Am mers eu de unde stau pana la munca unde erau anvelopele cu jantele de iarna , cu cele de vara pe 19 , iarna trecuta. Intr-adevar a fost distractia cea mai mare pana am reusit sa ies din parcare (doar impins), dat in rest pe drum am mers fara sa rup aderenta. Nu cred ca era cazul in situatia de fata , sa fi avut omul anvelope de vara, dar eu am mers pe drum ca cel din filmare cu anvelope de iarna, evident intr-un regim normal de mers, dar cu zapada pe partile exterioare drumului (cum a zis si alt coleg).
Ma repet, doar daca la revenirea pe banda a tinut pedala de frana continuu apasata exista riscul sa se intample situatia de fata, altfel nu exista sub nici o forma.
Nu sunt o persoana care merge usor , si am putut sa vad cum actioneaza sistemele, te ajuta mai mult decat iti poti imagina vreodata ca o poate face. Am avut si viraje in care am intrat prea tare si in loc sa fie supravirare, intram in subvirare, din cauza ca nu acceleram , si am avut și situatii in care efectul supravirator era corectat de sisteme ca și cum nimic nu s-a intamplat.
!!REPET!! ATATA TIMP CAT STII SA IEI PICIORUL DIN ACCELERATIE SA LASI MASINA SA FACA CE STIE EA!
Refuz sa cred ca un xdrive se comporta atat de rau, decât daca nu a tinut pedala de frana apasata pana in ultima clipa, blocand total rotile, intr-o miscare a masinii de translatie laterala. Daca tinea frana apasata pe traiectorie dreapta , nu se intampla acest lucru, intrând ABS-ul care iti permite controlul asupra directiei
Totodata , e uimitor cum a ajuns o masina de ultima generatie sa nu mai poata fi identificata in urma unei coliziuni. Inteleg momentele de deformare si de structura , dar mi se pare ca masina aia s-a deformat structural in asa mod incat nici daca ii chemai pe cei de la BMW, nu stiau sa indentifice ce model e.