Jump to content

b10sct

Members
  • Posts

    170
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    F15 3.0d

Recent Profile Visitors

6577 profile views

b10sct's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Multumesc. Si aceste valori le regleaza convertorul PCU? Poate fi defect sau valorile pot fi influentate si de altceva? Ex baterie sau vreun consumator.
  2. Salut. Ai rezolvat? Am si eu eroarea asta..:(
  3. salutari ..am si eu o intrebare pt tine m am uitat la ce ati postat cu inchiderea centralizata la bmw e39.nu imi merge nici una din chei .am 2 nu se inchide doar porneste masina atat..
  4. Si eu tot cu Tavi Vrajitoru am luat A-ul. Recomand....
  5. Trebuie schimbat si senzorul. Acelasi lucru l-am patit si eu, chiar daca senzorul parea ok, pana nu l-am inlocuit nu a aparut noul interval.
  6. Eu nu am rezolvat, doar ca aveam grija sa nu treaca motorina de prima linie... Eu zic sa schimbi filtrul. A mai patit un prieten cu un X5 sa cumpere un filtru cu defect de fabricatie cred si nu ii mai tragea masina. S-ar putea sa fie de la pompa de sub masina. Este un motor electric cu carbuni si s-ar putea sa se fi uzat carbunii si sa nu faca contact tot timpul cu rotorul. Dar aia e mai scumpa si nu merita sa o cumperi ca poate nu e de la ea. Oricum, daca e de la ea, probabil o sa cada de tot in curand. Nu cred ca poate sa fie de la ger, gheata... Daca era, facea atunci probleme, nu acum cand sunt peste 0 grade.
  7. Aceeasi problema (4560 si 4590) am avut-o si eu cu E46 320d. La mine se intampla cand mai aveam 5-10l de motorina in rezervor si ramaneam si in pana P... La mine era problema cu pompa din rezervor care face transferul de motorina dintr-o parte in alta( partea din care tragea pompa de sub scaunul soferului ramanea fara motorina). Mi-am dat seama de asta intrand in meniul acela din bord unde, pe la meniul 6 parca iti arata exact cata motorina ai in stanga si in dreapta - imi arata st-10l si dr-0 de ex. Parerea mea este ca si la tine este tot o problema cu alimentarea cu motorina. Incerca intati cu filtrul de motorina. La tine se opreste motorul cand iti aprinde DDE?
  8. Nu vrea nimeni sa mearga cu cabrio cu 180 km/h fara sa-l deranjeze vantul.... <_<
  9. despre motorizare nu stiu exact asa mi sa parut ca scria in spate!ca am vazut din mers nu m am oprit decat 5 minute!da si franele cam atat erau dupa estimarea mea!pacat ca nu gasesc niste poze pe la cineva sa va arat ca nu mint sau fac filme! oricum caut acum prin toate ziarele din zona poate gasesc ceva sa va demonstrez :) nu exista 2.8 pe seria 6, nu exista 628. era pe e46 NFL 328i (seria 3) si e39 (528i), dar cam atat. apoi frate...200 de metri urma de frana.... gandeste-te putin.... este cam imposibil :unsure: 628 CSI :blink: <_<
  10. Original BMW, pn: 54 31 7 037 729 Este ca noua, am folosit-o o singura data. Pana la 140 km/h am testat-o eu, si nu te deranjeaza vantul. Pret 250 Euro. http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Cabr...wind_deflector/ Pret AB ~ 1700 RON
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.