Jump to content

Laur

Members
  • Posts

    267
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gunther-tore.ro
  • Yahoo
    laur_dragusin@yahoo.com
  • Skype
    laur.dragusin16

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    E92 320d

Laur's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. au aparut pe strada. Iata dovada... Arata ciudat...
  2. Functia se numeste Welcome light. Cred ca la E90-urile mai noi, nu neaparat cu facelift, trebuie sa existe. Angel eyes-urile si pozitiile din spate, se aprind cind comanda farurilor este lasata pe auto sau pe pornit faruri. (pozitia 2). Intensitatea cu care se aprind este cea maxima de daytime running light, nu de pozitie. La masinile cu Idrive se activeaza din meniul Settings, Vehicle, Light....Welcome light La cele fara I drive, numai din computer la reprezentanta.
  3. scoti torpedoul complet, si in partea stanga a gaurii rezultate, undeva in spate gasesti un capac cu un fel de robinet pe el. Ori il cauti prin pipaire, ori il vezi daca te apleci bine acolo. Rasucesti robinetul 90grd si ramai cu capacul in mana. Dupa care tragi de ce gasesti in spatele capacului. Ca si localizare e chiar in spatele zonei centrale a bordului, la nivelul de inaltime aproximativ al ceasului de sub clima
  4. Am cautat intens pe net un individ mai talentat decat mine in descrieri si redactari DIY, care sa demonteze un bord de E90 cu Navi. Am avut nevoie sa-mi scot CD-ul pentru a conecta un car kit. Mai exista un singur topic (DIY) cu acest subiect dar care se refera strict la E90-E93 fara I-DRIVE, l-am citat in topicul "demontare casetofon E90" La mine exista navigatie bussiness si radio PROFESSIONAL 1. Primul pas este extragerea ornamentului central care contine butonul de START/STOP si gurile de ventilatie. Se incepe din dreptul butonului S/S prin tragerea catre voi a ornamentului respectiv. Se poate incepe si din partea dreapta de la usa, parca de acolo se poate trage mai usor. Ornamentul este prins cu niste pini de ALU (similar E46, samd) 4 la numar plasati in stg si dreapta dozelor de ventilatie atat centrale cat si a celei laterale dinspre usa. , 2. Ornamentul va ramane conectat de bord cu firele butonului START/STOP si ale comenzilor de incuiere a usilor, DSC si avarie, precum si a comenzii de clima centrala. Pentru pasii urmatori nu este necesara indepartarea acestor mufe, si nici indepartarea totala a ornamentului central, fiind suficienta doar desprinderea acestuia de bord. Daca totusi vreti sa indepartati definitiv ornamentul central, mufa butonului START/STOP are 2 cleme laterale care se apasa si care permit detasarea mufei. Mai exista 2 mufe (dsc, avarie, clima) plasate central si care se pot indeparta prin simpla tragere catre spate. Cel mai dificil insa mi s-a parut remufarea acestor 2 mufe, mai ales a celei de sus, asa ca mare grija la remontare... , , , 3. Urmeaza demontarea panoului comenzilor de climatizare. Acesta se trage pur si simplu catre voi cu oarecare forta, exista acolo niste cleme metalice care nu se rup. Vedeti pozele. Climatizarea este conectata cu 3 mufe, cea din stanga este similara celei de la Start/STOP in sensul ca poseda 2 cleme laterale la a caror apasare se permite extragerea mufei. Mufa aceasta corespunde comenzilor plasate inferior sub DVD, apartinand scaunelor incalzite, PDC , si alte optionale... Celelalte 2 mufe au o pargie care trebuie rotita 90 de grade una catre stg (cea neagra) si celalta gri, catre dreapta. In poza una este rotita cealalta este in pozitie cuplata, pentru exemplificare. Parghia se elibereaza prin apasarea banala a unei mici sigurante, care n-ar permite rotatia accidentala. In capatul cursei parghiei veti simti un punct de presiune de care trebuie sa treceti pentru a extrage extrem de usor mufa. Pur si simplu va va sari in mana. , , , , , . 4. In acest moment se poate extrage masca care inconjoara DVD-ul si care este prinsa cu 4 pini lungi metalici. Trageti fara frica, cu o forta medie, nu veti rupe nimic. Atentie la firele comenzilor inferioare, plasate lateral stg si care se indeparteaza impreuna cu aceasta masca. , , , 5. In acest moment este expusa perfect unitatea radioului/DVD-ului. Acesta este fixat de bord cu 2 suruburi plasate in partea sa inferioara. Desurubati cele 2 suruburi, dupa care puteti extrage unitatea. , Remontarea se va face in ordinea inversa a operatiunilor descrise anterior. 7. Daca doriti extragerea totala a unitatii trebuie sa stiti ca in functie de model va puteti intalni cu mai multe mufe: 1. Mufa principala a unitatii - include boxele, comenzile pentru can-bus, alimentari, mufele de AUX-IN, si niste cabluri optice. Eu am avut nevoie sa introduc o interfata pentru un carkit care gestioneaza boxele si comenzile de pe volan, asa ca am extras din mufa masinii cele 2 cabluri optice si cablul de AUX-IN pentru a reloca in mufa interfetei care intra direct in Unitate. Aceasta mufa mare are o parghie de siguranta care permite extragerea ei fara dificultate. , , , 2. Mufa display-ului IDRIVE 3. Mufa de antena radio 4. Mufa de antena GPS
  5. e o diferenta intre cele cu navigatie si cele simple. Pentru cele simple ai aici un DIY. Pentru cele cu navi am sa fac chiar eu saptamana viitoare un DIY. Am de gand sa-mi instalez un carkit pe care sa-l comand din tastele de pe volan. Mai astept o interfata. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=9390
  6. donez urmatoarele piese de caroserie: Usa dreapta fata E46 usor infundata Usa Stanga fata E36 la fel Usa stg spate E36 data peste cap - se poate repara. Evident ambele masini au fost cu 4 usi... Nu mai am poze, imi pare rau. Daca va intereseaza, maine am pus pe cineva sa faca curat in boxa. Daca nu le luati, le arunc. Sunati marti dimineata dupa 8 la 0721593333 - Doru, din partea mea, Laur
  7. Laur

    problema la oglinda

    mai precis, ca sa coboare cind bagi in Reverse, switch-ul trebuie sa fie pozitionat ca si cum ai vrea sa reglezi oglinda stg. (SOFER). Scrie in carte, nu ai citit atent...
  8. Laur

    Start-Stop

    Ba da. Si eu am configurat-o fara macar sa stiu de el, si a venit cu. Sales-ul imi dadea o veste buna si una proasta: Ca are Efficient Dinamics dar ca nu mai poate sa-mi puna SENSATEC. Ca coupe-ul e premium si d'aia BMW nu mai pune sensatec desi era confirmata asa. Cred ca daca o comandam cu o luna mai devreme venea cu Sensatec. Asa a trebuit sa platesc ceva in plus ptr. pielea aia cream beige. Efficient dinamics e standard cel putin ptr Europa si cel putin ptr. cutii manuale. Apare insa in lista de echipamente a masinii. Mi-au scos una la Filaret.
  9. Da. Pe AV in bagi semnal video de la DVD. Nu am incercat cu Ipodul (am doar un nano) dar cu un dvd player portabil da. Si merge perfect. TREBUIE doar sa comuti pe AV si sa stai pe loc.
  10. Laur

    Start-Stop

    Probabil s-au gandit mult la fiabilitate, curios este de ce nu o exista sistemul in America de Nord. :blink: Ptr. ca in State se vand preponderent masini cu cutii automate, si din cate stiu eu pe transmisii automate nu este instalat. Sau poate ma insel. Am condus un E92 325xi cu steptronic fabricat in noiembrie 2007 si nu avea sistemul.
  11. Laur

    Start-Stop

    Te-ai obisnui. Sistemul e destul de prietenos. Te enerveaza doar in trafic aglomerat cand mergi 5 metri si iar opresti. Atunci si eu il scot. Nu pot emite o parere bazata pe un studiu clar facut cu sau fara Automatic START/STOP dar masina mea consuma foarte putin. (320d). Nu am depasit NICIODATA la mers numai in oras 8.2%, pe BC. Vorbesc de perioda de dupa primii 3000km. In conditiile in care la 318i-ul meu anterior (e46) aveam consum 12%, iar comportamentul meu la volan nu s-a schimbat in mod semnificativ de cand am diesel. Deci opinez ca dpdv al consumului sistemul are un sens. Cu Run FLATURILE alea e cu totul altceva. Sunt 100% de acord. Sunt si nejustificat de scumpe si foarte rigide. Parca am roti din cauciuc plin, cel putin la alea de 17...Imi imaginez ce feelinguri in rinichi au cei cu 19. Si in plus la noi poti calca pe diverse chestii (sine, dinti de cositoare, cuie de potcoave, table) care te determina sa schimbi roata, indiferent de cat de runflat esti...Si in portbagaj daca bag o roata, chiar si d'aia de bicicleta de 125 e neplacut. Imi pastrez speranta ca "N'o sa mi se intample tocmai mie..." desi n-ar fi prima oara...
  12. Exprimarea asta nu e prea clara. O intrare este de audio si are jack de 3.5 stereo, similar castilor de walkman, cealalta intrare este de video (tot jack de 3.5 dar de genul mono cu 2 contacte) si daca comuti monitorul pe AV vei avea si semnal pe el. Evident doar cand masina este stationata. Audio ramane si in mers, evident.
  13. Initial topicul era ptr. Sedan si Touring... Dar daca s-a modicat esenta... E92, 320d, 177CP, 26.07.2007 de la Contempo BV, am in jur de 15mii km deja.
  14. Laur

    ajutor

    cred ca eroarea apare in post cand se refera la E60. Probabil are un BMW mai vechi automatic (nu Steptronic) care are program de iarna. (W) Simple presupuneri...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.