Jump to content

George

Members
  • Posts

    218
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

George last won the day on August 3 2021

George had the most liked content!

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    318i

Recent Profile Visitors

9814 profile views

George's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

29

Reputation

  1. Acum multi ani ajuns la mine in familie un 316 cu N46 care mergea f rau, parca se sufoca daca incercai sa accelerezi. Pe diagnoza nu erau erori dar daca te uitai la parametri motor presiunea in admisie iesea din scala. Am scos capacul de la culbutori si am constatat ca la motor lucrase un zugrav probabil pentru ca erau date niste semne cu vopsea. Am cumparat calele corespunzatoare si am pus distributia la punct.
  2. Imi mai dau si eu cu parerea pt ca am avut o problema asemanatore. Ultima eroare spune ca presiunea in admisie este f mare. Daca senzorul functioneaza corect singura posibila cauza este presiunea generata de gazele de evacuare care ajung in admisie. Cu alte cuvinte ai o problema la distributie/vanos/valvetronic - supapa de admisie ramane putin deschisa atunci cand nu trebuie. O alta varianta ar fi ca supapele sa nu inchida etans dar mi se pare mai putin probabil. Sfatul meu este sa mergi la un specialist BMW.
  3. Prima eroare este legata de valvetronic. Clapeta de acceleratie este folosita doar cat motorul este rece sau daca sistemul valvetronic este defect (sau cel putin asa era la N42). Cand este motorul rece supapele de admisie se deschid la maxim si variaza deschiderea clapetei de acceleatie iar in majoriateta timpului clapeta de acceleratie este deschisa la maxim si variaza deschiderea supapelor. Din diagnoza se poate motoriza atat deschiderea supapelor cat si si a clapetei de acceleratie. Doar ca asta verifica cineva care face diagnoza, la citit erori suntem toti experti.
  4. Conecteaza o diagnoza si vezi ce temperatura citeste senzorul pentru lichidul de racire.
  5. Treaba e simpla. Verifici ce dimensiuni de jante si anvelope recomanda BMW pentru masina ta. Daca ce ai trebuie le pastrezi, daca nu cumperi altele conforme.
  6. salut! Imi poti sune pretul pt stalp B stanga daca il vinzi separat si e in stare buna?
  7. Ti-am scris mai sus ca trebuie sa montezi plasa de prezenta in actualul scaun pt pasager. Dupa ce o conectezi trebuie stearsa eroarea. Pentru reglajul lateralelor ai nevoie de o alimentare cu siguranta de 10A (parca, posibil mai mica). Nu e OK sa iei curent din cablul pentru incalzirea scaunului.
  8. Ai cateva variante. Cea mai simpla dar NERECOMANDATA ar fi sa conectezi scaunele de UK asa cum sunt, lasi deconectata mufa pt plasa de prezenta a pasagerului si faci codarea necesara. In caz de accident indiferent daca e sau nu pasager va fi declansat si airbag-ul din bord. Ca sa ai plasa de prezenta activa va trebui sa o instalezi in scaunul pasagerului. Si acum sunt 2 variante: Schimbi intre ele sezuturile de la noile scaune. Scoti plasa din scaunul pasger vechi si o bagi in scaunul nou. Pentru asta trebuie desfacuta tapiseria de pe burete. Asta presupune sa tai clemele metalice si sa pui altele noi - gasesti pe net cleme si celste special (workaround mai ieftin e sa pui birde negre rezistente la temperatura).
  9. Daca pompa curge oricum trebuie schimbata. De ce nu schimbi pompa, termostatul si vezi dupa daca se mai manisfesta problema?
  10. De la Google citire ar trebui sa ai: 225/40ZR19 8J ET36 255/35ZR19 8.5J ET47 Cu cat ai ET (offset) mai mic cu atat mai mult ies rotile in afara si evident ca si comportamentul masinii se schimba. Pe interiorul jantei gasesti aceste dimensiuni.
  11. Jantele de 19 au offset corect pentru F36?
  12. Din ce vad eu in poza pare ca mufa este ce cu 3 pini (fire). Oglinzile sunt identificate ca oglinda sofer si oglinda pasager. Daca tu ai oglinda dreapta de EU si cea stanga de UK tu practic ai doua oglinzi pasager. Reglajul oglinzii din stanga nu ar trebui sa functioneze, cand reglezi sticla oglinzii din dreapta ar trebui sa se miste si sticla din stanga, cand apesi butonul de rabatare se vor misca ambele corpuri de oglinda. In plus de asta corpurul oglinzii staga (sau dreapta) de EU este diferit de cel de UK.
  13. Se potrivesc. Trebuie ceva adaptare la partea electrica - vezi pe youtube
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.