poate sint un caz fericit deoarece am dat peste o masina care a fost intretinuta si exploatata civilizat iar eu la rindul meu am grija de ea la fel, nu ca M3 -ul meu ar fi norocos sa nu aibe probleme... in ceea ce priveste modul in care conduc masina nu e nicidecum tip plimbare sub 3000ture : schimb destul de des vitezele la ruptor, am atins deja speedlimitul de la masina (adica in jur de 275km/h pe bord, ceea ce inseamna 250km/h reali anuntati chiar de constructor), deci condus pe masura masinii, asta nu inseamna ca 100% din km parcursi au fost in conduita sportiva extrema :) ( e imposibil, obositor si chiar neplacut sa conduci tot timpul la limitele masinii) modul in care eu o folosesc ar fi: 20% din utilizare e ultra sportiva, 30% sportiva iar restul de 50% e normala. iar poate un lucru foarte important pentru genul asta de masina, utilizarea in oras e poate maxim de 5% din totalul celor 100 000km pe care ii are masina (primul proprietar a facut majoritatea autostrada iar eu la fel majoritatea drumuri lungi si foarte rar oras) : nu vad interesul celor 343 de cai in a rula de la un semafor la altul decit acel de a fi admirat de pietoni :) ma intreb daca nu poate fi cauza problemelor multiple de care se pling unii proprietari acela de a utiliza un m in oras. iar in legatura cu prietenul tau care a cumparat un m la 50 000km in tipla(chiar daca caroseria si interiorul arata tipla, motorul si restul mecanicii nu se vede) : problema e ca nu poti sa sti cum a fost exploatat si intretinut, cit circuit a facut (sint masini utilizate destul de des pe circuit, ceea ce nu inseamna ca ar fi moarte la utilizare pe circuit dar necesita o intretinere diferita, reviziile mult mai rapid 5000 -10 000km fata de 20 000-25 000km normal) etc