Jump to content

318i-GPL

Contributors
  • Posts

    77
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

318i-GPL last won the day on November 24

318i-GPL had the most liked content!

About 318i-GPL

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    Ex BMW 318i E46 2000, X3 F25 XDrive 2016

Recent Profile Visitors

6264 profile views

318i-GPL's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

6

Reputation

  1. Poate este tarziu pentru un raspuns, eu as lasa-o asa, pierderea este atat de mica incat este destul de greu sa o depistezi, fiind fierbinte se evapora lichidul si nu vezi locul unde pierde, in timp se va accentua si o vei gasi, pana atunci complectezi, este deranjant dar decat sa dai motorul jos, ceea ce consider o tampenie,ca sa gasesti o banala pierdere de lichid.Personal asa am facut de fiecare data cand am avut pierderi, in timp se vor arata singure.Bafta!
  2. din inertie, se mai invarte cateva secunde Nu, nu face niciun fasss cand desfac busonul.
  3. Nu pot sa-ti raspund la intrebarea asta, din pacate.
  4. Dupa parerea mea se aude convertizorul, este normal. Si la mine se aude.
  5. Aceiasi problema o am si eu la un X3 F25 din 2016, am masurat temperaturile, setat pe 16 grade, dreapta baga 16,stanga baga 25. Ai rezolvat problema, care a fost problema? Multumesc pentru raspuns.
  6. Schimbul a fost facut de mine, ulei am bagat acelasi tip, ravenol
  7. Cum am inteles eu ca functioneaza sistemul de ungere, din ce am citit in ista. Pompa este una cu debit variabil in funtie de turatie sarcina etc, acel debit este reglat de acel solenoid aflat langa senzorul de presiune ulei, acel "senzor de presine"este de fapt un monocontact cu principiu de functionare simplu ca la dacia 1300 din 1980. ori se blocheaza ori se sparge si curge.Presiunea reala din sistem o poti masura cu un capac de filtru care are pe el un adaptor pentru manometru, si asta se face cu elementul filtrant scos,asta tot in ista am citit-o, dar iarasi revin la acel solenoid, daca nu functioneaza in parametri nu o sa ai presiunea reala, tot in rampa de ulei ai si o supapa mecanica de suprapresiune, in caz ca solenoidul nu mai lucreaza sa descarce presiunea in baie. Tu ai avut norocul sa fie acel senzor defect, la mine a aparut eroarea fix dupa schimbul uleiului si implicit al filtrului, aici mi s-a aprins un bec, pana la schimb au fost toate bune.Din aceasta cauza am postat aici pentru a avertiza alti colegi sa nu pateasca ce am patit eu. Toate cele bune va doresc, si drumuri fara incidente.
  8. Salutare, am depistat unde era buba. Dupa cum am banuit de la inceput,cauza a fost filtru. Producator filtru-Hengst-(comandat online de pe autokarma), am comandat alt filtru la un service local, mi-a adus pe original si i-am spus sa mai comande si Mahle si ca sa facem o comparatie intre ele, absolut identice cel original si cel mahle coduri scrisuri etc, in schimb cel de pe masina ... alta treaba,ca si dimensiuni era identic dar atat, am facut o diagnoza cu ista, toate bune, am sters un pomelnic de erori gen, bec ars maruntisuri, sincer nu am stat sa le citesc pe toate am dat direct delete acuma totul este ok.
  9. Acuma daca o luam logic, daca se sparg patinele de la intinzator zornaie in draci distributia chiar se rupe lantul,cauza asta am excus-o din prima, daca sorbul ar fi infundat la rece ar avea problema asta uleiul fiind gros, eu la cald am problema, totusi cred ca de la filtru i se trage, intai incep cu el, apoi ,langa sonda de presiune(monocontact) mai este o sonda de fapt un solenoid care regleaza presiunea din rampa, acela ar fi al doilea la rand, apoi masurata presiunea iar daca se impute treaba rau data baia jos si verificata pompa. Va tin la curent cu ce se intampla.
  10. Salutare la toata lumea. Dupa cum spune si titlul topicului aa avut parte de un incident,vinerea trecuta am schimbat uleiul de motor si filtrul, am parcat masina si nu am mai circulat pana astazi. Astazi dpa aproximativ 10km de mers a aparut o eroare cum ca as avea probleme cu propulsia dar pot continua,nu o sa beneficiez de toata puterea si sa merg neaparat la un service,am comutat pe sport,eco,comfort.. nimic, mai mult de 1500 nu se tura, asta a durat cateva minute apoi a aparut al doilea mesaj ca presiunea de ulei este prea mica si sa opresc numaidecat motorul. Am avut noroc sa gasesc un peco si am tras acolo am oprit motorul si am asteptat cam o jumatate de ora pe cineva. Am pornit din nou motorul totul normal, nicio eroare nimic, zic hai sa ne intoarcem acasa ca nu e treba buna, dupa circa 6 km din nou aceleasi mesaje, am oprit circa 15 miute din nou toate bune,am plecat mai departe catre casa in modul eco la turatie mica cam cu 40km/h cand am ajuns in fata garajului aceleasi mesaje. Intrebarea mea este, a mai patit careva asa ceva?
  11. Cumparata pentru fata mea acum patru ani direct de la proprietar din Germania, ce m-a determinat sa o cumpar erau km putini in bord 73500,si culoarea neagra, momentan are 125000 Ca si dotari: Faruri xenon Scaune fata incalzite Oglinzi rabatabile electric Trapa electrica Cd bussines Senzori parcare spate(defecti, dar am opt bucati noi) Montat carlig de remorca(nefolosit deoarece nu este legata instalatia electrica) Montat instalatie GPL Landirenzo La interior masina arata impecabil nu este julita zgariata patata Mecanic, am schimbat uleiul filtrele placute frana si frana de stationare, bujii originale cu patru electrozi, becurile xenon sunt si ele noi(osram) Ca si tablarie la aripa spate stanga s-a desprins putin din chit, se pare ca a fost chituita de neamt foarte bine, la data cumpararii masina arata ca noua. Farurile nu au zgarieturi arata super Capota este colantata( asa am cumparat-o) Masina functioneaza perfect, nu troncane, nu are defecte de care sa stim Se vinde deoarece fata a primit masina de serviciu,(masina anului:) ) iar asta cam ocupa locul in garaj si sansele sa se mai dea cu ea sunt mici Acuma intrebarea mare este, cat ar mai fi valoarea reala, si de bun simt a masinii? La cum arata masina ne-am gandit la 2500 euro.
  12. Colegul WIN60 are dreptate, vei avea eroare in bord, stiu din experienta,intre 2007 si 2019 am avut pe un E46 GPL mereu am avut acea eroare in bord, o resetezi si apare imediat, la drum lung pana in Germania si inapoi se stingea de la sine, de vreo doua ori, dar tot aparea. Nu am avut nici un fel de probleme in acesti ani,masina a fost vanduta in stare de functionare.
  13. Omul a intrebat clar, daca poate monta bare TRANSVAESALE direct, in lipsa celor longitudinale. A si primit ca raspuns un Nu, eu i-am trimis acel linc sa vada omul ca barele transversale au toate prindere peste barele longitudinale.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.