Jump to content

Remus R.

Contributors
  • Posts

    2187
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Remus R. last won the day on December 29 2014

Remus R. had the most liked content!

About Remus R.

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    BMW 535i - F10

Recent Profile Visitors

16676 profile views

Remus R.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

17

Reputation

  1. Da. Ai dreptate cu plaja de cuplu. La asta parca nu se mai termina turele cand accelerezi. E intr-adevar un vis motorizarea asta.
  2. Fata de interesul aratat, profit de timpul liber si am sa incerc sa fac un review noii achizitii. Pentru ca informatia sa fie de ajutor poate pentru unii, care vor sa stie la ce sa se astepte, am sa fac o scurta introducere, ca sa stabilesc numitorul la care ma raportez eu cand voi anumite catalogari. Fiecare are valorile lui. Consider ca daca nu cunoasteti istoricul meu si la ce ma raportez eu, informatia are doar partial valoare. Astfel, subsemnatul in ultimii aproape 10 ani am fost fericitul proprietar a 2 BMWuri. Am inceput cu un E46 facelift - 318d. Timp de 5 ani. O masinuta excelenta. Tot timp de aproape 5 ani am condus un monstrulet - 535d E60, care a primit de la proprietarul dinaintea mea un tunning la AC Snitzer. Astfel ca masina avea 306 cai si 660 Nm. De curand (vreo luna si 3000 de km) sunt bucuros sa conduc un 535i F 10. Ce pot sa va spun pana acum: DIMENSIUNI/DESIGN/CALITATE: In primul am sesizat o diferenta semnificativa in ceea ce priveste dimensiunile. Nu stiu pe cifre cum si daca sunt diferente, insa F10 pare/se simte semnificativ mai mare. Atat interior cat si exterior. Masina pare mult mai clar indreptata spre segmentul "executive car” decat E60ul. Vorba sotiei mele, stai ca in avion in ea. Consola centrala e mult mai mare si ridicata fata de E60. Ai senzatia ca stai intr-un cockpit, dar unul extrem de luxos. De la materialele de pe bord si butoane, si pana la plasticul care ascune capetele sinelor scaunelor, masina are imbunatatiri. Un singur aspect negativ am observat. E hidos butonul care schimba intensitatea lumii de bord. Sotiei i s-a facut rau cand i l-am aratat )) Noul idrive - excelent. Foarte utile butoanele din jurul joystickului. Ecranul de navigatie - impresionant. Am mai remarcat si faptul ca am putine spatii de depozitare. Am simtit nevoia de mai multe, dar m-am adaptat. PUTERE/COMBUSTIBIL/CONSUM: La acest capitol aveam cele mai multe semne de intrebare si de departe era cea mai mare pasiune. Toata viata mi-am dorit o masina cu un motor pe benzina mare. M-am gandit mult, am analizat si mi-am dat seama ca pentru mine cea mai buna varianta e benzina (pentru cine e interesat pot detalia). Cu atatea legende urbane eram mai speriat decat la cutremurul din 77. Primul lucru pe care l-am observat a fost ca masina asta baga caldura ). La E 60 motorul se incalzea extrem de greu (chiar era o problema chestiunea asta iarna). De nenumarate ori am fost mirat ca in Dacii oamenii stateau fara geci pe ei. Despre putere nu pot sa va spun decat ca pare mult mai rapida/agresiva decat cealalta desi stiu ca diferentele sunt nesemnificative. Stiu si teoria cu cuplul la diesel, insa eu nu am simtit vreo diferenta raportat la cuplu. Sau hai sa zic ca peste 220, desi acul urca vertiginos, parca senzatia in scaun e mai lina, parca. Dar se poate sa fie doar placebo. Oricum legendele referitoare la faptul ca benzina nu are cuplu si asta chiar se simte nu sunt justificate, sau sunt neglijabile, cel putin eu nu le-am simtit. Pana acolo insa, senzatiile sunt mult mai intense cu benzina. In ciuda diferentelor de compresie, la absolut orice viteza cand ridici piciorul de pe acceleratie frana de motor este sesizabila(sau poate e de vina efficentdrive - nu stiu), aproape deranjanta pentru cineva care vrea sa mearga lin. Si la fel si cu acceleratia, cand pui piciorul tare in acceleratie, masina accelereaza mult mai violent decat e60 ul, asta cu siguranta! Masina pare mult mai agresiva cand accelerezi violent. Sincer ma asteptam sa fiu dezamagit (dupa cate legende am auzit) la acest capitol si este o surpriza placuta ! Si stiti ce mai este o surpriza placuta? Sunetul acestui motor. Am vazut o gramada de filmultele, am ascultat sunetul motorului de fiecare data cand vizionam astfel de filmulete, insa nimic nu te pregateste pentru realitate. Pentru ca nu va puteti imagina cum suna motorul. De departe cel mai misto sunet pe care l-am auzit de la un motor. Este un vis. Si daca esti genul pentru care pasiunea pentru masini este tinuta in frau sau nu exista, nu poti sa nu remarci sunetul motorului. Consum: din capul locului mentionez ca mi-am asumat. Mi-am asumat ca nu va consuma 6.4 in exterior si 11 in oras (conform cartii) ). Insa poate vor fi interesati si de aceste aspecte colegii. Diferente fata de E60 exista, insa sunt invers fata de cum am crezut eu. Masina consuma mai mult in exterior si mai putin in interior decat m-am asteptat. In exterior poate consuma de la 7.5 la 12, cu o medie de 9.5 as zice. E 60-ul lua cam de la 6.5 la 10 cu o medie de 8. Surpriza vine in oras unde ma asteptam sa fie mai sugativa decat E60ul care imi lua cam 15-16. Spre surprinderea mea, consumul e identic sau putin (dar nesemnificativ) mai mic. CUTIA DE VITEZE Multe atribute pe care le-am mentionat mai sus au legatura cu cutia de viteze. Nu le-am mentionat mai sus tocmai pentru a nu strica surpriza. Cutia de viteze este geniala! Si pentru un profan in mecanica ca mine este de departe cel mai impresionant lucru la masina (dpdv mecanic). Se remarca. Simti ca performanta masinii este intregita de cutie. Nici nu pot sa o compar cu cea de pe E 60. Super incantat. Cu 60 la ora poti sa mergi si cu viteza 1 (atunci schimba in a 2 a) dar si cu viteza a 7a. Cand e pe modul sport schimba instant cand apesi brusc pe acceleratie. Cand e pe comfort sau normal exista un delay (insa in limita rezonabila). EXCEPTIONALA CUTIA. OPTIUNI Pe langa cutia de viteze am mai fost impresionat (pana aproape la lacrimi ) de sistemul pilot automat cu functie de stop/go. Excelent. Nu a fost o optiune obligatorie, dar de acum va fi Adaptive drive merita toti banii. Simti cum masina devine alta la fiecare selectie. De la un cart cand e pe sport + pana la titanic cand e pe comfort. Dynamic drive si active steering sunt la fel ca si la E60. A, sa nu uit, sistemul de sonorizare e mult peste cel de pe E60 (desi poate nu e corecta comparatia - la f10 am pro logic). Oricum muzica suna excelent. Ca sa concluzionez, daca azi mi-as cauta masina, ar trebui sa aiba OBLIGATORIU urmatoarele optiuni: cutie automata navi profesional scaune comfort cruise comntrol cu stop/go adaptive drive dynamic drive si active steering jante pe 18 Un an nou fericit tuturor!
  3. Salut. Asa cum spune si titlul, as vrea sa aflu cum pot activa functiile masinii care apar sub numele de conncted drive. Masina este un F10 din 03.2010 si nu functioneaza nimic din ce e inclus la connectedrive. Mesajul este ca ca "service expired". Am conectat telefonul dar nu am reusit sa fac masina sa preia date si sa intru pe net. HELP !!!!
  4. Tot comfort sunt scaunele Nu esti atent )
  5. Multumesc pentru aprecieri. Trecerea de la d la i o sa fie cuprinsa in ideile reviewului, dar iti pot confirma ca imi place mult benzina. Mult mai mult. In ciuda diferentei mari de cuplu am senzatia ca ajunge mai repede la viteze mari, desi cifrele ma contrazic. Expun mai larg in review.
  6. Sa stii ca zilele astea am sa fac un review exact pe punctele mentionate de tine. Sunt multe de spus si am doar 2500 km cu masina asta. Danke
  7. Mersi. Mai e drum lung pana la Porche. Multumesc !!!
  8. Multumesc pentru aprecieri tuturor . Bomb - mersi pentru info !
  9. Mersi pentru aprecieri! Mersi!
  10. Ok. Mersi ! Mai, eu am dvdurile luate de pe net, insa am inteles ca o sa imi solicite un cod la inceputul operatiunii, cod care e personal pt fiecare vin. Nu stiu eu bine? Se poate sari peste ceva etape? Mersi. As fi vrut o varinata fara cea din buton. Oricum am sa incerc clickul lung pe butonul de inchidere. Ce m-as bucura sa functioneze
  11. Va salut prieteni, dupa o perioada destul de lunga de activitate extrem de redusa pe forum. In cele ce urmeaza am sa fac o scurta prezentare noii achizitii, urmata de cel putin 3 intrebari. Masina, de fapt mai mult motorizarea, este un vis vechi, care pana la urma s-a putut materializa. Inainte de aceasta masina am fost 5 ani posesorul unui 318d E46 facelift, a urmat un 535d E60 timp de 4 ani jumate, iar acum monstruletul asta galagios, un 535i F10. Lista cu optiunile masinii: http://www.bmwarchive.org/vin/c540894.pdf Atasez si niste poze pentru cei interesati. Acum, intrebarile !!! Mentionez ca am cautat raspunsurile la aceste intrebari, insa nu mi-am format o parere clara, asa ca apelez la cunostiintele voastre (fac mentiunea ca la reprezentanta se stia mai putin despre subiectele tratate decat stiam eu - pacat). 1. Ce tip de navi am eu - ca si cod( am vazut ca exista diferite tipuri CIC etc.)? Mentionez ca am hard disk si e navi professional. 2. Am gasit pe net oferte de update pentru navigatie cu 300 de lei unde se ofera dvd sau stick + codul necesar pentru update. E o varianta incercata si de altii? Sa dau curs si sa achizitionez un update de pe net? 3. Raportat la tipul meu de navi, de unde stiu daca updatul se face de pe dvd sau de pe stick? Am 2 sloturi de usb. Unul in torpedou si unul in cotiera. 4. Functiile din connected drive se pot activa in Ro? Imi apare mesajul ca serviciul a expirat. Exista o solutie pentru a folosi acele servicii sau nu? pot folosi o parte din ele? Chiar mi-ar placea sa folosesc functiile alea. 5. Ce presuri de cauciuc recomandati? Cei care ati achizitionat asa ceva si sunteti multumiti va rog sa ma indrumati. 6. Cum pot sa fac astfel incat sa se plieze oglinzile automat cand blochez masina? 7. Sa fac update de soft la reprezentanta? Ce se modifica? (ei spuneau ca ceva grafica, dar nu stiau exact). Multumesc celor care isi fac timp sa-mi raspunda. Si eu stau la dispozitie pentru curiozitati. Va salut domnior ! Poze:
  12. Salut, fa-mi te rog un pret pt urmatoarele: Masina e un 535d din 2005 ( asta ca sa stii, poate am gresit eu la tipul uleiului, etc. ) - ulei BMW 5W30 LL04 9 litri + filtru ulei - placute frana spate + senzor - lichid frana Mersi frumos. Imi trebuie ASAP. Danke. PS: cum facem cu banii si transportul, eu sunt din frumosul oras Sibiu
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.