-
Posts
165 -
Joined
-
Last visited
herman's Achievements
Newbie (1/15)
-1
Reputation
-
Tu esti ca aia care cautĂŁ masini second hand cu interior perfect și dupĂŁ, ĂŽmbracĂŁ scaunele in huse sa nu se uzeze. De toatĂŁ jena un f11 cu jante pe 17. Eu am de iarna pe 17 și nu pot sa m-a uit la mașina , este oribila. De vara pe 19, alta mâncare de BMW
-
Nu ĂŽmi vine sa cred unde sunt siguranțele din portbagaj la F11! Ce fain sunt ascunse ca te uiți la ele și nu le vezi. Marți trimit iar compresorul la reparat, valva solenoid am vĂŁzut pe YouTube un tip care explica cum lucreazĂŁ și cred ca nu mai deschide, rĂŁmâne ĂŽnchisĂŁ, zice un alt specialist ( dentiștii ĂŁștia așa ziși mecanicii ). Mâine ĂŽmi aduce un distribuitor de piese , releul de la compresor sa verific, poate fi și el , sa dea comenzi aiurea. Revin
-
Calibrarea și diagnoza mi-a fĂŁcut-o un bĂŁiat la deca cu ista cred. Mașina a coborât inițial de tot dupĂŁ care s-a ridicat pana la nivelul corect. Am plecat o tura cu ea și ĂŽncet, ĂŽncet s-a ridicat iar. Azi am fĂŁcut eu test cu Carly și ĂŽmi da valva solenoid
-
Am si eu tot felul de probleme cu suspensia și ma dor ficații deja. Masina se lasĂŁ pe partea dreapta, dupĂŁ cRe sa lĂŁsat de tot. Am schimbat senzor dreapta de ĂŽnĂŁlțime și am trimis compresorul la reparat și totul a fost ok pentru 2 luni. Ma trezesc la un moment dat ca pe dreapta eram la cer de sus ca un tractor. Primesc sfaturi sa pun senzor original, azi și fĂŁcut. Ma big sub masina și constat ca bascula de la senzor era neprinsa cu piulițĂŁ, pur și simplu atârna ( se pare ca mecanicul lu peste a pus piulițĂŁ fĂŁrĂŁ frâna și aceata a cĂŁzut). Pun ambii senzori de ĂŽnĂŁlțime noi, originali și masina se ĂŽnaltĂŁ pe amblele pĂŁrți ca un tractor. Ma duc la calibrat , calabrez, dau o tura și masina este din nou sus la cer. Repet procedura , dau o tura și este iar la cer, urmând sa fiu consiliat sa schimb blocul de valve. Azi pun bloc de valve nou , original și masina este la fel la cer. Pe tester ĂŽmi da valva selonoid cod 480DB0. Ce sĂŁ-i mai fac. Precizez ca la fiecare deschidere de usa ĂŽnainte sa pornesc masina , pleacĂŁ compresorul și in loc sa scoatĂŁ el pare ca tot baga. Am dat jos releul din portbagaj sa nu mai porneascĂŁ compresorul, deoarece nu știu care este siguranța. Are cineva schema de siguranțe ? Masina f11 af 2014, la mine din 2016. As fi zis ca are in locul acela din torpedo hârtia cu siguranțele dar neh. Ați mai ĂŽntâlnit problema asta? Merci
-
Problema bloc valve compresor suspensie pneumatica 525dX F11
herman replied to Ionuț_Cosmin's topic in Seria 5
Schimbat senzor inaltime, dreapta spate, trimis compresor la Tg.Neamt, reparat contra sumei de 700 ron, montat si totul a revenit la normal. Poate ajuta pe cineva sa stie ca multe din problemele la compresor sunt create initial de acei senzori de inlatime de pe spate ( bascule). Dau info eronate la calculator si compresorul urca si coboara masina prea des. -
Problema bloc valve compresor suspensie pneumatica 525dX F11
herman replied to Ionuț_Cosmin's topic in Seria 5
Am dat compresorul jos, am uscat biletele din el, am uscat garnitura de pâslĂŁ și l-am pus la loc. Masina s-a ridicat fĂŁrĂŁ sa aud un zgomot, nici nu mi-am dat seama când s-a ridicat , eu așteptĂŁm zgomot. M-am bucurat evident și m-am pus sa șterg erorile , moment in care masina s-a lĂŁsat la loc și acolo a rĂŁmas. Azi am schimbat senzorul de ĂŽnĂŁlțime de pe puntea spate stânga ca dĂŁdea valori aiurea dar, degeaba. O sa verifice mecanicul dacĂŁ bagĂŁ presiune compresorul când ĂŽl da jos legându-l pe direct, iar dacĂŁ baga amenda schimb doar blocul de valve și vedem atunci. Va țin la curent -
Problema bloc valve compresor suspensie pneumatica 525dX F11
herman replied to Ionuț_Cosmin's topic in Seria 5
Salutare! Uite ca vin si eu cu probleme la Perne si cine mai stie ce. Am avut o perioada de cateva luni in care se intampla sa gasesc masina lasata pe partea dreapta spate. Ce era nasol, era ca se intampla random, azi da, 3 zile nu , 2 zile da, ati prins ideea. Pana la urma am decis sa schimb pernele si asta am si facut. Dupa aproximativ o luna de zile, masina a inceput sa se lase in mers , timp in care se auzea un zgomt de compresor foarte tare pe partea dreapta si se ridica imediat dupa ce se lasa. Precizez ca se lasa pe ambele parti. Am pus doi vlajgani in portbagaj si masina a inceput sa se lase, compresorul baga dar, nu reusea sa ridice masina, dupa care s-au dat jos din portbagaj si masina s-a ridicat. Azi a inceput iar zgomotul de compresor in mers, masina s-a lasat si nu s-a mai ridicat. Maine vreau sa incerc sa dau jos compresorul, sal curat si sa vad ce e acolo si ma gandeam inainte sa intreb aici poate a avut si altcineva acest gen de experienta si sa-mi zica cum a rezolvat. Multam. Am uitat sa precizez, 520XD F11 , 2014 -
Ce ai facut pana la urma? Eu am eroarea asta de un an in bord si cet de la BMW Sibiu au zis ca este de la filtru de particule, deoarece am depasit 200.000km. Am Carly si imi da eroare ca am deposit numarul maxim de regenerari la dpf
-
Ai rezolvat problema? am accesi problema, se lasa si se ridica in mers, iar cand lucra compresorul se aude din masina. Am facut un test cu niste prieteni, dupa ce s-a ridicat masina s-au pus doi prieteni in portbagaj, cca 170kg impreuna, iar masina s-a lasat jos de tot, timp in care se auzea comresorul dar nu a mai putut ridica masina decat cand cei doi s-au dat jos. O fi gata compresorul? S-a nu mai deschid un alt subiect nou legat de pernele de aer o sa postez si eu aici Detin de cateva saptamani un F11 520 cu perne de aer pe spate...In doua randuri mi s-a intamplat ca brusc masina sa incepa sa "topaie" pe sosea de nu puteam sa merg cu mai mult de 70-80Km/h, la fel de subit isi revenea dupa 3-4 minute. In timpul nebuniei am observat ca era aprins in bord semnul ala cu 3 omuleti.Mentionez ca pernele sunt noi, puse de fostul propietar cu aprox.3 luni in urma,lucru confirmat si de mecanic cand a ridicat-o pe elevator pentru schimbul filtrului de combustibil.Ma gandesc sa nu fie vre-o supapa ceva de la compresor. Aveti vreo ideie ce ar putea fi ?
-
Am inversat pernele și acum este mai lĂŁsatĂŁ tot pe partea dreapta, deci nu este perna de vina, deși in raportul final de la BMW Sibiu scrie " perna dreapta spate de ĂŽnlocuit, mici pori", nu ĂŽnțeleg ce este. DacĂŁ era un senzor de nivel sau ceva electronic nu trebuia sa se vadĂŁ la test?
-
Am sa merg la un prieten in service si am sa le inversez, mi-a zis ca dureazĂŁ maxim 30min. toatĂŁ treaba si am sa vĂŁd dacĂŁ se lasĂŁ pe cealaltĂŁ parte, pentru ca el ĂŽmi zice si ca este posibil si sa fie o problema la nu stiu ce bloc de valve si sa nu bage aer destul pe partea respectiva din cauza asta. Va anunț cum se rezolva pana la urma. Merci
-
N-o ca am prima problema cu mașina , este vorba de seria 5 din semnĂŁtura , nu de seria 1 si poate este cineva specializat in suspensii pneumatice si m-a dumirește si pe mine. Am fost cu mașina la BMW Sibiu pentru un control total unde mi s-a fĂŁcut si un update la soft. Adevarul este ca mașina s-a lĂŁsat 2-3 cm pe spate dreapta si asta era un motiv pentru care am fost la ei si garanția fiind pe sfârșite, mi-am zis ca acum trebuie sa vĂŁd dacĂŁ are motorul probleme sau cutia, astfel ĂŽncât sa ĂŽmi fie reparate in garanție . La testare mașina nu are nici o problema, iar cu suspensia rĂŁspunsul lor a fost "perna defecta." Ănainte sa dau 1500 RON pe o perna, ĂŽmi pun si eu ĂŽntrebĂŁri ca orice om si anume, nu ar trebui sa fie lĂŁsatĂŁ de tot mașina pe partea respectiva dacĂŁ este perna defecta? Nu ar trebui sa aud aerul ieșind dacĂŁ ar fi perna sparta ( nu aud nimic)? Nu ar trebui sa aud compresorul ca bagĂŁ aer ĂŽncercând tot timpul sa compenseze diferența de ĂŽnĂŁlțime ( nu ĂŽl aud). A pĂŁțit cineva așa ceva, sa fie lĂŁsatĂŁ mașina pe o parte, dar nu pe burta? Scuze ca am scris mult, dar am vrut sa m-a fac cât mai ĂŽnțeles. Merci
-
Am fĂŁcut și eu luna trecutĂŁ la un 520dxrive f11 din 2014 și nu am simțit nici o diferenta. A durat o ora si 35 Min.
-
Am uitat sa pun clipul. Nu pot pune link pentru ca scriu de pe tableta da dacĂŁ scrieți pe YouTube " ZF 8hp transmission fluid level check- no dipstick" va da clipul de care vorbeam. Ce pĂŁrere aveți despre kitul acesta de filtru + ulei? http://www.pieseauto.ro/cutie-viteze-automata/bmw/seria-6-f12/kit-ulei-filtru-zf-cutie-automata-8hp-1341804426.html
-
Salutare tuturor si chiar dacĂŁ repet ce au spus alții, ĂŽncĂŁ odatĂŁ felicitĂŁri pentru topic. Sunt noul posesor al unui f11 2.0d xdrive din 2014 cu 180k in bord si vreau sa schimb uleiul in cutie. Problema mea este cam ĂŽnceput sa m-a informez prea mult si dupĂŁ ce eram convins sa schimb uleiul ĂŽntr-un service la mine in oraș, am vĂŁzut un clip pe YouTube despre cutiile ZF 8HP si nu mai stiu ce sa fac, parca m-aș duce in reprezentanta. De ce spun asta? DacĂŁ va uitați la clip, veți vedea ca tipul știe multe despre cutiile astea si spune ceva despre un sistem de rĂŁcire al uleiului din cutie cu ajutorul unui circuit, care trece prin bara din fata si care se deschide cu termostat. Oare cei de la noi care schimba ulei in cutii, gen Service Faur, unde aveam si eu de gând sa fac operațiunea, stiu de chestia asta? Oare știe cineva dacĂŁ si BMW are acest sistem de rĂŁcire ? Merci.