Tripl3x
Members-
Posts
174 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
320 D
Tripl3x's Achievements
Newbie (1/15)
19
Reputation
-
Salutari dragi colegi. Revin pentru niste sfaturi si indrumari. Ma bate gandul sa trec la sage 2, si vreau sa stiu ce trebuie facut la acest capitol. E46 an 2004 110kw 150cp. Stage 1 facut , anulat si egr din soft. 1. Se merita sau nu? 2. Cati cp castig in plus 3. Ce trebuie modificat la masina 4. Ce piese cu renume recomandati sa iau. 5. Cine se poate ocupa de modificare. Multumesc
-
Doar pentru istoricul masinii. Informatii pentru mine pentru a stii ce am schimbat si cand am scimbat 30.03.2019 schimbat discuri spate sport perforate 294mm Zimerman 30.03.2019 schimbat placute frana saboti si senzori placute ATE 30.03.2019 schimbat discuri fata sport perforate 300mm BREMBO 30.03.2019 schimbat placute frana si senzori placute ATE 30.03.2019 schimbat amortizoare spate sport gaz Bilstein B4 pentru M-Tech 30.03.2019 schimbat flanse amortizoare spate Lemforder 30.03.2019 schimbat burduf protectie amortizoare spate Sachs 04.05.2019 schimbat amortizoare fata sport gaz Bilstein B4 pentru M-Tech 04.05.2019 schimbat brat fata dreapta Lemforder M-Tech 04.05.2019 schimbat flanse amortizoare fata Lemforder 04.05.2019 schimbat burduf protectie amortizoare fata Sachs
-
Sa va arat de ce eram in dubii cu amortizoarele Pe un site care aduce piesele din Germania preturile sunt altele. Pe altele care au piesele in tara preturile sunt mult mai ieftine. Aici eram in dubii ce sa iau si de unde sa iau. Fiti atenti la pozele urmatoare
-
Adica la geometrie trebuie facuta in alt fel decat cea standard? Cand am facut geometria nu am fost intrebat ce suspensie am pe masina.
-
Pana la urmma? Lemforder pentru suspensie sport?
-
Deci sa merg pe Lemforder. Meyle Hd nu fabrica pentru suspensie M-Tech sa inteleg? Arcurile arata super bine. Unul singur are vopseaua satita 1cm dar pe prima spita de jos. Voi schimba si arcurile pana la urma dar ultimele. Franarea cu noile discuri fata spate si placute noi ,este o minunatie. Franeaza superb fara a simtii masina fortata si sa se lase de bot fortat. Multumesc pentru sfaturi ( decat un sistem 330 mai bine investesi in discuri performante )
-
Salutari dragi colegi. Zilele acestea am mai facut ceva pe la masina. Am schimbat discurile fata cu ZIMMERMANN ventilate si gaurite, placute noi Ate si senzor uzura placute Dicuri spate BREMBO XTRA LINE ventilate si gaurite ,cu placute si sabotii Ate, I-mi pare rau ca nu m-am gandit dinainte sa comand sa iau si pe fata la fel. Dar nui bai , arata super. La arcuri nu am facut nimic deoarece mecanicul a bagat o presa pe arcuri sau ce era aia sa vada daca sunt bune, sfatul lui a fost sa las arcurile pe masina deoarece sunt in stare 95% bune, asa ca nu am comandat arcurile. Amortizoarele spate stanga/dreapta BILSTEIN - B4 ,pentru pachet M Tech , ciudat este ca am pus amortizorul vechi si cel nou unu langa altul, singura diferenta era la tija, cel de la BILSTEIN - B4 avea tija mai lunga cu 6-8 mm . Flansele noi LEMFĂ–RDER , Protectie amortizoare noi. Mai am amortizoarele fata sa le pun, nu am apucat, tot BILSTEIN - B4 Are ceva daca nu am schimbat arcurile? sau maximul al dau arcurile EIBACH Pro-Chit cu aceste amortizoare? Trebuie sa schimb bratul stanga fata, sa optez pe Meyle Hd ? sau altceva? Mai trebuie sa schimb suportii motor, tremura putin dar vreau sa schimb devreme.
-
Da, am ales amortizoarele Bilstein B4 cele sport pentru ca am pachet M tech pe masina . O sa le iau de pe Autodoc , macar piesele vin din Germania. Iar pentru roti raman atunci la 17, totusi am jante bune si cauciucuri noi, nu mai cheltui alti bani. Drumul care il fac zilnic nu e stralucit pentru 18 cu cauciucuri mai joase
-
Salutari din nou dragi colegi. Trebuie sa mai adaug ceva pentru istoricul masinii. Astazi cu ajutorul colegului George am adaugat niste caluti masinii.Multumesc George. Tot astazi a primit si folie pe luneta si geamurile spate. De vreo 2 zile aveam o problema la ceasuri, scadea lumina si se aprindeau erori. Am descoperit cauza, un condensator avea un piciorus dezlipit. Saptamana viitoare voi da comanda la amortizoare BILSTEIN - B4 ( toate flansele noi ) , arcuri EIBACH Pro-Kit si discuri frana.
-
Inca un sfat va rog, a venit caldura si trebuie sa ma apuc de treaba cu amortizoarele ,arcurile si discurile. Sa raman la jante de 17 ori sa trec la cele de 18? Daca trec la cele de 18 nu cred ca pot pune cauciucuri mai mari de 35 inaltime sa nu atinga in aripa. Problema este ca la 35 daca iau groapa risc sa indoi janta, si eu circul zilnic pe centura Bucuresti intre Magurele si Popesti Leordeni .Drumul este cam nasol in zona asta , apar gropi si sunt multe denivelari. Totusi sa raman la 17 sau sa trec la 18?
-
Sunt aceias firma acelas model, diferenta de pret la arcuri este foarte mare. https://www.autokarma.ro/set-suspensie-arcuri-e2067-140-eibach https://www.autodoc24.ro/eibach/1930524 Nu sunt acelas model? Este diferente intre preturi mare Mai bine le iau de afara https://www.eibachshop.co.uk/eibach-prokit-performance-spring-kit-e2067140_p31223090.htm#.XEnj2rnVLDc A nu se considera reclama
-
Nu stiu ce sa fac. Vad ca sunt diferente mari intre preturi pe epiesa, autodoc, autokarma Arcuri EIBACH E2067-140 epiesa 958 lei , autokarma 803 lei , autodoc 629 lei Amortizore fata 22-139931 - 22-139948 epiesa 260 lei , autokarma 235 lei , autodoc 431 lei Amortizoare spate 19-103112 epiesa 179 lei , autokarma 150 lei , autodoc 205 lei Ma sperie replicile, facaturile
-
Poti sa ma indrurmi de unde sa le iau? ca sa iau ce trebuie .Sa optez sa le iau de afara? Multumesc.
-
Ai incercat asa ceva, ori din auzite de pe forum?