Jump to content

Codruț

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Codruț's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

1

Reputation

  1. Turbinele sunt ok…au fost rectificate și verificate! Pe mine m-a sfătuit cel de la care am luat al doilea motor să dau baia jos…sa verific pompa, cuzineți, arbore! Cuzineții și arborele arată bine, doar pompa a fost înlocuită! Ulei BMW 5w30! Filtru Man! Nu știu, sincer. Ulei BMW 5w30. Filtru Man Am luat decizia de a duce motorul înapoi celui de la care l-am luat! O sa încerc sa îl repar pe al meu, nu mai stau sa joc la loterie cu alte motoare! Arbore nou, cuzineți noi, pompa nouă pe care am luat-o pentru motorul din dezmembrări și am terminat bâlciul. Dacă și după asta mai aprinde presiunea, o dau la dezmembrări și gata!
  2. Salutare băieți! Revin și eu cu date… s au verificat cuzineții, sunt originali cu uzură aproape mai deloc, sorbul pompei era curat, s a luat decizia de a schimba pompa de ulei! Buuunn…cheie, manometrul pe ea, ulei la 100 de grade, 1,4 bar presiune. dau sa plec cu masina la proba, se aprinde drive train error, masina nu sare de 80 la ora! Merg cam 5 km, cand opresc la semafor, aceeași eroare de presiune ulei in bord!!!. Eu sincer nu mai știu ce să fac! Nu mai am soluții!
  3. Ms frumos pentru sfat! Asta este următoarea operațiune! Dacă nici după asta nu reușesc să ies cu ea pe stradă, casată și gata! Fiat 1.3 diesel și am încheiat discuția! Mulțumesc
  4. Am înțeles…te referi la cuzineți! Nu am încercat cu nici un fel de soluție de curățat! O să dea din nou baia jos să se uite la cuzineți, să verifice uzura! Mulțumesc
  5. Salutare! Ai rezolvat problema? Care erau cauzele? Ceva de genul am și eu, doar ca la mine presiunea la relanti este 1,1 bar.
  6. Am măsurat aseară! Am 1,1 bar la 95-100 grade și 5 bar la 3000 rpm la aceeași temperatură! Nu este suficientă, pleacă de la 2,2 bar la rece și scade până la 1,1 bar la cald. În sarcina este ok, dar nu la relanti
  7. Am înțeles băieți….o să schimb pompa…nu am ce face altceva! Mulțumesc frumos! O să revin cu info dacă se schimbă ceva.
  8. WBAXB31000DW50395 este seria de șasiu! Dacă poate cineva să mă ajute cu valorile! Am vorbit cu cineva și mi-a trimis poza asta.
  9. Am făcut testul cu manometrul! 2 bari in relanti la rece….in turație la 2000-2500 ture 4,5 bari! Ce credeți?
  10. Aștept sa vad ce spune manometrul iar apoi o sa iau o decizie! Schimb orice numai sa o vad mergând ca sa scap de stresul ăsta! Ms. Încă ceva ce aș vrea să întreb…credeți ca ar putea avea legătură termoflotul și corpul filtrului de ulei cu presiunea? Mecanicul spune ca le-a curățat înainte de a le monta pe motorul de schimb.
  11. Înțeleg ce spui…am mai avut BMW-uri în urmă și nu am avut niciodată probleme de genul asta cu ele! Așa cum am spus mai sus…dacă și acest motor este cu aceeași problemă ca și cel original, înseamnă ca sunt chiar cea mai ghinionistă persoană! Chiar și cu garanția motorului, să îl demonteze din nou, să merg iar prin țară să găsesc un alt motor, montaj din nou….mai bine prefer să schimb pompa! Totuși sper să fie altceva pentru ca deja sunt sătul de această mașină și de problemele ei! Mulțumesc! Am schimbat distribuția pe cel de-al doilea motor…dar pompa de ulei nu!
  12. Are garanție 2 luni! Mi se pare prea mică probabilitatea sau prea mare ghinionul să pățesc asta cu 2 motoare!
  13. Salutare! Scuze…..An 2012, tip motor N47D20C 2.0 biturbo 218cp. Mașina avea 300000 când am luat-o! Al doilea motor are 170000 și merge foarte frumos, nu bate! Dar și mie și mecanicului ne este frică să îl mai pornim. Am discutat cu el și a spus ca astăzi o să facă o măsurătoare a presiunii cu manometrul!
  14. Salutare! Mă confrunt cu o problemă care sincer mă face cu capul! am achiziționat mașina din Germania, adusă acasă am constatat ca se aprinde presiunea de ulei la relanti când uleiul ajungea la 100 de grade. Pe drum cu ea spre mecanic, motorul a început să bată! Buuun! Mecanicul a recomandat să schimbăm motorul să nu-l refacem pe acela. Am achiziționat alt motor complet fără anexe din dezmembrări! O grămadă de bani, în fine! Pus pe mașină, ieri a ieșit mecanicul cu ea la probă! Bang….acelasi mesaj cu presiunea de ulei! Adică cu altă pompă de ulei…cu ulei nou..filtru…alt motor ce să mai! Nu înțeleg, toate motoarele astea au problema asta? Nu știu ce să mai fac, m-a îmbătrânit cu 5 ani mașina asta! Mi se pare probabilitatea prea mică să se întâmple și la acesta la fel! Dacă știe cineva vre-o soluție…nu știu ce să mai fac! Zi bună
  15. Salut, aceeași problema și la mine din pĂŁcate. Un modul ALC prĂŁjit. Asa am cumpĂŁrat mașina. Când puneam contact,farul stânga se mișca stânga dreapta pe când cel din dreapta nu. DupĂŁ ce am citit post-urile voastre, am desfĂŁcut farurile, și am schimbat modulele intre ele sĂŁ-mi dau seama dacĂŁ ĂŽntr-adevĂŁr este modulul sau motorașul din far. Ăntrebarea mea este: am observat ca sunt 2 tipuri de module cu coduri diferite. 7189312 (acest model ĂŽl am și eu) și 6934836. As vrea sa știu dacĂŁ acestea sunt compatibile intre ele, pentru ca modelul meu nu prea se gĂŁsește. Mai repede gĂŁsesc celalalt model. Plus..nu sunt sigur ca acestea sunt farurile originale, având ĂŽn vedere ca mașinĂŁ a fost lovita ĂŽn fata. Mulțumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.