Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Alexander.

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Freiburg im Breisgau

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d EffD, F30, 2017, LCI

Recent Profile Visitors

5285 profile views

Alexander.'s Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Masina a fost rulata 80k km, din 2017 pana in 2023 in Olanda. Pana la 98k km a fost rulata 1 an in Germania pana in februarie 2024 Si de atunci e la mine. Ar putea fi adevarata valoare pentru ash mass daca sa zicem ar fi fost rulata 80% din km doar autostrada?
  2. Pai masina are 103.000km reali, iar dpf mai are viata de inca 160.000km aprox., deci pare in regula.
  3. Multumesc de răspunsuri, mi-am facut o idee, pe moment o sa ignor parametrul. Ideea este ca eu niciodata nu am dat regenerare fortata pentru ca nu avea rost daca masina isi face ea singura. Dar… vechiul proprietar, cand si-a adunat lucrurile din masina, avea si un Carly, care cel mai probabil va dati seama ce a facut cu el…. Acum asta este, ii dam bataie. Cată viata (in km) are un dpf nou? Mie imi arata ca mai are viata undeva la 160.000km. P.S.: Am si INSTA, doar ca e mai la indemana un OBD2.
  4. Se pare ca nimeni nu intelege (sau nu citeste tot ce am scris). Folosesc bimmer tool doar pentru a “supraveghea”. Masina si-a facut regenerare sanatoasa, singura.
  5. Poza este preluată de pe google, am specificat in primul post dar probabil n-ai bagat de seama. In momentul de fata am: Soot mass: 19g Ash mass: 6.7g
  6. As fi editat post-ul anterior ca sa nu fac dublu post, dar nu mai pot. Am verificat acum, acelasi status este la regenerare(locked). Nu exista nici o eroare pe motor, nimic. Este prima data cand arata asa pana acum. Nu am vazut niciodata acel status pe dpf, si il verific destul de des.
  7. Am sa mai verific o data sa vad daca mai este locked, iar daca mai este o sa verific si erorile sa vad daca a aparut ceva. Mersi de idee.
  8. BMW F30, 320d, ed, 2017, LCI, B47 Salut! Astazi cand eram prin oras la un semafor mi-am dat seama ca masina isi face regenerare (imi dau seama imediat cand isi face). Eram pe Sport, am trecut-o pe manual si am tinut-o in turatii (2.200-2.500) pana aproape de casa. Cand am ajuns acasa am bagat OBD-ul inainte sa opresc motorul sa vad daca s-a terminat sau inca isi face. Bimmer Tool zicea ca si-a terminat regenerarea acum 2km, perfect. Intrebarea mea este, de ce, la rubrica "Regen. locked" aveam . La ce se refera?; Ce vrea sa spuna? Restul erau "off": active/requested/interrupted. Valorile aratau foarte bine, inainte sa opresc motorul procentul dpf-ului era de 5% si temperatura era in scadere, asa ca am oprit motorul. Dupa ce am oprit motorul am mai verificat o data valorile iar procentul a sarit la 10% (nu asta ar fi problema). Atasez mai jos o poza preluata, ca sa se inteleaga despre ce vorbesc. Pe scurt, as vrea doar sa stiu cum s-ar "traduce" acel "Regen. locked". Multumesc anticipat!
  9. Sal’tare! Am un F30 Sport Line, LCI, 2017. A venit din fabrica cu lumini ambientale, doua la numar: Clasic(rosu) si Sport(alb). Am citit pe net ca s-ar putea coda sa am 9 culori in loc de cele 2 din fabrica. Am incercat asta: HU COLOUR_SWITCH — > active [asa era deja] BRIGHTNESS_AMBILIGHT — > active[asa era deja] COLOUR_SWITCH_ENSEMBLE —> 10 entries FEM CS_TYPE -> two colors [asa era deja] PIA_DEFAULT_CD -> color_2 [asa era deja] MAPPING_LCI_7_FUNCTION -> cs_2 [asa era deja] Din pacate nu a mers. Aveti alte idei sau nici macar nu e posibil?
  10. Din research-ul facut de mine, reiese ca acesta ar fi codul OEM: 13628589104 cu echivalenta pe Bosch: 0281004746 Poate aproba cineva daca e corect?
  11. Salutare! Masina in cauza 320d ED, 163ps, B47D20, facelift, F30, 2017, K861134 Am eroarea urmatoare: 284E00: Lambda probe after catalytic converter, signal nernst voltage: interruption Am vazut ca mai este un post destul de detaliat pe tema asta, dar nu am reusit niciunde sa gasec codul de piesa pe OEM. Vreau sa schimb senzorul cat de curand dar nu imi pot da seama care este. Nu il schimb eu, merg cu ea la service, dar vreau sa-l cumpar eu personal pe original sa fiu linistit. Care reper este? Poza 1: Poza 2:
  12. Asa ma gandeam si eu, sa il fac pe al meu, asta este… Nu e vorba de bataie si ceafa lata, dar dupa o luna ce sa-i mai zici, poti sa schimb motorul de pe masina si sa te duci cu ea inapoi cu un motor mai rau, trebuie sa gandesti si din pozitia lui, prostia mea a fost ca nu m-am intors atunci, dar na, “lucru manual”. Multumesc de sfaturi si pareri!
  13. Nu am facut poze. Ca idee, daaca nu era modificat dde-ul, nu trebuia sa am erori pe tester? inpa si ista arata doar eroarea aia, + ca trebuia sa apara martorul in bord de la dpf, nu a aparut niciodata… Daca e vorba de soft, maine ma duc si fac altul, dar nu cred…
  14. @Popescu 76 N-are rost, se dadea mare credincios, a zis ca atata incredere are in masina ca mi-o da si in rate daca vreau… in fine Cam la ce suma m-ar putea duce reparatia, aproximativ, ca n-am nici macar o idee. @bimmer90f30 Vrei sa spui ca daca masina e “ceas” mecanic si are filtrul epurator imbacsit, nu scoate fum deloc a? E insesizabil, e ca si cum ar fi degeaba ala acolo. Apropo era balamuc, cand am schimbat filtrele, cel de ulei se rupea singur in bucatele si cel epurator era plin ochi de mizerie din aia.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.