Jump to content

Roscapv

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Roscapv last won the day on February 25 2016

Roscapv had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E53 - 2004, E70 - 2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Roscapv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

49

Reputation

  1. In acest caz producatorul si/sau reprezentantul sunt de vina deoarece eu am urmat strict indicatiile acestora (verbal si dupa manualul masinii) Odata ce au aparut primele probleme cu patina de care vorbeste un domn mai sus, ma intreb de ce nu au chemat masinile in service? Puteau sa mascheze problema printr-o directiva interna in care intruiau dealerii sa recomande schimbarea patinei/lantului. Cand platesc zeci de mii de euro pe o masina, sunt dispus sa platesc si schimbarea distributiei pentru a evita o defectiune majora. Daca ei mizeaza pe faptul ca o sa cumpar un motor nou ori o sa ma intorc in reprezentanta lor dupa aceasta intamplare, se inseala. Nu doar ca o sa cumpar un motor sh dar voi evita total brandul la urmatoarea achizitie. Nu sunt politician ca sa primesc sute de mii de euro din spagi si sa arunc cu ei pe geam din cauza unei erori de proiectare si fabricatie.
  2. S-a rupt la 160km/h pe A2 (masina era pe pilot). Am simtit doar o infranare scurta si imediat s-a aprins in bord simbolul de "eroare motor". In depasire chiar ar fi nasol, mai ales daca mizezi pe atributele sportive ale masinii.
  3. Nu zic nimic. O asemenea postare nu merita raspuns. Finalul e unul singur. Adio BMW. O repar si o vand.
  4. Detin si un E53 din 2004. Are 360.000km si singura problema majora a fost cutia la 270.000km. Am refacut-o si merge perfect. Motorul nu are absolut nicio problema. Am avut ocazia sa vizitez o reprezentanta BMW din Austria (anvelopa taiata). Nu exista grad de comparatie. Angajatii Bavaria Bucuresti sunt cel putin doctor docenti in aroganta si nesimtire. Acum 4 sau 5 ierni a intrat un nene in mine iar masina a ajuns la MHS. Normal ca m-am certat 6 luni cu asiguratorul. Intre timp mi-au furat (in reprezentanta) componente de pe masina (de la sistemul de iluminare, sistemul de sonorizare si de la injectoare). Singurii care nu m-au dezamagit pana acum sunt ProLeasing Ploiesti. BMW a ajuns nu doar sa aiba niste reprezentanti sub orice critica. Acum vinde harburi de zeci de mii de euro.
  5. Eu doar am urmat indicatiile reprezentantului si indicatiile din manual. Cand am cumparat masina, mi-au spus ca informatiile privind schimbul si reviziile vor fi afisate in computer.
  6. Atunci cand ma notifica computerul masinii! Daca aveam 4 drumuri de Cluj in luna respectiva, calculatorul scadea mai multi km fata de distanta reala. Nu scadea exact km. parcursi. Cred ca si stilul de sofat influenta frecventa schimbului. Am profitat de facilitatea oferta de tehnologie si nu mi-am mai incarcat creierul cu intervalul de km.
  7. Uleiul a fost schimbat la fiecare notificare a meniului (inainte cu 500km). A cedat lantul direct.
  8. Exact. Consider ca puteau sa faca un recall chiar daca plateam schimbarea distributiei. Este clar ca imi asum costul pieselor cand achizitionez un X5. Dar sa schimb motorul la 218.000 km... Cu ocazia asta m-au pierdut de client. Pot sa imi faca si oferta ofertelor. Adio BMW.
  9. Am gasit motorul la Miakys Bucuresti. 1200 de euro si 3 luni garantie. Nu pot sa imi zica km rulati ai motorului (banuiesc ca puteau sa bage o cifra din burta) dar imi pot spune anul masinii. La suma aceasta mai adaug o distributie noua. Este ok firma? A mai cumparat cineva de la ei?
  10. Cand cumpar o masina premium, ma astept sa fie premium. Am platit cat 5-6 Loganuri si la 200.000km ii schimb motorul in conditia in care in spalatorie imi intra Dacii si Skode cu 500.000km. Premium cu panoul de bord dezlipit, manerul usa dreapta descompus, pielea de pe manerul soferului rupta, cotiera si marginile scaunelor tocite mai rau ca la modelul din 2004, grilele de ventilatie rupte la prima atingere si vopseaua coclita pe stalpi in conditiile in care am spalat-o doar la mine, cu solutii necorozive. Problemele tehnice nu le mai enumar.
  11. Reviziile au fost facute la zi. Nu s-au auzit absolut deloc zgomote. A doua pompa de servo am schimbat-o in August, de data asta la Proleasing Ploiesti.(de Bavaria si arogantele lor m-am lecuit). Am cerut si o revizie totala si nu au fost gasite alte probleme. Voi face poze la interior pentru a va arata deficientele. Pur si simplu calitatea lasa de dorit. Am mai intalnit 5 x5-uri 2008 cu probleme asemanatoare. Mentionez ca detin si un model 2004 (360.000km) de care sunt foarte multumit. Calitatea interiorului este superioara iar problemele mecanice aproape au lipsit. Am intrat pe acest forum pentru a afla informatii de la persoane mai avizate decat mine in domeniul auto. Il rog pe colegul care m-a facut paralel sa isi verse frustrarile pe alt thread. Multumesc pt raspunsuri.
  12. Salutare! Sper ca am postat unde trebuie... Detin un x5 din 2008 cumparat de la Automobile Bavaria. Aseara pe A2 am simtit o infranare brusca a masinii iar in bord am primit o eroare la motor. Am ajuns acasa pe platforma. Tocmai am aflat ca s-a rupt lantul de la distributie iar motorul este compromis. La 218.000km nu consider ca este normal sa se intample acest lucru. Nu mai vorbesc de faptul ca pielea arata jalnic, rupta pe volan si pe portiere iar bordul s-a dezlipit in zona torpedoului. Pe langa toate acestea, am schimbat doua pompe de servo, pompa de apa, sistemul Dynamic Drive si doua turbine. A mai avut cineva probleme cu distributia? Exista vreo posibilitate de a actiona in judecata BMW?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.