Nordschleife
Members-
Posts
138 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
13
Nordschleife last won the day on October 30 2018
Nordschleife had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
xx
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Nordschleife's Achievements
Newbie (1/15)
142
Reputation
-
Misu e mike2005. Mike=Michael=Mihai=Misu. Capisci now? Prietene, uita-te sa vezi ca pina nu s-a bagat misu in seama eu vorbeam de M3/M4. El a aruncat soparla cu M6 GC si eu am incercat sa ii explica nu ai cum sa le compari, se conduc total diferit. Da, tractiunea integrala te ajuta la iesirea din viraje, nu in viraje. Semantica, poate intelegi. Mike2005, nu ai boase sa ma iei la rost de pe contul tau, te folosesti de conturi alternative? Chiar asa e gresit e ca am postat niste grafice cu timpi pe circuit ca postul ala e la -2 deja? I am out, n-am nevoie de romanasi toxici. Succesuri!
- 171 replies
-
- 10
-
Misule, cum e totusi pina la urma? E masina ta, sau a firmei? Ce scrie in brief la prim proprietar?
-
O opinie se sustine cu argumente. Care nu prea le vad. Sau sint false si se refera la alte detalii. Eu vorbesc despre M3/M4 si se arunca misu cu M6. Ii aduc grafice sub nas cat de lent este autobuzul in curbe, comparativ cu M3/M4 si sare altul sa imi spuna ca de fapt autobuzul e la fel de lent ca RS7. Alt autobuz. Eu vorbesc despre una, ei o intorc cu altele. Nu mai bine se abtin ei de la provocari? Provoci, o iei peste nas si apoi te dai lovit?
-
Tu chiar nu vrei sa intelegi, sau...nu poti. "Beneficiarul" este firma de leasing, ala cumpara masina. Soferul conduce ce i se aproba. Daca tu crezi ca soferul si nu firma care comanda masinile dicteaza ce scoate BMW sau Audi pe piata, esti naiv. In plus, piata europeana e de importanta secundara, batalia se duce in China si USA. Piete in care masinile se cumpara de pe raft, ffff putine sint comandate si optionate. Si efectul se vede. Masinile devin din ce in ce mai mari, desi in Europa ne-ar conveni sa ramina mici, totul se duce spre comfort, moale si cuplu mult la turatii mici, etc. Uita-te la evolutia X5. Cum a inceput is unde a ajuns. Tu vorbesti de comentarii inutile? Dupa ce te bagi in discutii si le tragi spre alte directii? Vorbeam de M8 si faptul ca masina nu o sa fie cumparata noua de persoane fizice si acum despre ce vorbim? Ca nu ai adus nici un contraargument la ce ziceam. Nu zice nimeni ca flota cumpara la retail, tu vorbesti de pret de retail si apoi o dai la intors. Defineste termenii clar inainte de a te lansa in polemici. Vorbesti despre preturi, cu TVA, fara, faci bors din ele. Aici noi vorbim de vanzari de masini la persoane fizice, oameni care cumpara masina pt ei, nu pe firma flota sau mai stiu eu ce. Pe bunica sau matusa cum fac turcii sa spele banii. Discount de 20%? LOL. La contract de flota? Pai tu scrii mai jos de reducere de la 46 la 30 (normal ca fara TVA, dar nu mai precizezi ca tie iti place supa de termene). Deci cat e procentul pina la urma? La fel cum te amagesti singur. "Masina mea seria 4" si urmezi cu "achizitionata prin contract de flota" (si fara TVA, dar asta nu mai spui, ca na...sa facem borsul). Pai cum e? E a ta sau a flotei? Daca e a ta cum e cu TVA? De cand nu platesc persoanele private TVA la achizitia masinii? Tu esti ca aia care vind masinile si scriu "unic/primul proprietar dupa ce a fost inmatriculata pe dealer/firma" :hyper: La noi asta e flota, seria 5 cu de toate, X5, AMG E43, A8, ceva busuri VW (cred ca rata la leasing era redusa, au valoare reziduala mare si s-au bagat si la astea).
-
ti-am pus mai sus si graficul de la testul cu M3 si M4, de alea vorbeam pina s-a bagat si misu iarasi in seama. Ma gandeam ca se prinde lumea, nu trebuie sa desenez tot. Compara M3/M4 cu M6 GC. Autobuz. Incet in curbe, peste tot, scoate timp doar pe linie dreapta. Cum am mai spus. Ai idee despre condusul sportiv? Cum poti sa spui ca traciunea integrale o folosesti in viraje? O folosesti dupa, cand incepi sa accelerezi. Adica atingi viteze mai mari pe liniile drepte din cauza acceleratiei mai bune dupa iesirea din viraje. Deci..."plus pe linie dreapta". De ce crezi ca a trecut M5 la AWD? Tocmai ca aveau probleme cu tractiunea, cand dupa iesirea din viraje nu mai puteau pune nimic jos, orice extra putere se duce in patinaj. Citeste testele cu verisunile initiale de M3/M4, toti se plang de comportamentul brutal cand incep sa accelereze dupa viraje. Alt desen pt tine. Chiar nu stiu ce vrei sa spui cu astea de mai sus. Pai daca M6 scoate aproape 10km/h in plus pe linia dreapta, peste un RS7 cu cei 605CP oficiali. Pai daca RS7 nu are 605 ci 650 (conservativ, luandu-ne dupa clipul tau MOtor Trend), pai cati cai are M6 GC daca reuseste sa scoate 10km/h in plus pe linia dreapta, desi nu are tractiune integrala a lui RS7? Nu cam tot cel putin cat acesta din urma? Deci pe la 650CP? Mai desenez?
-
Vezi ca te contrazici singur. "clar majoritatea masinilor noi sunt comparate de firme (leasing in general)" "Totusi clientul final care beneficiaza/conduce masina influenteaza in mare parte evolutia modelelor." Cum e pina la urma? Clientul care nu da bani si cumpara masina dupa 3-4 ani are ceva de spus sau managerul de flota care o cumpara noua? Pe ala il intereseaza costul pe km si sa isi tina soferii multumiti. Au si astia o mica marja de joaca cand configureaza masina, dar primesc multe repere deja fixate: model, uneori motor, cutie, ce echipare sa fie, cam ce optionale sa ia, etc. Pe asta isi fac astia studiile de marketing, pe ce se vinde NOU. Ce urmeaza pe urma nu ii mai intereseaza pt ca ei sint scosi din profit. Ei castiga la masinile noi si service. ATIT. Au incercat de 2-3 ani sa intre si pe piata de 2n hand, dar e greu, aic sint deja jucatori versati si cu experienta de decenii. Masinile din flote trec de mult de 50k euro. 50k euro e un 320d combi automat sau X1 optionat cat de cat. Poate flota de la Putzkolonne e sub 50k, gen Dacia MCV, etc. Clientii cu "zinghi" nu cumpara 850i nou. Uita-te pe youtube, unde mai toti au un canal. Clovni gen Schmee150, vezi ce masini cumpara noi (vorba vine, ca tot pe firma le cumpara/finanteaza). Unul nu va pune mina pe asa ceva, mai ales cu o depreciere crunta de 30-40% in primii ani. Cati clienti cu zinghi au cumparat i8 nou?! Etc.
-
Uita-te la vitezele si acceleratiile atinse in curbe. Chiar ca e autobuz sportiv, scoate timpi doar pe linia dreapta. Si masina folosita cam scoate bine de tot, 205 km/h comparat cu 198 pt RS7 care are 5CP si 50Nm in plus si avantajul tractiunii integrale. Cei 600CP oficiali sint de fapt cam 650-670 reali.
-
Gusterii nu cumpara "nou". Ei sint "conectati" la diverse combinatii de unde le vine masina cu cel putin 30% reducere in cazul masinii noi (oameni care lucreaza pt BMW, masina ruleaza ca demonstrator pt BMW dar de fapt e condusa de asta deja, etc) sau si mai mult daca e una iesita din leasing si pun mina pe ea direct, o inregistreaza pe firma, deci nici TVA, etc. Majoritatea masinilor scumpe din Germania sint de fapt "pe firma". Mare parte va fi de altfel vanduta firmei, gen BMW vinde la BMW si inregistrate o perioada direct pe firma. Vanzarile de masini noi contin un mare procent de vinzari direct la producator, uneori chiar 50% sau peste! (Tageszulassungen, VorfĂźhrwagen, etc). Adica firma isi vinde sie insesi (shit, de cand nu am mai folosit expesia asta). Asa ca nu cred partea cu "care sa cumpere". De fapt BMW a vrut un halo car, un varf de gama care lipsea. Au incercat cu i8 dar e prea futurist pt multi, apoi Seria 6 care nu prea sarea peste 5 si desi era la acelasi pret cu 7, era vazut ca fiind "sub" acesta, etc. Ce a fost 840/850 si ce este acest autobuz. Normal ca nu e sportscar, e un GT, dar macar puteau sa il faca mai elegant atunci. Stai linistit, sint identice. Nu au sa modifice (cu durerile de cap aferent gen certificare, etc) niste cutii sau motoare pentru cateva mii de unitati. Rentabilitate scazuta. Materialele depind de nivelul de echipare si pret. Si un Leon Cupra are destul de bun interiorul, chiar daca nu e chiar de nivel RS3. Dar si pretul e de 2-3 ori mai mic. Producatorii nu mai fac profit din modelele "normale" sau, de fapt, nu mai fac destul profit. Asa ca sar pe nisele unde se mai scoate ceva in plus. Sau asa cred ei. De exemplu BMW a avut succes cu X6, dar si-a bagat degetele in ochi cu Seria 5 GT. Dar nu a renuntat, au vrut sa isi bage degetele si mai adanc, asa ca au scos Seria 3 GT. Curentul despre care vorbesti tu este generat de dorinta soferilor de masini de firma de a conduce si altceva decit un combi diesel automat. Nici una din aceste masini nu se vinde mai mult de 10% direct la privati. Privatul pune mina pe ea in general cand masina are deja 1 an vechime sau mai mult. Moment in care producatorul nu mai are nici un profit. Deci "noi" nu influentam cu nimic designul si directiile din domeniu. Flotele isi impun punctul de vedere si efectele se vad (cum ai recunoscut si tu): masini mari, comfortabile si relativ sport.
-
A aparut testul comparativ cu modelele M. Mai jos un clasament cu timpii scosi pe Hockenheim, varianta scurta. Diferenta M3 CS fata de M3 Competition e 0,7s datorita Cup2 si 1,0s datorita setarilor mai bune la directie/diferential/suspensie/cutie plus ceva in plus la motor.
-
?! Tot autobuze sint si alea. Oricum nu inteleg postarea ta.
-
Am 2600 de km cu el dar inca il simt ca masina noua, o sa dureze sa il invat. Din ce am observat pina acum, are aderenta foarte buna, puntea fata musca cum trebuie si o ghidezi usor si fin, nu ai deloc subvirare si la accelerare ai doua moduri: fie duci viteza cat poti de mult prin curba si apoi accelerezi gradual in linie dreapta, fie trailbraking si la iesire ii dai gaz berechet si iesi cu el in powerslide. Ultima varianta e paradoxal si cea mai rapida, am vazut si prin reviste ca asta au descoperit si ei. Doar ca e cam greu sa faci asta pe drumurile normale. M6, mai ales CG, e un autobuz sprinten Panamera e optiunea ce mai sport dintre sedan.uri, asa ca nu ai facut o alegere "gresita". Mai poti umbla la cauciucurile de vara daca vrei sa il dopezi putin.
-
Mi se pare un sacrilegiu sa pui "///M" pe autobuzul ala. Cumva cred ca BMW vrea sa se bata cu AMG pe teritorul acestuia, masini numai motor, restul luxos dar nu prea sportiv. Masina de 4,85m si 2 tone. Sper sa nu isi fi bagat degetele in ochi prin sacrificarea Seriei 6, reducerea ei in dimensiuni si mutarea upscale la Seria 8. La acelasi pret ai optiunea Panamera, care este chiar un GT pt 4 persoane, nu ca Seria 8, 2 persoane si bagaje.
-
De ce Panamera si nu Macan? De ce masini de peste 500CP intr-o tara unde viteza maxima (destul de bine verficata) este de 120km/h?! Asta inseamna ca nu o sa mai conduci niciodata BMW. "M" o sa fie pe toate castroanele de acum inainte. Daca nu ar fi fost limitat si laudat de toata presa, nu as fi luat nici eu CS-ul. Dar, din cauza after-sale la fel de cacacios ca si la Z4 se pare ca nu mai e nici o speranta nici la mine sa ramin la BMW.
-
Da, il folosesc. Si cum zice si nyhctrip, trebuie sa faci o instalare din "parti": aplicatia pe telefon unde bagi si vin-ul, apoi iti spune ca trebuie sa mergi in masina unde urmeaza partea a doua si iti trimite un mail, etc. Nu mai tin clar minte, dar a fost destul de simpla treaba.
-
A avut dreptate dealerul, pe tobe si pe unele evacuari, scrie mare "M Performance", apoi nr de piesa/inventar, CE, etc si apoi Akrapovic Made in Slovenia. Nu am reusit sa ma bag sub ea inca, dar cel putin pe capetele de la esapament scrie si la mine ///M, stantat, mare. Si tevile sint mai groase, cam 1cm minim mai mari in diametru. M6-le din contul ala de flicker are multe optiuni din catalogul "M Performance". Daca te uiti pe thread-ul asta, acum vreo luna am fost la un test mai largit si am condus si niste versiuni pe roti ale catalogului. Nu ma atrage nimic din catalogul ala. Sincer, daca as sta in Olanda mi-as fi luat M3-ul Competition, rosu, care era intr-una din poze M6 GC e tir in Olanda. Sau Carrera ala non S, cu PSE si PDK. Da, au fost isteti. Oricum isi punea lumea singura emblema ///M pe orice lighean. In plus, pe lina M Package, M Perfomance modele, ai si seria de echipare Sport.