Jump to content

HitmaNLive

Contributors
  • Posts

    431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

HitmaNLive last won the day on November 9

HitmaNLive had the most liked content!

4 Followers

About HitmaNLive

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosanigeles

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92

Recent Profile Visitors

6442 profile views

HitmaNLive's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Contributor 2023 Rare

Recent Badges

160

Reputation

  1. Releu incarcare de pe alternator si cablul de plus din spatele tabloului de sigurante.
  2. La N46 consumul excesiv de ulei este din cauza simeringurilor de la supape. Ar trebui sa te duci sa schimbi simeringurile, sa schimbi garnitura de la termoflot, si neaparat supapa PCV ,pentru ca mai mult ca sigur nu a fost schimbata niciodata.
  3. Dupa inlocuirea sondelor e recomandat sa dai o readaptare a valorilor.
  4. Bimmerlink cerea in jur de 170 lei, daca bimmer-tool cere doar 85, atunci e rentabil. Pe cat timp e subscribtia?
  5. Tocmai din acest motiv am întrebat dacă există vreun soft care merge cu Vlinker și permite ștergerea erorilor.
  6. Banuiesc ca totodata trebuie sa nu ai contul personal si mai ales de firma pe telefonul pe care folosesti acele variante, nu?
  7. Mi-am luat astăzi VLinker și am încercat să folosesc BimmerLink sa șterg niste erori, dar îți cere să plătești. Știe cineva o altă aplicație compatibila care să permită ștergerea erorilor ? Mulțumesc !
  8. Cel mai probabil ai un injector sau mai multe care scapa si se umezeste bujia, dand missfire si de asta dupa ce o opresti si pornesti din nou merge bine. Trebuie scoase injectoarele si verificate la rece daca curg. Daca te duci la un service, incearca sa te convingi ca stiu sa faca lucrul asta si cand le monteaza inapoi, sa puna garnituri noi pe injectoare cat si acele cuplaje elastice care vin pe injector.
  9. Ca timp, cred ca au fost vreo 6 ore. Trebuie sa gasesti un plus permanent, eu am avut noroc ca am avut tras de cand am montat oglinzile rabatabile si m-am legat tot la el. Motorasul trebuie prins in pozitie in asa fel incat sa nu loveasca geamul cand coboara, asa ca trebuie sa fii inventiv, unii dau gauri suplimentare in fata de portiera, altii se folosesc de anume gauri si renunta la un clips, etc. Fiecare cu metoda lui. Eu am avut noroc sa imi dea cineva de la care am luat si Logic 7, si volanul incalzit plus multe alte lucruri, m-a anuntat din prima pe mine care are softclose de Europa, stiind ca sunt in cautare de mult timp, si mi le-a dat si la un pret bun si doar cele de pe fata. Majoritatea care iti cand sisteme softclose vor sa le vanda pentru toate portierele. Nu trebuie codare. M-a ajuns cam 2000 lei total, repet pret bun pe sisteme si baiatul care mi-a facut montajul, la fel, mi-a facut pret bun pentru ca mereu am facut lucrari la el.
  10. Nu, sunt broaște și motorașe de pe un F07.
  11. Pentru că observ că e la modă să ai moftclose, mi-am luat și eu un chinez mic sa îmi tragă și mie portiera. Messenger_creation_3CDF7AC7-4A66-48B3-B53D-A0D4CCD8CE4F.mp4
  12. Nu, am văzut volante LUK pentru grupul VAG care băteau de noi, nu neapărat BMW . Cat despre ulei, sincer nu îmi pasa ce baga alții in motor , eu folosesc doar ulei care e certificat original , și nu poate fi contrafacut. Dacă lumea inca visează la uleiul BMW că fiind o mare realizare tehnologica , e problema lor.
  13. Mergi pe FRM 2 , nu o sa ai probleme niciodată să arzi FRM din diverse motive cum există la FRM 3. FRM 2 știe să facă la fel de multe cum știe și FRM 3 .
  14. Am văzut volante Luk care băteau de noi că cele vechi de pe mașină. Eu unul sunt foarte sceptic de calitatea Luk pe volante, deși sunt tatăl volantelor cu masa dubla. Eu as merge totuși pe Sachs, dar e doar punctul meu de vedere.
  15. Poti incerca prima data sa schimbi valva PCV, nu e ca si cum arunci banii pe geam, pentru ca ea se schimba la un numar de km si ai de castigat doar daca pui una noua. Test de compresie trebuie sa te duci la un service, care sa stie sa interpreteze valorile de pe compresmetru, nu doar sa ti le zica si atat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.