Jump to content

doruM3

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    M3-e46

Previous Fields

  • Masina
    M3 E46 SMGII

doruM3's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. poate sint un caz fericit deoarece am dat peste o masina care a fost intretinuta si exploatata civilizat iar eu la rindul meu am grija de ea la fel, nu ca M3 -ul meu ar fi norocos sa nu aibe probleme... in ceea ce priveste modul in care conduc masina nu e nicidecum tip plimbare sub 3000ture : schimb destul de des vitezele la ruptor, am atins deja speedlimitul de la masina (adica in jur de 275km/h pe bord, ceea ce inseamna 250km/h reali anuntati chiar de constructor), deci condus pe masura masinii, asta nu inseamna ca 100% din km parcursi au fost in conduita sportiva extrema :) ( e imposibil, obositor si chiar neplacut sa conduci tot timpul la limitele masinii) modul in care eu o folosesc ar fi: 20% din utilizare e ultra sportiva, 30% sportiva iar restul de 50% e normala. iar poate un lucru foarte important pentru genul asta de masina, utilizarea in oras e poate maxim de 5% din totalul celor 100 000km pe care ii are masina (primul proprietar a facut majoritatea autostrada iar eu la fel majoritatea drumuri lungi si foarte rar oras) : nu vad interesul celor 343 de cai in a rula de la un semafor la altul decit acel de a fi admirat de pietoni :) ma intreb daca nu poate fi cauza problemelor multiple de care se pling unii proprietari acela de a utiliza un m in oras. iar in legatura cu prietenul tau care a cumparat un m la 50 000km in tipla(chiar daca caroseria si interiorul arata tipla, motorul si restul mecanicii nu se vede) : problema e ca nu poti sa sti cum a fost exploatat si intretinut, cit circuit a facut (sint masini utilizate destul de des pe circuit, ceea ce nu inseamna ca ar fi moarte la utilizare pe circuit dar necesita o intretinere diferita, reviziile mult mai rapid 5000 -10 000km fata de 20 000-25 000km normal) etc
  2. cred ca sinteti destul de excesivi in ceea ce priveste costul de intretinere al unui M ( ambreiaj, cutie viteza, motor etc ca piese consumabile) :) in cazul unei utilizari de genul asta http://fr.youtube.com/watch?v=zqjYa9RmjYc&NR=1 poate ca as fi de acord, dar intretinut si exploatat de un adevarat pasionat de masini sportive costul de intretinere al unui M nu depaseste cu mult cel al unei masini clasice. am un m3 smg2 de aproximativ 2 ani am rulat in jur de 35 000km are 100 000km si costul de intretinere e derizoriu pina in momentul de fata. am facut inspectia 2 (cea mai scumpa revizie la M) cost 650euro o garnitura schimbata la puntea spate in jur de 200euro si doua cauciucuri pe spate in jur de 800euro ( deci ele fiind noi, pot sta linistit inca 40 000km aproximativ) deci total in doi ani costul a fost in jur de 1600 euro. masina a fost prima mana cind am luat-o si am istoricul ei; in afara de reviziile clasice 0 euro cheltuieli ca or sa vina cheltuieli mai importante la 200 000km si vechime de 10 ani la masina asta nu exclud dar la o masina de 3-4 ani si 100 000km nu vad cum pot aparea cheltuieli importante in cazul unei utilizari normale ( tinind cont bineinteles ca e o masina sport si are nevoie sa fie supusa la regimuri mai intenese ) deci cind citesc pe forum exagerari de genul motor cutie ambreiaj schimbate repede ma intreb daca nu utilizati masinile ca in filmuletul pe care l-am pus mai sus: in cazul asta va propun ceva mai solid pentru genul asta de utilizare http://fr.youtube.com/watch?v=kNJTuQhE_e0&...feature=related :)
  3. am cautat pe site-ul RAR dar nu am gasit am gasit un tabel cu masini de ocazie si era si m3 dar acolo era bagat in norma euro3 ceea ce poate e normal deoarece primele au fost produse in 2000 sau 2001 deci n-aveau cum sa aiba euro4 ce e brieful?? nu e inmatriculata in germania e pe franta si in actele fr nu apare norma de poluare nu ajung in tara decit in mai si de aceea as fi vrut sa stiu inainte de a veni daca o pot inmatricula cu euro4 in caz ca nu are euro4 o las asa cum e acum (6000euro taxa in caz ca e euro3 e exagerat) :blink: si eu cred ca are euro4 deoarece aici pe certificat de inmatriculare ea apare cu 26 cai fiscali iar celalalte m3 din 2000-2003 sint numai cu 25 cai fiscali deci e totusi ceva diferit la ele
  4. merci pe adresa aceea nu se poate gasi norma de poluare a unui vehicul? sint informatii oficiale de la bmw pe adresa aceea? sau o baza de date facuta de cineva
  5. si cele 2 litere din fata... literele din fata sint JP
  6. am gasit in certificat n° national de indentificare ultimele fiind F8844 si n° de indetificare al vehiculului ultimele fiind 90390 altceva nu am gasit.... nu scria nimic de seria motorului in certificat
  7. poti afla cand a fost produsa din VIN... merci ptr pretul la asigurare si la impozit pai si unde gasesc VIN in certificatul de inmatriculare sau la motor?
  8. sper sa fie la fel cu m3 e46 si sa intre in euro4 dar am mici temeri. in caz ca au schimbat la inceputul lui 2005 si le-au trecut in norma euro4 am mea sper sa intre deoarece prima inmatriculare e in iunie 2005 (sper sa nu fi fost fabricata in 2004 si sa fi stat printr-o concesiune nefiind inmatriculata pina in iunie 2005 :blink: ) la RAR nu pot sa ajung decit in luna mai fiind momentan plecat din tara. :) am vazut ca vrei sa-ti iei una cu cutie manuala, nu te tenteaza una cu cutie SMG2 ai incercat vreun m3 cu cutie smg2 sa vezi putin diferentele?
  9. masina e deja cumparata, o am de aproape un an dar nu e inmatriculata in romania avind in vedere schimbarea taxei de anul acesta in cazul in care m3 are euro4 ar fi mult mai usor de inmatriculat am o hirtie cu datele technice de la masina dar nu vad nicaieri scris norma de poluare, in afara de procentul de emitere CO2 care e de 323grame/km altceva nu am gasit. am vazut pe unele anunturi aici http://www.autovit.ro/vs2cautaauto.php?sub...+++Cauta+%21+++ ca vinzatorii anunta m3 e46 cu norma euro3 iar m3 e92 cu norma euro4 :blink: o alta intrebare ptr cei care au deja m3 e46 inmatriculate in romania, care e pretul ptr o asigurare anuala completa? merci
  10. merci in caz ca e euro3 atunci totul se schimba taxa ajunge la 6100 euro :blink: cam greu de inmatriculat la pretul asta. nu e nimeni pe forum care a platit deja taxa de inmatriculare ptr un m3 e46 ?
  11. salutari la toata lumea. as vrea sa stiu daca un m3 e46 din 2005 are euro4 sau nu, deoarece am unul din iunie 2005 si as vrea sa-l inmatriculez in romania avind in vedere schimbarea taxei de prima inmatriculare care ajunge la aproximativ 2100 euro dupa noua formula de calcul in cazul ca e euro4. am cautat pe internet dar nu am gasit nimic concret in functie de anul de inmatriculare. singurul lucru e ca normele euro4 au fost impuse constructorilor auto pentru toate modelele noi incepind din 2005. cum m3 e46 nu e un model iesit in 2005(chiar daca e fabricat in 2005) e posibil sa nu fie euro4. merci ptr raspunsurile voastre
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.