In legatura cu lantul chiar acum cateva zile am mai explicat pe forum aceastra problema. Ca sa incep asa, acum 3 ani lucram in Germania mai exact in MĂźnchen la Hertz; probabil au auzit multi de aceasta companie dar daca nu, aceasta se ocupa cu distributia de piese OEM sau AfterMarket. Intamplator a intrat un service/reprezentanta Bavaria Motors pe ruta mea unde le distribuiam piese zilnic, chiar si de 2,3 ori pe zi(adica noi eram un fel de taxi de la depozitu lor la service). Acolo, distribuind o perioada destul de lunga de timp, am mai stat si la taclale cu unii mecanici vazand ca aproape tot timpul cand mergeam la ei mai aveau cate o masina pe elevator (probleme cu distributia). Asa.. din vorba in vorba mai aflu si eu unele chestii printre care si aceasta problema cu lantul de distributie. Acum sa incerc sa expun o explicatie simpla: BMW-ul a facut o greseala tehnologica in privinta distributiei; daca bine imi aduc aminte aceasta a fost intre anii 2007-2008 au fost sesizate cele mai multe probleme din cauza unor asa numite patine intinzatoare care pe langa ca erau prost concepute in proiectul motorului au fost si de o calitate foarte proasta. Acestea se rupeau iar lantul sarea si afecta motorul. (! nu lantul se rupe ci patinele intinzatoare care fac ca lantul sa sara si eventual sa se rupa ulterior prin forfecare). Din cate stiu eu probleme au motoarele Diesel 1.6D, 1.8D, 2.0D, 2.3D si 2.5D respectiv Benzina 1.6i, 1.8i si 2.0i , iar masinile cu probleme ar fi: BMW Serie 1: E81, E82, E87, E88, F20, F21, BMW Serie 2: F22, F23, BMW Serie 3: E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34, BMW Serie 5: E60, E61, F10, F11, F07, BMW X3: E83, F25, BMW X1: E84. Ca sa iti faci o idee cum functioneaza distributia si care sunt patinele intinzatoare problematice voi atasa o poza: 4, 6, 10, 14 (patinele intinzatoare)