Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Codruț

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Codruț's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Pff…am observat astăzi și o mică vibrație în caroserie la turații până în 2000! Posibil să fie convertizorul! O să merg la mecanic să vedem despre ce este vorba! Mulțumesc Am facut asta deja, schimba mult mai bine de atunci, dar din păcate se comporta la fel cu întreruperile! Mulțumesc
  2. Am înțeles! Urmează sa fac asta….doar ca mi se pare ciudat ca face asa doar in eco pro și comfort! Mulțumesc pentru raspuns
  3. Salutare! Vin și eu cu o problemă apărută la cutia zf8hp la un F11 2012. cutia se manifestă în felul următor….in modul eco pro sau comfort, după ce se încălzește uleiul, cutia are întreruperi, ca și cum ar muri motorul iar apoi repornește! Asta se întâmplă doar dacă mergi constant, fără accelerație blană! În schimb, în modul sport sau sport plus, manual sau doar cutia pe sport în orice mod, se comportă perfect normal, schimbă perfect! Mulțumesc pentru răspunsuri!!
  4. Turbinele sunt ok…au fost rectificate și verificate! Pe mine m-a sfătuit cel de la care am luat al doilea motor să dau baia jos…sa verific pompa, cuzineți, arbore! Cuzineții și arborele arată bine, doar pompa a fost înlocuită! Ulei BMW 5w30! Filtru Man! Nu știu, sincer. Ulei BMW 5w30. Filtru Man Am luat decizia de a duce motorul înapoi celui de la care l-am luat! O sa încerc sa îl repar pe al meu, nu mai stau sa joc la loterie cu alte motoare! Arbore nou, cuzineți noi, pompa nouă pe care am luat-o pentru motorul din dezmembrări și am terminat bâlciul. Dacă și după asta mai aprinde presiunea, o dau la dezmembrări și gata!
  5. Salutare băieți! Revin și eu cu date… s au verificat cuzineții, sunt originali cu uzură aproape mai deloc, sorbul pompei era curat, s a luat decizia de a schimba pompa de ulei! Buuunn…cheie, manometrul pe ea, ulei la 100 de grade, 1,4 bar presiune. dau sa plec cu masina la proba, se aprinde drive train error, masina nu sare de 80 la ora! Merg cam 5 km, cand opresc la semafor, aceeași eroare de presiune ulei in bord!!!. Eu sincer nu mai știu ce să fac! Nu mai am soluții!
  6. Ms frumos pentru sfat! Asta este următoarea operațiune! Dacă nici după asta nu reușesc să ies cu ea pe stradă, casată și gata! Fiat 1.3 diesel și am încheiat discuția! Mulțumesc
  7. Am înțeles…te referi la cuzineți! Nu am încercat cu nici un fel de soluție de curățat! O să dea din nou baia jos să se uite la cuzineți, să verifice uzura! Mulțumesc
  8. Salutare! Ai rezolvat problema? Care erau cauzele? Ceva de genul am și eu, doar ca la mine presiunea la relanti este 1,1 bar.
  9. Am măsurat aseară! Am 1,1 bar la 95-100 grade și 5 bar la 3000 rpm la aceeași temperatură! Nu este suficientă, pleacă de la 2,2 bar la rece și scade până la 1,1 bar la cald. În sarcina este ok, dar nu la relanti
  10. Am înțeles băieți….o să schimb pompa…nu am ce face altceva! Mulțumesc frumos! O să revin cu info dacă se schimbă ceva.
  11. WBAXB31000DW50395 este seria de șasiu! Dacă poate cineva să mă ajute cu valorile! Am vorbit cu cineva și mi-a trimis poza asta.
  12. Am făcut testul cu manometrul! 2 bari in relanti la rece….in turație la 2000-2500 ture 4,5 bari! Ce credeți?
  13. Aștept sa vad ce spune manometrul iar apoi o sa iau o decizie! Schimb orice numai sa o vad mergând ca sa scap de stresul ăsta! Ms. Încă ceva ce aș vrea să întreb…credeți ca ar putea avea legătură termoflotul și corpul filtrului de ulei cu presiunea? Mecanicul spune ca le-a curățat înainte de a le monta pe motorul de schimb.
  14. Înțeleg ce spui…am mai avut BMW-uri în urmă și nu am avut niciodată probleme de genul asta cu ele! Așa cum am spus mai sus…dacă și acest motor este cu aceeași problemă ca și cel original, înseamnă ca sunt chiar cea mai ghinionistă persoană! Chiar și cu garanția motorului, să îl demonteze din nou, să merg iar prin țară să găsesc un alt motor, montaj din nou….mai bine prefer să schimb pompa! Totuși sper să fie altceva pentru ca deja sunt sătul de această mașină și de problemele ei! Mulțumesc! Am schimbat distribuția pe cel de-al doilea motor…dar pompa de ulei nu!
  15. Are garanție 2 luni! Mi se pare prea mică probabilitatea sau prea mare ghinionul să pățesc asta cu 2 motoare!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.