrez. Pana pun contactul, pornesc motorul, pun centura, ma asez mai bine, etc.. e pornita
  12. Ma tot tin creez topicul asta de cand am luat masina, dar cum, necum, a trecut 1 an jumate de atunci si o tot lasam pe "maine"; so here it goes... Thread-ul vechi al masinii incepe de AICI, iar prima data a fost scoasa la maritat pe forum, la pachet cu un F10 525D AICI, in Septembrie 2021. Dupa ce l-am batut la cap pe colegul @crtir timp de 10 luni(!!!) sa vanda separat 325-ul, a zis intr-un final "DA!" intr-o zi de August. Zis si facut, m-am cocotat intr-un avion Buc - Tm imediat, vazut, placut, luat Istoricul masinii pana la mine: - Luata de Cristi la 90000 km, in 2017, de la un dealer din Austria daca tin bine minte. Full istoric reprezentanta pana atunci. - Revizii si intrari numai la BMW Timisoara cat a stat la el. Pe langa revizii, n-a avut de schimbat mare lucru la ea... clasica pompa de apa & termostat + cateva furtunase, nimicuri - 2k EUR in ~5 ani. - Am luat-o eu pe final de August 2022, la 118.000 km. Masina momentan are 144.000 km, iar la intretinere am ales sa-i continui istoricul cu reprezentantele, asa ca am dus-o pana acum doar la BMW Filaret. Apropo, VIN-ul este WBAVB11060VE33412, iar la dotari nu sta prea stralucit. Scaune standard, halogen, fara trapa fara navi Ce ma interesa era o masina curata cu N52, de restul ma puteam lipsi. Are scaune incalzite Istoricul masinii din ultimul an si jumatate la mine: - Cum am luat-o i-am facut o curatare generala ^Aveam si o Hyundai Coupe pe vremea aceea, masina de tranzitie pana gaseam un N52 - I-am luat tavita de portbagaj si presuri de cauciuc, cu buza, de la Rimi. Culmea parca-s tot din Timisoara - Apoi, pana sa apuc s-o transcriu, un nene cu ochii-n telefon a intrat in mine :)) M-am chinuit ceva cu dracia asta. Nu reparatia sau drumurile, ca s-a rezolvat relativ rapid pe RCA-ul vinovatului, insa problema era ca-mi expira ITP-ul intr-o saptamana sau ceva de genul, si nimeni nu voia sa se atinga de masina cu acea dauna vizibila pe camere. Eu cu amiabila, foile de la sigurator, totul... orice garaj de ITP a zis ca nu se risca sa se vada lovitura aia pe camere. Am gasit pana la urma pe cineva care a mai tras putin cu ranga de bara inainte s-o bage pe rampa - Folii Lumar pe luneta, geamuri spate si geamuri fata (100% transparenta, doar pentru UV) - 1300 lei - Am cautat cea mai buna chinezarie pe care pot sa o iau, si i-am pus tableta cu Android care arata cat de cat a ceva OEM. Adica nu-i ca nuca-n pereta acolo, zic eu. Apoi ca tot eram acolo, i-am pus si o camera de marsalier. Vreo 2400 lei parca a fost cu totul. Aici mi-a ciupit putin trim-ul fix pe centru, sub rotita de rece/cald. O sa-l schimb eu... candva - Am gasilt la sablez.ro un set de jante pe 16" style 268, deja reconditionate de catre ei, la doar 800 lei Cam atat cu esteticul, trecand la partea mecanica: - Noiembrie 2022: revizie - ulei, filtre si lichid de frana - 1600 lei - Ianuarie 2023: schimbat aeroterma - 1600 lei. Mi-a murit fix cu o saptamana inainte sa plec in Polonia. Eram destul de disperat atunci, stiind ca daca-i vorba de schimbat o piesa nu-mi va ajunge in timp util. Am fost la Filaret, i-au facut diagnoza si au zis ca aeroterma se gripeaza. Mi-au deblocat-o atunci si am comandat piesa noua, ramanand s-o instalez cand vine. Am stat cu morcovul tot drum ala Romania - Polonia si retur, cu gandul ca raman fara caldura pe drum in Ianuarie Din fericire totul a fost ok si am schimbat-o cu totul dupa ce m-am intors in tara. - Februarie 2023: schimbat baterie - 540 lei - Aprilie 2023: capac tacheti + garnitura (scurgeri de ulei), garnituri termoflot, conducte tur-retur servo, alte cateva oringuri, piulite, suruburi etc, telescoape capota - 8000 lei. - August 2023: revizie + ITP + Discuri frana fata + placute frana si senzori fata/spate 4840 lei Ce ar mai trebui sa-i fac dar mi-e lene (pe partea vizuala ma refer): - Are pe plafon urme ca dupa grindina, din cauza faptului ca in TM statea parcata sub un nuc. Probabil ies la PDR, dar ma deranjeaza atat de putin momentan incat nu-mi bat capul - I-ar trebui un detailing interior ca are niste pete pe scaunul dreapta fata - Acel trim ciobit din mijlocul bordului trebuie sa-l inlocuiesc - M-au fericit baietii in parcari cu julituri si in stanga si in dreapta pe bara fata :)) Mecanic... n-are nici pe dracu* *exceptand consumul de ulei Care mi se pare decent pentru acest motor si felul in care merg cu masina: 03 ian (2023) - 123780km - 1L ulei 20 ian - 125820km - 1L ulei 27 feb - 128500km - 1L ulei 31 mar- 131200km - 1L ulei 26 iun - 136572km - 1L ulei 11 aug - 137865km - Full ulei (revizie) 16 sept - 140990km - 1L ulei 30 nov - 142177km - 1L ulei 19 Feb (2024) - 143064km - 1L ulei Sper ca n-am uitat nimic. Asa e cand nu faci postul la timp sa pui apoi updates, ingramadesti totul intr-unul singur si posibil mai sari chestii. In total am 26000km cu ea, insa cam de 10 luni merg mai putin pentru ca am schimbat job-ul si lucrez doar de acasa. In primul an am plimbat-o de vreo 3 ori in Polonia, o data in Germania, iar anul trecut am facut cu ea transalpina si transfagarasanul, pe langa o gramada de drumuri prin Bacau, Iasi, Timisoara, Constanta si Brasov. La vara va vedea iar Germania, pentru ca am bilete la Euro
  13. Nici nu ma gandesc la conversie, ci la un 330i direct. Ulei folosesc BMW Twin Power Turbo Longlife-04, 5W30.
  14. Eu am invatat sa traiesc cu ea asa :)) Stiam de consum inainte sa caut sa cumpar modelul, masina nu are fum sau pierderi* * - avea putin pe la garnitura capac tacheti, am schimbat-o; iar la acea intrare/ultima revizie mi-a zis ca se prelinge foarte foarte putin si pe la garnitura de la baia de ulei, insa la recomandarea consilierului de service de la filaret am lasat-o asa. Overall nu mi se pare exagerat consumul meu, stiind acest motor: 03 ian (2023) - 123780km - 1L ulei 20 ian - 125820km - 1L ulei 27 feb - 128500km - 1L ulei 31 mar- 131200km - 1L ulei 26 iun - 136572km - 1L ulei 11 aug - 137865km - Full ulei (revizie) 16 sept - 140990km - 1L ulei 30 nov - 142177km - 1L ulei 19 Feb (2024) - 143064km - 1L ulei Cand merg cu ea linistit, consuma mai putin. Cand ajung cu ea prin Germania... sa zicem ca merg cu uleiul de rezerva dupa mine Pentru mine e ceva normal pentru N52B25. Cunosc toate discutiile de aici despre motor si consumul de ulei. Poate as putea sa o rezolv daca stau sa pierd timp cu cylinder rings de dupa 2010, dar sincer... asta e motorul. O s-o rezolv cand gasesc si cumpar un N52B30 :)) Acum, 1L la 500km cum zici tu, ma gandesc ca ai pierderi pe undeva, desi zici ca nu se vede. Ori e problema agravata de la nr de km (posibil), ori chiar ai (si) pierderi pe undeva unde nu vezi.
  15. Nici eu n-am renuntat la idea de a lua un N52B30, dar dupa 2 ani de cautari tot n-am gasit unul sa-mi placa Misto jucaria, sa te bucuri de ea!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.