Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

HitmaNLive

Contributors
  • Posts

    438
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

HitmaNLive last won the day on January 11

HitmaNLive had the most liked content!

4 Followers

About HitmaNLive

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosanigeles

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92

Recent Profile Visitors

6482 profile views

HitmaNLive's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Contributor 2023 Rare

Recent Badges

164

Reputation

  1. In 500 km nu exista ulei gresit decat daca ti-a pus 0w20 sau 10w60 , altfel nu exista asemenea concluzie. Poti pune 5W30 sau 5W40 linistit in funcție de km, dar eu as merge pe 5W40 mai ales pentru clima.
  2. O intrebare ! Cum stau hartile 2025 pe partea de Republica Moldova ca strazi? Au actualizat serios sau e la nivelul de 2021-2022 ? Mulțumesc!
  3. Fizic ridici masina pe elevator si verifici firele/mufa daca sunt taiate sau scoasa mufa de la sonda care vine dupa catalizatorul Nox (e cel lung). Software trebuie sa verifici daca primesti valori pe ea sau daca îți arata ceva valori pe partea de Nox , cu un tester ISTA/INPA.
  4. Acum 5 ani aproape am avut eu recall pe update si schimbat ceva pe la aeroterma. In urma update-ului mi-a ramas aprins check engine, cu eroare pe senzor Nox. El fusese anulat atat fizic cat si din softul masinii. Altfel nu imi dadeam seama prea curând.
  5. Am mers eu de unde stau pana la munca unde erau anvelopele cu jantele de iarna , cu cele de vara pe 19 , iarna trecuta. Intr-adevar a fost distractia cea mai mare pana am reusit sa ies din parcare (doar impins), dat in rest pe drum am mers fara sa rup aderenta. Nu cred ca era cazul in situatia de fata , sa fi avut omul anvelope de vara, dar eu am mers pe drum ca cel din filmare cu anvelope de iarna, evident intr-un regim normal de mers, dar cu zapada pe partile exterioare drumului (cum a zis si alt coleg). Ma repet, doar daca la revenirea pe banda a tinut pedala de frana continuu apasata exista riscul sa se intample situatia de fata, altfel nu exista sub nici o forma. Nu sunt o persoana care merge usor , si am putut sa vad cum actioneaza sistemele, te ajuta mai mult decat iti poti imagina vreodata ca o poate face. Am avut si viraje in care am intrat prea tare si in loc sa fie supravirare, intram in subvirare, din cauza ca nu acceleram , si am avut și situatii in care efectul supravirator era corectat de sisteme ca și cum nimic nu s-a intamplat. !!REPET!! ATATA TIMP CAT STII SA IEI PICIORUL DIN ACCELERATIE SA LASI MASINA SA FACA CE STIE EA! Refuz sa cred ca un xdrive se comporta atat de rau, decât daca nu a tinut pedala de frana apasata pana in ultima clipa, blocand total rotile, intr-o miscare a masinii de translatie laterala. Daca tinea frana apasata pe traiectorie dreapta , nu se intampla acest lucru, intrând ABS-ul care iti permite controlul asupra directiei Totodata , e uimitor cum a ajuns o masina de ultima generatie sa nu mai poata fi identificata in urma unei coliziuni. Inteleg momentele de deformare si de structura , dar mi se pare ca masina aia s-a deformat structural in asa mod incat nici daca ii chemai pe cei de la BMW, nu stiau sa indentifice ce model e.
  6. Am trecut prin zona respectiva de nenumarate ori, o cunosc foarte bine, e drum drept pe o portiune foarte lunga si e fix pe iesirea din localitate. Pot spune ca într-adevăr te imbie sa o calci bine , mai ales daca vizibilitatea e maxima, poti face depasiti in liniste. Ce ma frapeaza foarte mult (cred ca am vazut de peste 20 ori videoclipul) e cum a putut pierde controlul la o masina 4x4 tinand cont si de latimea anvelopelor care iti ofera o aderenta suplimentara , fiind un M8. Personal pot spune ca doar cu RWD masina in general o simti foarte bine cand da sa piarda aderenta si imediat daca ridici piciorul din acceleratie ea se pune pe traiectorie singura. Nu stiu cum se comporta un Xdrive, dar mi-e greu sa cred ca mai rau. Drumul e lin, fara denivelari sau gropi, pentru mine ramane un mister ce s-a intamplat.
  7. Releu incarcare de pe alternator si cablul de plus din spatele tabloului de sigurante.
  8. La N46 consumul excesiv de ulei este din cauza simeringurilor de la supape. Ar trebui sa te duci sa schimbi simeringurile, sa schimbi garnitura de la termoflot, si neaparat supapa PCV ,pentru ca mai mult ca sigur nu a fost schimbata niciodata.
  9. Dupa inlocuirea sondelor e recomandat sa dai o readaptare a valorilor.
  10. Bimmerlink cerea in jur de 170 lei, daca bimmer-tool cere doar 85, atunci e rentabil. Pe cat timp e subscribtia?
  11. Tocmai din acest motiv am întrebat dacă există vreun soft care merge cu Vlinker și permite ștergerea erorilor.
  12. Banuiesc ca totodata trebuie sa nu ai contul personal si mai ales de firma pe telefonul pe care folosesti acele variante, nu?
  13. Mi-am luat astăzi VLinker și am încercat să folosesc BimmerLink sa șterg niste erori, dar îți cere să plătești. Știe cineva o altă aplicație compatibila care să permită ștergerea erorilor ? Mulțumesc !
  14. Cel mai probabil ai un injector sau mai multe care scapa si se umezeste bujia, dand missfire si de asta dupa ce o opresti si pornesti din nou merge bine. Trebuie scoase injectoarele si verificate la rece daca curg. Daca te duci la un service, incearca sa te convingi ca stiu sa faca lucrul asta si cand le monteaza inapoi, sa puna garnituri noi pe injectoare cat si acele cuplaje elastice care vin pe injector.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.