Jump to content

@lin

Contributors
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

@lin last won the day on April 18 2023

@lin had the most liked content!

About @lin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520D, G31

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

@lin's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

22

Reputation

  1. Remote services cred ca se poate lua și ca pachet separat. Eu îl am din fabrică cu acces lifetime. Astfel, nu știu dacă merită booster pt că pt info trafic oricum Google (maps/waze) este mult mai relevant, deci cu Apple CarPlay sau Android Auto nu îl mai văd necesar. Pentru muzică exista youtube premium care oferă mult mai multe avantaje..
  2. Presiunea se face conform cu info de pe stâlp stanga doar dacă temperatura la nivelul anvelopei este de 10-12 grade, altfel se urmăresc recomandările din iDrive , care sunt ajustate în funcție de temperatura. În mod normal la G31 (cum am și eu) avem 2,2 pe față cu 2,4 spate (pe 17”) la temperatura standard și încărcare standard. Eu întotdeauna am respectat recomandarea din iDrive și nu am avut nici o emoție pe frânare , viraje ori o uzură prematură a anvelopelor.
  3. Exista setare sa se dezactiveze mesajul din bord: CC_MELDUNG_0299 to nicht_aktiv. Detalii aici: https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1739664&page=2 Testat de mine și funcționează perfect…
  4. Doar ca info, exista și varianta sa codezi cu Bimmercode sa nu mai apară notificarea aceea. To code out: (G-Series Only) KOMBI - CC_MELDUNG_0299 - Change 'Aktiv' to 'Nicht_aktiv' (G-Series with old iLevel or F-Series) KOMBI - CC_AKTIVIERUNG_5 - Change 'FF,FF,FF,FF,FF,FF,FF,FF' to 'XX,XX,XX,XX,XX,F7,XX,XX'
  5. ISTA se instalează pe un laptop cu un procesor cat de cat actual, cumperi un cablu ENet de pe emag ( 50 RON) și după ce urmărești 2-3 tutoriale pe Youtube, vei putea să-ți faci singur diagnoza și sa ștergi erorile, operațiune banala. Kitul de instalare este free, nu mai știu de unde l-am dat eu jos, posibil chiar de pe aici de pe forum. Nu știu de ce băieții de la FRK nu au desfăcut injectorul sa încerce o curățare, poate pt ca erorile tale indica clar o problema la rezervor per ansamblu. Oricum, după ce pui ISTA pe mașină, vei vedea pașii indicați de producător pentru corectarea problemei. Mai cere oferte și de la alte service-uri pt rezervorul ala, pare cam mare diferența de preț fata de preturile puse aici de alti colegi de forum.. Later edit: uite de aici
  6. Mașina pare ok, însă prețul mai mic se justifica prin interiorul fără piele, nici măcar scaunele sport cu interior mixt (piele cu textil). Când am luat eu G31, pt mine a fost condiție eliminatorie. Și atunci erau câteva la vânzare cu interior textil care au stat luni bune la vânzare. La fel și cele manuale. Acum poate e doar părerea mea dar un serie 5 parca nu e serie 5 fără piele...
  7. A trecut anul de când am mașina. S-a comportat exemplar, foarte mulțumit pana acum. Ca și mentenanță am schimbat placutele fata și spate, optând pt ATE. Placutele sunt foarte ok, nu am simțit nici o diferență fata de OEM. Am avut ceva emoții cu cele pe fata deoarece mi-a apărut mesaj în bord când eram prin Austria, și deși îmi zicea ca mai duc 5000 km, la întoarcere, prin Sibiu am început sa aud un scartait la franare ca și cum ar fi fier pe fier. Am mers mai ușurel pana în București, abuzand de frână de motor și m-am dus direct la FRK a doua zi. Am scăpat, nu am stricat discurile, deși conform celor spuse de băieții din service, dacă mai mergeam câteva sute de km trebuia sa schimb și discurile. Atenție așadar la mesajul din bord, cum apare mesajul din bord trebuie verificate obligatoriu. Tot la categoria consumabile, am schimbat de o luna furtunul mare de la intercooler. Am avut mesaj în bord cu putere limitata. La o căutare rapida pe net, pare o problema frecventa la acest motor. În general pe la 100k km, furtunul cedează, datorita vibrațiilor și temperaturii f ridicate a gazelor. Oricât de incantat sunt de mașină, a apărut un pitic sa trec la electrica sau cel puțin PHEV. Pe electric urmăresc i5 sau poate i4 (îmi place mai mult cum arata deși este o diferență destul de mare la spatiu), pe PHEV 530e, obligatoriu touring. Încă mai studiez opțiunile, dar probabil mașina va ieși la vânzare curând.
  8. Mie îmi apare aceasta notificare doar când traversez granița, timp de 30 de min., apoi dispare. Mi-a apărut când am traversat granița RO -Bg, BG -GR, RO-HU, HU-Cz. Nu mi-a apărut când am traversat din Cehia în Austria, iar în Austria aveam și semnele de cedează și stop în bord, la fiecare intersecție unde erau prezente.
  9. Sub scaun sau în torpedou nu cred ca ar fi problema, important este sa nu bata soarele în ea. Cei care au montat asa ceva susțin ca ar tine 2 zile în parking mode cu o baterie de 20000. Pe mine, fix teama de a umbla la panoul de siguranțe ( nu eu, ci un "specialist"), m-a făcut sa ezit sa instalez o camera pana acum. Mai este și varianta oficiala de la BMW, dar nu știu dacă se baga reprezentantele la montaj cu legare la panoul de siguranțe. Teoretic, ar trebui sa se bage, fiind produs original BMW: https://www.bavauto.ro/66215a44493?gclid=Cj0KCQjw4bipBhCyARIsAFsieCymrWc99thvZY0JlWvA_-CecXIWbhpMStoKqWzObITltrNIx7CzzncaAoasEALw_wcB
  10. Exista și varianta sa fie conectata la o battery pack de 10-15000 mAh, iar bateria conectata la rândul ei la un port 12V. Când închizi mașina, camera este alimentata de la battery pack, când pornești mașina battery pack-ul se încarcă iar full. Bateria externa poate fi poziționata sub unul din scaune cu bride de tip "arici". În felul acesta nu se mai umbla la instalația electrica și se evita mesaje de eroare. Problema poate sa apară dacă nu se circula zile întregi cu mașina, caz în care va trebui reîncărcata la o priza casnica.
  11. Preț de reprezentanta! Din ce am înțeles reparația ar fi fost tot pe acolo ca bani, și nu era justificat. Poate a avut el ghinion, dar știu mai multe cazuri so, atenție mare!
  12. Eu pot spune ca înțeleg oarecum teama ta cu tracțiune spate, fix acolo am fost și eu anul trecut, după multi ani de VAG cu tracțiune fata. Totuși, după ce am citit multe forumuri am ales mașina cu tracțiune spate și confirm ca modul în care se conduce o mașină cu tracțiune spate este f mișto. Legat de zapezi, deși nu prea mai avem pe aici, îți spun că diferența o fac anvopele. Eu am pus anvelope noi de iarna, și asta iarna nu am avut absolut nici o problema pe urcare la Cheile Gradistei dinspre Moieciu, cu zăpadă pe carosabil. În plus, eviți o posibila mare bătaie de cap cu cutia de transfer. Asa ca info, un bun prieten cu F30 2016 și 160000 a primit deviz de reparație 4000 euro pt schimbare cutie de transfer. Succes în a alege ce este mai bine pt tine...
  13. Cu 30 lei pe an faci asigurare Road asist pe întreg teritoriul României. Unii o au inclusa în pachetul RCA.. Cine mai schimba roti în ziua de azi...
  14. Evident G31, dar nu e în același buget cu F31, nici nu ar avea cum. Pentru manevrabilitate ajuta foarte mult camerele 360, un must după părerea mea, pt dimensiunile mașinii.
  15. Pt istoric se poate verifica pe checkvin.eu, eu am primit istoric complet la fel cu cel din reprezentanta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.